De Noot zei:van wiet merk ik de effecten redelijk gemakkelijk, als ik hasj rook zie je eigelijk niks abnormaal aan mij, voel ik me alleen super gelukkig![]()

buzzrider zei:Weed: stoned idd
Hasj: meestal niets, anders gwn licht stoned
Vind qua smaakt en qua effect een jointje goede hasj beter dan wiet..The pink bestaat niet meer hé :Phodgepodge zei:Ligt ook aan de soort hasj of wiet. Van Haze wordt ik vaak anders stoned dan van northernlight en van Marok ook heel anders dan van Nepal tempelball. Eerst stond er bij de pink (E'hoven) ook bij wat de uitwerking was en daar stond ook dat je van sommige wiet high werd en van sommige hasj stoned.
raging_bull zei:De prijzen ook... om te huilen. Gistere is voor de gein een shop in Utrecht bezocht, 4G haze voor 25 euro.. Inc gratis tipboek, vloeiboek, aansteker. Alleen al de 4 gram voor 25 euro hoef je in eindhoven niet te proberen.. The Indian, 5g northemlight, 45 euro. voor haze betaal je als je 5G wil dik 60 euro. 12 euro per gram!
Mayan zei:Sativa - High
Indica - Stoned
Hasj van sativa = high tot uphigh
Hasj van indica = stoned
Ik rook al 57 jaar en ben 69.Ik heb 22jaar een cofeeshop gedraaid en mijn ervaring is dat je van wiet high wordt van de THC,en van hash stoned van de CBDc en THC.Hash(goeie ouderwtse ketama gold topqualiteit of afgaanse vingertjes of Nepal royal bollen) wordt gemaakt van de pollen van wiet.Nu moet die donker vr ong 1jaar liggen en rijpen.Dan worden de pollen in cellofaanzakjes warm gemaakt geperst waardoor je hash(en als je met n 1000kg perst hasholie puur) krijgt.Als je dit puur rookt merk je meteen het verschil tussen high en stonedIk had een vraagje... ik blow al een tijdje zowel hasj als wiet ook verschillende soorten maar ik kan niet zeggen dat het effect anders is, terwijl ik van veel bronnen weet dat je van hasj high wordt en van wiet stoned graag jullie mening hierover :P
Dit topic is al 9 jaar oud...Ik rook al 57 jaar en ben 69.Ik heb 22jaar een cofeeshop gedraaid en mijn ervaring is dat je van wiet high wordt van de THC,en van hash stoned van de CBDc en THC.Hash(goeie ouderwtse ketama gold topqualiteit of afgaanse vingertjes of Nepal royal bollen) wordt gemaakt van de pollen van wiet.Nu moet die donker vr ong 1jaar liggen en rijpen.Dan worden de pollen in cellofaanzakjes warm gemaakt geperst waardoor je hash(en als je met n 1000kg perst hasholie puur) krijgt.Als je dit puur rookt merk je meteen het verschil tussen high en stoned