Chris Pontius
Badass junkie
...Muziekfolder?
luchtigtoetje zei:Minder dan 10gb. Ik koop veel orgineel. Alhoewel de live set van underworld trouwens 11,7gb was bedenk ik me nu.
Dione zei:of luister ik via youtube..
Xeloc zei:luchtigtoetje zei:Minder dan 10gb. Ik koop veel orgineel. Alhoewel de live set van underworld trouwens 11,7gb was bedenk ik me nu.
Jezus 8 uur lang Flac liveset?
En sinds kort koop ik ook orgineel. Maar wel try before you buy!
Ik ook.Chris Pontius zei:Dione zei:of luister ik via youtube..
Youtube heb ik zo'n hekel aan
Ongeveer 300 aan rock/metal en al zijn varianten en subgenres. Ongeveer 150 aan blues en jazz. En dan nog ik denk 100 aan dub/reggae. En zo'n 100 aan trip-hop/hip-hop/acid-jazz. En dan heb ik nog 3 mappen, dubstep, drum n bass en minimal. Maar daar ben ik niet zo thuis, zijn allemaal paar honderd mb. Heb een gigantische collectie opgebouwd de afgelopen jaren. En dan allemaal strak geordend, op genre(s), artiest, album, jaartal
paar vrienden van me vinden het nogal autistisch. Maar ze plukken er wel de vruchten van.Heb ik ook altijd.YawningMan zei:En dan allemaal strak geordend, op genre(s), artiest, album, jaartalpaar vrienden van me vinden het nogal autistisch. Maar ze plukken er wel de vruchten van.
pascal828 zei:Heb ik ook altijd.YawningMan zei:En dan allemaal strak geordend, op genre(s), artiest, album, jaartalpaar vrienden van me vinden het nogal autistisch. Maar ze plukken er wel de vruchten van.
Ik had eerst me hele terabyte aan muziek strak geordend. Wel bij elkaar dagen mee bezig geweest.
Maar als je het verdeelt is het best te doen, gewoon na het downloaden/rippen direct taggen.
pascal828 zei:Heb ik ook altijd.YawningMan zei:En dan allemaal strak geordend, op genre(s), artiest, album, jaartalpaar vrienden van me vinden het nogal autistisch. Maar ze plukken er wel de vruchten van.
Ik had eerst me hele terabyte aan muziek strak geordend. Wel bij elkaar dagen mee bezig geweest.
Maar als je het verdeelt is het best te doen, gewoon na het downloaden/rippen direct taggen.
Dione zei:Verder koop ik alles origineel of luister ik via youtube..
DC++ Downloaden en goed je best doen om uit te zoeken hoe het werkt. Goudmijn.Rabbithole zei:veel muziek die ik luister is moeilijk te downloaden
Exceptional Insight zei:![]()
Ik werk eraan, maar de kieskeurige bitch die ik ben, laat niet zoveel toe.
Andrew zei:Exceptional Insight zei:![]()
Ik werk eraan, maar de kieskeurige bitch die ik ben, laat niet zoveel toe.
Zoiets had ik nu ook wel kunnen hebben, als mijn externe HDD niet ineens helemaal leeg was![]()