white widow

Freaky high

Bewuste gebruiker
ja mensu! kben ier trg! mijn vriendin en ik hebben die purple haze niet gekocht, die vent wou voorschot maar hij was niet te vertrouwen. dus heb ik vandaag een vriendin die tegen mij zegt: purple haze is goed, maar white widow is ng beter.. en ik ga nu een 500 zak white widow kopen.. goeie keuze?

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Ik zou eerst gewoon een klein beetje WW kopen en uitproberen. Eerder kun je niet zeggen of je het lekker vind of niet.

minn

Badass junkie
Baukereg zei:
Ik zou eerst gewoon een klein beetje WW kopen en uitproberen. Eerder kun je niet zeggen of je het lekker vind of niet.

heeft het een aparte smaak dan?
heb gister ook n vent leren kennen die WW verkoopt, kga morgen proberen of t goed spul is :)

RandomDude123

Bewuste gebruiker
WW vind ik vrij scherp en bitter en minder zoet dan bijv. K2. Ik rook ook niet alle wiet soorten, alleen die ik lekker vind.

minn

Badass junkie
Baukereg zei:
WW vind ik vrij scherp en bitter en minder zoet dan bijv. K2. Ik rook ook niet alle wiet soorten, alleen die ik lekker vind.

heeft het ook een ander soort effect ?:)

ThunderBunny

Belezen gebruiker
Als die WW van goede kwaliteit is dan zal je er zeker knetter stoned van worden WW behoort tot de sterkere soorten. :wave:

minn

Badass junkie
ThunderBunny zei:
Als die WW van goede kwaliteit is dan zal je er zeker knetter stoned van worden WW behoort tot de sterkere soorten. :wave:

dat heb ik gemerkt,
was vanmiddag zelfs aant hallucineren :grin:
en t was huisteelt, zn 3e oogst..
pff, was wel goed :grin:

Freaky high

Bewuste gebruiker
lekker!

lekker! kheb een vriendin en ze gaat soms naar amsterdam. heb gevraagd of ze dan een zak WW wil meedoen voor mij :grin: :openmouth: als ik het heb laaat ik hier zeker ng iets over weten :wave:

matthijs

Badass junkie
Ik hou er niet van. Vind de smaak niet echt geweldig eigenlijk en het effect ook niet. Ik wordt er vooral moe en dom van. Als ik wiet rook, rook ik dan liever jack herrer ofzo.

Bovenaan