wiet Snuiven ?

Telefoon

Wijs gebruiker
Vroeg me af je kan vanalles snuiven :P

maar kan dat met wiet ook ?
/ salvia ?

ik heb geen idee heb het ook nog niet geprobeert :P

lijkt me trouwens neit echt prettig haha :rolleyes:

salvia kan je wel een lijn van leggen ... die 5X / 10X / 15X

mattskovic

Wijs gebruiker
ik zou het niet aanraden . :grin: heb nu al veel gehoord en gezien maar nog nooit iemand wiet zien snuiven :tongueout: . daar za lwel een rede voor zijn maar rook het liever :stoned: :smoke:

greetz mattskovic

-spaceman-

Badass junkie
hoe de fak kan je op het idee komen dat je neus wiet absorbeerd???????

probeer het ook ff met een boterham als je toch bezig bent!

mattskovic

Wijs gebruiker
de stof thc word toch pas in werking gezet door het te verwarmen ? of ben ik nu gewoon verkeerd ? en als ze het dan meoten opsnuiven en dan met een aansteker of een lucifer in je neus zitten lijkt me niet gezond :tongueout:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
ik snoof vroeger ook grind toen ik klein was
het was te snuiven, maar effect had het niet, buiten een bloedneus

Telefoon

Wijs gebruiker
hmm

thc word op genomen in

je slijmvliezen in je mond
in je maag
enb in je longen

dus inprencipe ook in je neus

Telefoon

Wijs gebruiker
ik ben ook actief op een ander forum :)

daar heb ik 16.600 posts ... dus bereid je maar voor :flushed:

En als THC vrijg komt bij verbranding Hoe verklaar je Space cake .. ?

azgaza

Badass junkie
Telefoon zei:
ik ben ook actief op een ander forum :)

daar heb ik 16.600 posts ... dus bereid je maar voor :flushed:

En als THC vrijg komt bij verbranding Hoe verklaar je Space cake .. ?

Het is niet verbranding maar verhitting; spacecake bak je toch? Nou dan. Dan werkt het dus ook. Hoewel het meer 'beter' werkt als je het verwarmd. Gewoon wiet zonder het te verhitten eten werkt inprincipe ook wel, als je maar genoeg eet. Maar het is wel zonde van je wiet, want het werkt dus echt minder goed.

mattskovic

Wijs gebruiker
niet moeilijk doen gewoon jointje rollen en oproken die hap geen moeilijkheden door spacecake te bakken of door te snuiven volgens mij duurt een 'stoned' efect door space cake langer op te werken omdat het eerst in de maag moet worden opgenomen en dan de maagzuren die de wiet en de cake afbreken dus de wiet word daar ook nog eens verwarmd door natuurlijk zuur ik kan ook verkeerd zijn :tongueout:

ben verslaafd aan dit topic zit heel de tijd met die vraagin me hoofd al :grin:

greetz mattskovic

Imke

Badass junkie
Dan moet je het wel heel erg fijn hakken, want voor je het weet zit je neus helemaal vol met wietbrokken en ik denk dat dat niet zo smakelijk is. :)

Telefoon

Wijs gebruiker
psychonaut'86 zei:
yellowmoon zei:
volgens mij zul je niks voelen omdat je wiet eerst moet verbranden zodat thc in je bloed komt

Met space cake verbrand het toch ook niet :P :confused:

hehe idd

EN wtf eerst moet het verbranden voor hget uit de bladeren komt ?

Dus als je Vuur eet word je stoned XD?
aan gezietn het vuur het er instopt ;

lmao ! XD

nee ik denk wel dat het werkt maar ik geniet teveel van een lekker jointje :stoned:

spacekonijn

Badass junkie
haha het is eigenlijk best een goede vraag, al is het maar uit nieuwschierigheid en niet eens om het te proberen.

dus reageer eens normaal mensen!

mattskovic

Wijs gebruiker
wikipedia over thc :
THC is het belangrijkste werkzame bestanddeel van cannabis. Dit werkt in op de cannabinoïdereceptoren (pas in 1990 ontdekt) in de hersenen (die van nature gevoelig zijn voor een lichaamseigen stof, anandamide, die in veel lagere concentraties vrijkomt). Hierdoor gaat het lichaam ontspannen en treedt een roes op.

volgens mij beteknt dit dat als je wiet goed fin maalt en het snuift er idd wel een kleine kans is dat het werkt want de thc komt dus daat werkelijk uit de fijgemaalde wiet voort en vermengt zich samen met een lichaams eige stof genaamt anandamide

( ik kan me ook daat werkelijk vergissen of deze tekst verkeerd hebben opgevat)

Bovenaan