Wiet slikken ??

buzzy

Badass junkie
Ik vroeg me ineens af of het ook effect zou hebben als je een paar brokjes wiet gewoon zou slikken ? niet dat ik geen joint kan draaien hoor :P

Mindless1985

Badass junkie
Denk dat het weinig tot geen effect heeft omdat de THC pas goed vrij komt bij hoge temperaturen (door roken, of door de wiet boter in je cake die je goed heet maakt).

(Zeg ik het zo goed, Bal0n? :) )

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
nee idd slikken heeft geen zin
thc komt idd pas goed vrij bij hoge temp.
of in boter of iets dergelijks draaien, want thc hecht zich namelijk ook aan vet...

boy

Bewuste gebruiker
piep... fout

Aan hasj kun je gewoon knabbelen. Inslikken kan ook, maar dan duurt de werking nog langer omdat het nog erg compact is.

De werking zal inderdaad wel minder zijn omdat het niet oplost in water. THC lost wel op in (dierlijke) vetten en daarom kun je er bijvoorbeeld beter boter van maken.

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
boy zei:
piep... fout

Aan hasj kun je gewoon knabbelen. Inslikken kan ook, maar dan duurt de werking nog langer omdat het nog erg compact is.

De werking zal inderdaad wel minder zijn omdat het niet oplost in water. THC lost wel op in (dierlijke) vetten en daarom kun je er bijvoorbeeld beter boter van maken.

:confused: komt de thc niet alleen vrij als je het opwarmt (bij hash en bij weed)?? dat heb ik gelezen toch, correct me if i'm wrong...

flash kieke

Wijs gebruiker
Dzy zei:
Denk dat het weinig tot geen effect heeft omdat de THC pas goed vrij komt bij hoge temperaturen (door roken, of door de wiet boter in je cake die je goed heet maakt).

(Zeg ik het zo goed, Bal0n? :) )

En als je weed in heet water doet? En je drinkt het op, heeft het dan effect?

Purple haze

Bewuste gebruiker
buzzy zei:
Ik vroeg me ineens af of het ook effect zou hebben als je een paar brokjes wiet gewoon zou slikken ? niet dat ik geen joint kan draaien hoor :P

Kan je beter fijn maken en in warme melk doen. THC lost goed op in vet. Beter als in water. Dus zo kan je lekker stoned worden. Maar oraal innemen van weed is gevaarlijk, het duurd altijd effe voor het werken gaat. Dus risico op overdosis is groter als bij roken. :smoke:

ZI09

Bewuste gebruiker
flash kieke zei:
En als je weed in heet water doet? En je drinkt het op, heeft het dan effect?
Dat schijnt een doktersrecept te zijn tegen uhm. Nouja, tegen iets in ieder geval.

Je word er als het goed is in ieder geval niet stoned van dan.

EDIT:
Oh, sorry. Ik was de wat oudere topics aan het lezen, en replyde zonder erbij na te denken dat ik nu een topic van een flinke tijd terug kickte.

sozzzz.

fokker

Belezen gebruiker
Overdosis van weed, is dat mogelijk? :confused:

Verder laat het eten van weed me eenorm aan het begin van de film "super troopers" denken, hilarisch! :mrgreen:

Shroomie

Bewuste gebruiker
boy zei:
piep... fout

boter is een plantaardig vet ^o)

frapannn

Bewuste gebruiker
Ik heb gehoord dat thc enkel in hogere temperaturen vrijkomt.
Dus denk niet dat het zal lukken...

Maar van hash heb ik gehoord dat je er wel stoned van word als je het slikt, maar ik weet het niet zeker.

:wave:

lot

Badass junkie
frapannn zei:
Ik heb gehoord dat thc enkel in hogere temperaturen vrijkomt.
Dus denk niet dat het zal lukken...

Maar van hash heb ik gehoord dat je er wel stoned van word als je het slikt, maar ik weet het niet zeker.

:wave:

hasj moet je dan wel knabbelen en niet gelijk door slikken

Bovenaan