Wie kent deze

MethodZen

Experimenterende gebruiker

Albert Hoffman, 3 dubbele trip per zegel wordt gezegd.

Ben echt benieuwd naar ervaringen :grin:

Mr 187

Bewuste gebruiker
MethodZen zei:

Albert Hoffman, 3 dubbele trip per zegel wordt gezegd.

Ben echt benieuwd naar ervaringen :D[/quote]

Volgens mij heb je idd goeie in huis gehaald waarvan je aan 1tje genoeg hebt..opdruk zegt natuurlijk niks maar heb van horen zeggen +250 ug...dus doe rustig aan..of ga juist wild wat jij wil...goeie reis igg en laat ff weten hoe je ze ervaart naderhand.. :wink:

Skippy

Wijs gebruiker
Hoffman , ja, zijn er meerdere.. de hoffman die ik kreeg was erg goed, kwam uit duitsland, ja.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
heb gehoord van vrienden dat ze hoffman-zegeltjes hadden gekocht, deze zouden een tijd geleden zijn gemaakt ter ere van de 100e verjaardag van hoffman
deze bleken zeer sterk te zijn, dus als het dezelfde zijn dan is 1 echt wel genoeg...

Mr 187

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
kun je zoiets echt gaan zien van LSD, al die kleure?

Zekers,,maar alleen bij een hele hoge dosis,dat je mind echt tegen het randje zit van insanity.

De meeste nemen een gangbare dosis,en zien alleen kleuren bewegen,dingen zinken,verplaatsen,de bekende geluidjes,en gedachte sprongen.

Neem je in een keer een hele hoge dosis,dan kan je echt dingen gaan zien die er niet zijn,zoals slingers uit je vingertoppen,vliegende vissen,en ja zelfs kabouters ligt aan je eigen fantasie...

Mr 187

Bewuste gebruiker
Intoxicated zei:
@mr 187: Wat voor dosis denk je dan? Wat is echt hoog?

Richting 850ug meteen in eens.....

Als ik gewoon 250ug neem en bij doseer blijft het bij ook gewoon chill met alle bekende kenmerken van acid.

Heb op ibiza eens tegen de 850ug ineens schat ik...genomen en waarnam echt gekke shit vliegende vissen etc...

Ik was toen aardig zat toen ik dat deed,niet echt voor herhaling vatbaar ondanks de leuke trip.
Ik kon niet eens meer normaal praten enzo,vette egodeath...allemaal een beetje teveel van het goede zeg maar.

Mr 187

Bewuste gebruiker
Intoxicated zei:
Thank you. ik zat er net aan te denken om maar eens een echt grote dosering te doen.

Ach je weet het wel he...zorg wel ff dat er een hele goeie bekende bij is want je gaat er wel niet dood aan ,maar kan dan wel gekke dingen gaan doen.

Alle rare verhalen die je van lsd hoort komen of van mensen/psychoten die er helemaal niet tegen kunnnen of van psychonauten die ff een keer de weg kwijt zijn.. :grin: :wink:

Bij hoge doseringen wordt er gewoon een extra deurtje open gemaakt..
Waarschijnlijk de fantasie of fictie deur ofzo..

matthijs

Badass junkie
Hmm.. zit inderdaad wat in. :)
Wel raar dan dat je, als je eerst hebt gedronken en daarna puur blowt fokking hard tript.. :confused:

Mr 187

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
Wel raar dan dat je, als je eerst hebt gedronken en daarna puur blowt fokking hard tript.. :confused:

Mwa valt wel mee alchohol word je moe van en van blowen ook 1 +1 is 2.
:mrgreen:

J0rrit

Badass junkie
Mr 187 zei:
mathijs zei:

dus moe zijn is trippen volgens jou? :confused:

alcohol en wiet samen maakt je idd harder van de wereld dan een van de 2 apart.

Mr 187

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
Mr 187 zei:
mathijs zei:

Zijn niet mijn woorden,maar bedoelde ermee dat je van beide samen aardig vd wereld kan raken....stronken...noemen wij dat.....

Sommige hier noemen namelijk alles al trippen....zie tripreports...op mdma op wiet op hash op van alles en nog wat.....

Maar je begrijpt de verhaallijn toch wel een beetje?

matthijs

Badass junkie
Mr 187 zei:
DarkScope zei:
Mr 187 zei:
mathijs zei:

Zijn niet mijn woorden,maar bedoelde ermee dat je van beide samen aardig vd wereld kan raken....stronken...noemen wij dat.....

Sommige hier noemen namelijk alles al trippen....zie tripreports...op mdma op wiet op hash op van alles en nog wat.....

Maar je begrijpt de verhaallijn toch wel een beetje?

Ik heb al wel getript op andere middelen..maar ik trip ook op pure wiet na goed wa alcohol..

Mr 187

Bewuste gebruiker
Ja dat kan voor jou zo zijn,voor mij is dat geen trippen te noemen.
Ligt er maar aan hoe je de definitie trippen interperteerd...

Jeller

Badass junkie
Mr 187 zei:
mathijs zei:
Speelde de alcohol misshcien geen rol bij die harde trip?

Nope alcohol drukt de pschychedlische effecten juist zelfs
mja je tript wel nog altidj evne hard, maar de sfeer is toch anders.. je bent minder scherp en je concentreert je minder op alles
je neemt de visuals en zo ook meer voor vanzelfsprekend, je trekt het je minder aan ,maar toch zit je nog altijd goe scheef :wink:

bij mij was da toch zo

Mr 187

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
Mr 187 zei:
mathijs zei:
Speelde de alcohol misshcien geen rol bij die harde trip?

Nope alcohol drukt de pschychedlische effecten juist zelfs
mja je tript wel nog altidj evne hard, maar de sfeer is toch anders.. je bent minder scherp en je concentreert je minder op alles
je neemt de visuals en zo ook meer voor vanzelfsprekend, je trekt het je minder aan ,maar toch zit je nog altijd goe scheef :wink:

bij mij was da toch zo

Yep bij ook precies zo...maar als je minder scherp bent en je minder concentreert op alles is dat voor mij onderdrukking van effecten :grin:

Jeller

Badass junkie
eigenlijk wel, maar langs de andere kant ook niet

laten we het erbij houden dat het wel leuk is en zeker om uit te gaan

Mr 187

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
eigenlijk wel, maar langs de andere kant ook niet

laten we het erbij houden dat het wel leuk is en zeker om uit te gaan

Zekers....dat sowieso maar wel in lage dosis dan lekker chill...maar een full blow acid trip wil jij niet uitzitten in een stampvolle discotheek... :P

Jeller

Badass junkie
in de gewone uitgang zou ik dat idd niet zo leuk vidnen denk ik, maar op een goa heb ik het nu al 3 keer gedaan en 1 keer was het echt wel een keiharde trip voor mij en ik heb me dan kostelijk geamuseerd :grin:

Bovenaan