wiet stoned hasj high?

snoopdok

Experimenterende gebruiker
Ik had een vraagje... ik blow al een tijdje zowel hasj als wiet ook verschillende soorten maar ik kan niet zeggen dat het effect anders is, terwijl ik van veel bronnen weet dat je van hasj high wordt en van wiet stoned graag jullie mening hierover :P

TrippyShit

Badass junkie
Van wiet wordt je idd stoned. Loom, ontspannen, je kent het wel.
Van hasj wordt je high. Ik vind hasj vaak iets milder qua effect. Je wordt er iets actiever van dan wiet. Alles ziet er nog wat grappiger uit en voor de rest is het op het lome na net als wiet.

Bij sommige hasj merk ik hier weinig van. Dan wordt ik eigenlijk gewoon stoned.

TrippyShit

Badass junkie
Ja das deels wel waar. Van wiet puur wordt je echt KNETTER high. Maar dan nog zou ik easy in slaap kunnen vallen hoor :P Maar das wel altijd een tip voor mensen die regelmatig blowen, puur roken. Dat vond ik altijd het beste..

pwooppwoop

van wiet merk ik de effecten redelijk gemakkelijk, als ik hasj rook zie je eigelijk niks abnormaal aan mij, voel ik me alleen super gelukkig :grin:

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
De Noot zei:
van wiet merk ik de effecten redelijk gemakkelijk, als ik hasj rook zie je eigelijk niks abnormaal aan mij, voel ik me alleen super gelukkig :grin:

Daarom rook ik ook bijna alleen nog maar hasj, kan nog gewoon skaten rennen wacko zijn... maar wel dikke euforie :grin:

anoniempje

Bewuste gebruiker
Klopt maar als je een goed hasj heb(marokaanse) zo zachte die je kan oprollen i.p.v brokkelen.
Dan word je ook wel :stoned:

Mayan

Bewuste gebruiker
Sativa - High
Indica - Stoned

Hasj van sativa = high tot uphigh
Hasj van indica = stoned

Angramar Temenos

Badass junkie
Hmm. Hasj vind ik veel milder eigenlijk. Ik kan de hele dag bolletjes hasj roken en nog best nuchter overkomen, maar na 3 wietjoints ben ik al echt wel lam.

psych-out

Bewuste gebruiker
qwa effect vind ik het niet erg verschillen van elkaar.
alleen de smaak van hasj en wiet samen is oooh zoo lekker.
hasj smaakt ook milder,aromatischer. maar dat heb je bij een lekkere haze ook wel vind ik

TrippyShit

Badass junkie
buzzrider zei:
Weed: stoned idd
Hasj: meestal niets, anders gwn licht stoned

Lol dat ben ik toch zeker niet met je eens. Jij rookt zeker dagelijks aardig wat wiet? Want toen merkte ik eigenlijk ook nooit wat bijzonders van hasj. Als ik nu een hasje rookt, echt relaxt :stoned: Vind qua smaakt en qua effect een jointje goede hasj beter dan wiet..

hodgepodge

Bewuste gebruiker
Ligt ook aan de soort hasj of wiet. Van Haze wordt ik vaak anders stoned dan van northernlight en van Marok ook heel anders dan van Nepal tempelball. Eerst stond er bij de pink (E'hoven) ook bij wat de uitwerking was en daar stond ook dat je van sommige wiet high werd en van sommige hasj stoned.

TrippyShit

Badass junkie
Ja das waar.

Van nepal of black bombay werd ik knetterhigh.
Superpolm knetterstoned.

Jackherrer: Knetterstoned
Silverhaze: Knetterhigh

raging_bull

Bewuste gebruiker
hodgepodge zei:
Ligt ook aan de soort hasj of wiet. Van Haze wordt ik vaak anders stoned dan van northernlight en van Marok ook heel anders dan van Nepal tempelball. Eerst stond er bij de pink (E'hoven) ook bij wat de uitwerking was en daar stond ook dat je van sommige wiet high werd en van sommige hasj stoned.
The pink bestaat niet meer hé :P

Trouwens wat er op die kaarten staat moet je niet op letten, zeker niet in ehv.. Hoevaak heb ik niet haze besteld en krijg ik rotte stinkende white widow..

En hoevaak verkopen ze je de gekste andere namen en krijg je haze.. Bijvoorbeeld The Snooker, edelweis ofzo, zou duits moeten klinken.. ruikt anders naar haze.

De prijzen ook... om te huilen. Gistere is voor de gein een shop in Utrecht bezocht, 4G haze voor 25 euro.. Inc gratis tipboek, vloeiboek, aansteker. Alleen al de 4 gram voor 25 euro hoef je in eindhoven niet te proberen.. The Indian, 5g northemlight, 45 euro. voor haze betaal je als je 5G wil dik 60 euro. 12 euro per gram!

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
raging_bull zei:
De prijzen ook... om te huilen. Gistere is voor de gein een shop in Utrecht bezocht, 4G haze voor 25 euro.. Inc gratis tipboek, vloeiboek, aansteker. Alleen al de 4 gram voor 25 euro hoef je in eindhoven niet te proberen.. The Indian, 5g northemlight, 45 euro. voor haze betaal je als je 5G wil dik 60 euro. 12 euro per gram!

Zo voor de gein eens... welke shop in utrecht was da? :P Denk dat ik dan ook maar eens naar boven moet gaan ipv naar eindhoven...

smokeboy

van wiet krijg ik dikke lachkicks! ik word er hyperactief van. zolang het gezellig blijft dan he. als het niet meer zo grappig is allemaal ga ik lekker relaxt zitten. van hasj word ik gewoon relaxt, afentoe een lachje tussendoor. doe mij maar wiet! veel lekkerder gevoel vind ik!

Jorkaforoe

Newbie
Ik had een vraagje... ik blow al een tijdje zowel hasj als wiet ook verschillende soorten maar ik kan niet zeggen dat het effect anders is, terwijl ik van veel bronnen weet dat je van hasj high wordt en van wiet stoned graag jullie mening hierover :P
Ik rook al 57 jaar en ben 69.Ik heb 22jaar een cofeeshop gedraaid en mijn ervaring is dat je van wiet high wordt van de THC,en van hash stoned van de CBDc en THC.Hash(goeie ouderwtse ketama gold topqualiteit of afgaanse vingertjes of Nepal royal bollen) wordt gemaakt van de pollen van wiet.Nu moet die donker vr ong 1jaar liggen en rijpen.Dan worden de pollen in cellofaanzakjes warm gemaakt geperst waardoor je hash(en als je met n 1000kg perst hasholie puur) krijgt.Als je dit puur rookt merk je meteen het verschil tussen high en stoned

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik rook al 57 jaar en ben 69.Ik heb 22jaar een cofeeshop gedraaid en mijn ervaring is dat je van wiet high wordt van de THC,en van hash stoned van de CBDc en THC.Hash(goeie ouderwtse ketama gold topqualiteit of afgaanse vingertjes of Nepal royal bollen) wordt gemaakt van de pollen van wiet.Nu moet die donker vr ong 1jaar liggen en rijpen.Dan worden de pollen in cellofaanzakjes warm gemaakt geperst waardoor je hash(en als je met n 1000kg perst hasholie puur) krijgt.Als je dit puur rookt merk je meteen het verschil tussen high en stoned
Dit topic is al 9 jaar oud...

Bovenaan