Wiet + Poppers?

JJM_boyed

Experimenterende gebruiker
Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft? Zelf gebruik ik heel af en toe poppers.
En rook heel zelden wel eens een jointje. Nu zie ik regelmatig mensen online voorbij komen
die het combineren....

Dus nu begon ik me toch aftevragen of het misschien niet eens het proberen waard is.

Het enige wat ik weet van poppers is dat het effect per merk/samenstelling erg kan verschillen i.v.m hoofdpijn en hoge hartslag etc.
maar meestal houd dat enkele seconden aan.

Verder lees ik overal dat de combinatie met wiet geen kwaad zou moeten kunnen?

MetalGuy

Badass junkie
Denk dat je dan te maken kan krijgen met té wijd openstaande bloedvaten. Aangezien het beide zogenaamde 'vasodilators' zijn.

Ik persoonlijk zou het niet aanraden.

chemboy

Belezen gebruiker
Ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft? Zelf gebruik ik heel af en toe poppers.
En rook heel zelden wel eens een jointje. Nu zie ik regelmatig mensen online voorbij komen
die het combineren....

Dus nu begon ik me toch aftevragen of het misschien niet eens het proberen waard is.

Het enige wat ik weet van poppers is dat het effect per merk/samenstelling erg kan verschillen i.v.m hoofdpijn en hoge hartslag etc.
maar meestal houd dat enkele seconden aan.

Verder lees ik overal dat de combinatie met wiet geen kwaad zou moeten kunnen?
Zoals de andere comment, ik voel dan letterlijk inderdaad dat mijn bloedvaten helemaal open staan… de diepe rush duurt ook maar een paar seconden voor mij, daarna is het wel een heel fijn gevoel… Als je doort blijft gaan met snuiven, en als je dan ook fysiek gestimuleerd wordt, tja, heel heel lekker gevoel. Ik zeg niet dat het heel goed is, it is just my personal choice of poison 😭

Ik heb zelf tot nu toe geen hoofdpijn klachten of iets dergelijks eraan gehad, alleen soms een beetje duizelig voor een paar seconden, maar dat kan aan de wiet en the big O liggen.
Dit is wat ik voor een lange tijd nu ervaar, gebruik wiet dagelijks op het moment, en poppers misschien 3 keer in de week, so go figure 🙏

JJM_boyed

Had er nooit zo heel erg bij stil maar nu ik er eens op ben gaan letten merk ik inderdaad ook wel dat kort na het blowen mijn
aderen wat meer open staan.... trekt gelukkig ook snel weer weg.

ik voel dan letterlijk inderdaad dat mijn bloedvaten helemaal open staan…
Hm ja.. ik heb dit dus maar met 1x met een specifiek Poppermerk gehad waarbij ik dit heel erg voelde.
Vond dat echt een heel onprettig gevoel... en de Rush zeker niet waard. Dus als wiet en Poppers samen
dat zelfde gevoel weer opwekt lijkt me dat geen goed idee.

knikkeboller

Belezen gebruiker
Als je hebt geblowt en je neemt je poppers in, dan voel je je ineens heel erg warm en door de wiet kan dat effect wat langer na-ebben/gloeien. Dat is althans hoe ik het beleef.

Casrus

DF-koning
Nooit last mee gehad, en omdat (ook andere) drugs voor mij vooral voor de chemsex zijn combineer ik die ook met poppers (en ook erectie middelen) Meestal gaat dat goed.

Ben misschien twee keer flauwgevallen in bijna dertig jaar.*

Ik zeg zeker niet dat je alle waarschuwing moet negeren, maar in mijn geval klopte het amper, en voorzichtig zelf proberen lijkt me het beste.

De beste poppers die ik ken zijn Isoamylnitriet. Minste hoofdpijn. Raad je aan die te bestellen.

Een andere tip is het van tevoren lippenbalsem om je neusgaten te smeren. Dit gaat chemische brandplekken van (de niet goed afgeveegde) rand
van het poppers flesje tegen.

*) Let wel! Mijn tolerantie voor poppers zou aanmerkelijk kunnen zijn. Nogmaals, probeer het voorzichtig uit.

Kwak

Bewuste gebruiker
Je kunt niet zeggen dat welke poppers je moet bestellen. Elk stofje reageert anders op anderen. Dit heeft de popperverkoper mij eens verteld.
Wat je zou kunnen doen is een aantal flesjes kopen en zo dit testen.

Casrus

DF-koning
Je kunt niet zeggen dat welke poppers je moet bestellen. Elk stofje reageert anders op anderen. Dit heeft de popperverkoper mij eens verteld.
Wat je zou kunnen doen is een aantal flesjes kopen en zo dit testen.

Mij is nog nooit verteld dat ik er naast zat door mensen die mijn raad over poppers opvolgden.

Koop die met Isoamylnitriet eerst.

hetgajulliegoed

Bewuste gebruiker
Mij is nog nooit verteld dat ik er naast zat door mensen die mijn raad over poppers opvolgden.

Koop die met Isoamylnitriet eerst.
Vind je alle isoamylnitriet poppers vergelijkbaar, of zit daar ook nog verschil in? ik vind zelf Jungle Juice Black Label de fijnste (ook isoamylnitriet inderdaad)

JJM_boyed

Je kunt niet zeggen dat welke Poppers je moet bestellen.
Ben dat met je eens. Sterker nog... volgens mij kun je nooit echt met 100% zekerheid zeggen
dat de samenstelling die op het flesje staat ook daadwerkelijk erin zit.
Ik heb nu al een aantal keer ervaren dat het dus niet klopt.

Ik zeg zeker niet dat je alle waarschuwing moet negeren

Tja...? Beetje dom en gevaarlijk wat je nu zegt. Je heb wel gelijk dat op korte termijn er weinig fout kan gaan behalve vlekken zien of duizelig worden.
Maar je kunt niet ontkennen dat het combineren van Poppers met drugs een heftig effect geeft op je hart- en bloedvaten? En dus problemen kan
geven op lange termijn of op latere leeftijd.

Binnen de gayscene hoor je met enige regelmaat dat mensen overlijden door het combineren en/of overdoseren van verschillende soorten drugs....
De rol van Poppers hierbij moet je echt niet onderschatten. Dit is lastig te bewijzen omdat de stof niet traceerbaar is in het lichaam en
dus vaak over het hoofd gezien word.

Casrus

DF-koning
Ben dat met je eens. Sterker nog... volgens mij kun je nooit echt met 100% zekerheid zeggen
dat de samenstelling die op het flesje staat ook daadwerkelijk erin zit.
Ik heb nu al een aantal keer ervaren dat het dus niet klopt.

Heb je het laten testen dat je het weet?

Tja...? Beetje dom en gevaarlijk wat je nu zegt. Je heb wel gelijk dat op korte termijn er weinig fout kan gaan behalve vlekken zien of duizelig worden.
Maar je kunt niet ontkennen dat het combineren van Poppers met drugs een heftig effect geeft op je hart- en bloedvaten? En dus problemen kan
geven op lange termijn of op latere leeftijd.

Ken mensen die het al decennia zonder problemen gebruiken en geen probleem hebben.

Binnen de gayscene hoor je met enige regelmaat dat mensen overlijden door het combineren en/of overdoseren van verschillende soorten drugs....
De rol van Poppers hierbij moet je echt niet onderschatten. Dit is lastig te bewijzen omdat de stof niet traceerbaar is in het lichaam en
dus vaak over het hoofd gezien word.

Als het niet traceerbaar is, hoe groot is dan de kans dat het voor het overlijden verantwoordelijk is?

Vind je alle isoamylnitriet poppers vergelijkbaar, of zit daar ook nog verschil in? ik vind zelf Jungle Juice Black Label de fijnste (ook isoamylnitriet inderdaad).

Kende alleen Jungle Juice Black Label en Amyl.

Wist niet dat Black Label ook isoamylnitriet was, maar achteraf is het logisch.

JJM_boyed

Als het niet traceerbaar is, hoe groot is dan de kans dat het voor het overlijden verantwoordelijk is?
Misschien heb ik dat niet duidelijk gezegd maar ik beweer ook niet dat Poppers voor het overlijden zorgen. Ik zeg alleen
dat het combineren van erectiemiddelen + harddrugs + Poppers samen zorgt voor een enorme belasting op je hart en bloedvaten.

Bovenaan