Psycho_Chrono zei:OMG doe iedereen een plezier, pak 1 gram MDMA ga je wiet snuiven en knal 6 vellen lsd![]()
Giere

Psycho_Chrono zei:OMG doe iedereen een plezier, pak 1 gram MDMA ga je wiet snuiven en knal 6 vellen lsd![]()

-spaceman- zei:hoe de fak kan je op het idee komen dat je neus wiet absorbeerd???????
probeer het ook ff met een boterham als je toch bezig bent!
Radeon915 zei:een vriend van mij heeft het eens geprobeerd voor de lol.. hij was gelijk accuut verkouden![]()
salvia extract zou je wel moeten kunnen snuiven volgens mij.. alleen echt aangenaam lijkt het me zomaar niet
Intoxicated zei:Verloedering van onze mooie taal moet hard aangepakt worden![]()
Intoxicated zei:Maar noem mij 1 reden waarom het niet zou werken.
Intoxicated zei:Bron?
En sowieso, als je die wiet snuift haal je het uiteindelijk ook naar binnen, je maag in. En reken maar dat als je gewoon wiet eet, dat het wel werkt.
MetaalKonijn zei:Intoxicated zei:Maar noem mij 1 reden waarom het niet zou werken.
Wiet moet verwarmd worden, om een dosis THC binnen te krijgen. Ja, lekker warme snot, zal vast helemaal goedkomen.
sjaartrol zei:MetaalKonijn zei:Intoxicated zei:Maar noem mij 1 reden waarom het niet zou werken.
Wiet moet verwarmd worden, om een dosis THC binnen te krijgen. Ja, lekker warme snot, zal vast helemaal goedkomen.
eet eens ne gram wiet, ge ga wel zien da ge stoned wordt...
da hoeft helemaal nie verwarmd te worde...
Door roken wordt THC snel in het bloed opgenomen. Om de THC uit de cannabis vrij te maken, moet deze verhit worden. Dat gebeurt meestal door het roken ervan, maar kan ook door het mee te bereiden met etenswaren. Bij roken wordt 10 tot 25% van de THC in het lichaam opgenomen, bij eten is dat slechts 6%. Het percentage is kleiner na eten omdat een groot deel van de THC al direct in de lever wordt afgebroken voordat het de hersenen kan bereiken. De dosis THC die nodig is om iemand zich high te laten voelen is ongeveer 10 milligram, waarvan dus slechts een klein deel werkelijk in het bloed wordt opgenomen en uiteindelijk de hersenen bereikt.
It is a myth that dried marijuana must be heated before being consumed to activate the cannabanoids. Many people find that raw cannabis leaves and buds can be eaten for strong effects without any pre-heating. It is a common belief that heating the cannabis before ingestion increases its potency and cooking extractions using food oils (such as butter or olive oil) are the most common methods for making cannabis-based foods.
Fishhead07 zei:sjaartrol zei:MetaalKonijn zei:Intoxicated zei:Maar noem mij 1 reden waarom het niet zou werken.
Eigen ervaringen??? en alleen wiet eten he niet in cake vorm![]()

Fishhead07 zei:sjaartrol zei:MetaalKonijn zei:Intoxicated zei:Maar noem mij 1 reden waarom het niet zou werken.
Eigen ervaringen??? en alleen wiet eten he niet in cake vorm![]()