boy zei:piep... fout
Aan hasj kun je gewoon knabbelen. Inslikken kan ook, maar dan duurt de werking nog langer omdat het nog erg compact is.
De werking zal inderdaad wel minder zijn omdat het niet oplost in water. THC lost wel op in (dierlijke) vetten en daarom kun je er bijvoorbeeld beter boter van maken.
Dzy zei:Denk dat het weinig tot geen effect heeft omdat de THC pas goed vrij komt bij hoge temperaturen (door roken, of door de wiet boter in je cake die je goed heet maakt).
(Zeg ik het zo goed, Bal0n?)
lot zei:THC komt toch pas vrij bij een temperatuur van 100C ? of heb ik het nu mis?

qinn zei:lot zei:THC komt toch pas vrij bij een temperatuur van 100C ? of heb ik het nu mis?
Ik dacht dat een brandend puntje van je sigaret/joint/shaggie meer dan 100 Geraden was...
![]()
buzzy zei:Ik vroeg me ineens af of het ook effect zou hebben als je een paar brokjes wiet gewoon zou slikken ? niet dat ik geen joint kan draaien hoor :P

Dat schijnt een doktersrecept te zijn tegen uhm. Nouja, tegen iets in ieder geval.flash kieke zei:En als je weed in heet water doet? En je drinkt het op, heeft het dan effect?
boter is een plantaardig vet ^o)boy zei:piep... fout
Aan hasj kun je gewoon knabbelen. Inslikken kan ook, maar dan duurt de werking nog langer omdat het nog erg compact is.
De werking zal inderdaad wel minder zijn omdat het niet oplost in water. THC lost wel op in (dierlijke) vetten en daarom kun je er bijvoorbeeld beter boter van maken.
frapannn zei:Ik heb gehoord dat thc enkel in hogere temperaturen vrijkomt.
Dus denk niet dat het zal lukken...
Maar van hash heb ik gehoord dat je er wel stoned van word als je het slikt, maar ik weet het niet zeker.
![]()
RoyalFluSh zei:HasjMelk!![]()
HolySmoke zei:Uit ervaring weet ik dat er geen rare dingen gebeuren als je weed slikt.
fokker zei:Overdosis van weed, is dat mogelijk?![]()
:
Marklar zei:Hop met die top in de fondue!![]()
Etaks zei:liever 2..