MethodZen zei:
Albert Hoffman, 3 dubbele trip per zegel wordt gezegd.
Ben echt benieuwd naar ervaringen :D[/quote]
Volgens mij heb je idd goeie in huis gehaald waarvan je aan 1tje genoeg hebt..opdruk zegt natuurlijk niks maar heb van horen zeggen +250 ug...dus doe rustig aan..of ga juist wild wat jij wil...goeie reis igg en laat ff weten hoe je ze ervaart naderhand.. :wink:
DarkScope zei:kun je zoiets echt gaan zien van LSD, al die kleure?
MethodZen zei:DarkScope zei:kun je zoiets echt gaan zien van LSD, al die kleure?
Ik denk wel meer :P

DarkScope zei:kun je zoiets echt gaan zien van LSD, al die kleure?
Intoxicated zei:@mr 187: Wat voor dosis denk je dan? Wat is echt hoog?
Intoxicated zei:Thank you. ik zat er net aan te denken om maar eens een echt grote dosering te doen.
mathijs zei:Speelde de alcohol misshcien geen rol bij die harde trip?
mathijs zei:Hmm.. zit inderdaad wat in.![]()
Wel raar dan dat je, als je eerst hebt gedronken en daarna puur blowt fokking hard tript..![]()

Mr 187 zei:mathijs zei:Hmm.. zit inderdaad wat in.![]()
Wel raar dan dat je, als je eerst hebt gedronken en daarna puur blowt fokking hard tript..![]()
Mwa valt wel mee alchohol word je moe van en van blowen ook 1 +1 is 2.
![]()
DarkScope zei:Mr 187 zei:mathijs zei:Hmm.. zit inderdaad wat in.![]()
![]()
dus moe zijn is trippen volgens jou?![]()
alcohol en wiet samen maakt je idd harder van de wereld dan een van de 2 apart.
Mr 187 zei:DarkScope zei:Mr 187 zei:mathijs zei:Hmm.. zit inderdaad wat in.![]()
![]()
dus moe zijn is trippen volgens jou?![]()
alcohol en wiet samen maakt je idd harder van de wereld dan een van de 2 apart.
Zijn niet mijn woorden,maar bedoelde ermee dat je van beide samen aardig vd wereld kan raken....stronken...noemen wij dat.....
Sommige hier noemen namelijk alles al trippen....zie tripreports...op mdma op wiet op hash op van alles en nog wat.....
Maar je begrijpt de verhaallijn toch wel een beetje?
mja je tript wel nog altidj evne hard, maar de sfeer is toch anders.. je bent minder scherp en je concentreert je minder op allesMr 187 zei:mathijs zei:Speelde de alcohol misshcien geen rol bij die harde trip?
Nope alcohol drukt de pschychedlische effecten juist zelfs
Jeller zei:mja je tript wel nog altidj evne hard, maar de sfeer is toch anders.. je bent minder scherp en je concentreert je minder op allesMr 187 zei:mathijs zei:Speelde de alcohol misshcien geen rol bij die harde trip?
Nope alcohol drukt de pschychedlische effecten juist zelfs
je neemt de visuals en zo ook meer voor vanzelfsprekend, je trekt het je minder aan ,maar toch zit je nog altijd goe scheef
bij mij was da toch zo
Jeller zei:eigenlijk wel, maar langs de andere kant ook niet
laten we het erbij houden dat het wel leuk is en zeker om uit te gaan