White Fluff...

Telefoon

Wijs gebruiker
White fluff crystals in the Testbench

zoals Lycerine25 het zou zeggen

maar ja een vriend van mij heeft de cyrstals naar de test centra gebracht iuk wacht op de uitslag :stoned:

Pikachu

Wijs gebruiker
Wtf, beweer je nu dat je lsd kristallen hebt? If so, foto alsjeblieft! plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!

azgaza

Badass junkie
Nu maar hopen dat de uitslag goed is; als het is wat het lijkt te zijn zou dat iniedergeval een prachtvonst zijn.

Carlitos

Badass junkie
Volgens mij slaan zijn gedachten wel weer om en gaat ie trippen.Ik heb dat ook wel is gehad.

TrippyShit

Badass junkie
Zijn lsd kristallen niet heel zeldzaam? Nog nooit gehoord dat iemand lsd kristallen had namelijk :confused: Laat maar is zien!

lol 100e post :grin:

Telefoon

Wijs gebruiker
de fotos waren heel onscherp zo leek het op speed of coke in een zakje ik wacht op betere kwalifotos want zo is het onherkenbaar

en testresultaten nog niet ..

Telefoon

Wijs gebruiker
uitslag testcentra

1% lsd kristal >_<
10% psycolibine ( ofzits )
89% rotzooi :P

du posten niet eens waard. :(

Fractal

Belezen gebruiker
psilocybin?

Da's de actieve stof in paddo's.
Trippen zal je er dus prolly wel van doen :)

was nogal te denken. Liquid is al redelijk zeldzaam, laat staan pure kristallen.

pieter-b

Wijs gebruiker
maar 1% van een gram is nog steeds 10mg lsd kristal.

mocht je van plan zijn het goedje weg te smijten, dan zou je het op je huid kunnen smeren..veel potentere stoffen dan lsd bestaan niet, en het verschil van potentie is waarschijnlijk offscale Enorm.

Op deze manier kun je opname door je huid als filterings systeem gebruiken. (de rest word dan ook wel opgenomen, maar omdat die pas vanaf veel grotere dosissen werkzaam zijn, verneem je daar niets van)

azgaza

Badass junkie
Je kan via internet vast wel scheidings methodes vinden als je alle chemische eigenschappen van alle stoffen vind. 10% pure psilocybine is trouwens ook niet mis, dat zou ik ook bést leuk vinden mocht ik het zelf gehad hebben. Paddo's zonder de schimmel zeg maar, en ja 1% LSD is niet zo gek veel. Maar als het te scheiden zou zijn heb je er misschien nog wat aan.
Wat zit er eigenlijk in de 89% rotzooi?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Telefoon zei:
uitslag testcentra

1% lsd kristal >_<
10% psycolibine ( ofzits )
89% rotzooi :P

du posten niet eens waard. :(

TESTEN IS NOOIT ZONDE VAN JE TIJD !!

Het genot om iemand te mogen medelen dat ie cafeine ballen snuift is en blijft leuk. Goed gedaan Telefoon .....

Ben blij dat het niks is anders was ik stront jaloers.

Stonie

Komeetman

Belezen gebruiker
pipoxyz zei:
maar 1% van een gram is nog steeds 10mg lsd kristal.

mocht je van plan zijn het goedje weg te smijten, dan zou je het op je huid kunnen smeren..veel potentere stoffen dan lsd bestaan niet, en het verschil van potentie is waarschijnlijk offscale Enorm.

Op deze manier kun je opname door je huid als filterings systeem gebruiken. (de rest word dan ook wel opgenomen, maar omdat die pas vanaf veel grotere dosissen werkzaam zijn, verneem je daar niets van)

Idd!
Ik denk dat het nogal overschat wordt dat het "maar" 1 % is, je kan er nog altijd flink wat uithalen!

sunshine

Experimenterende gebruiker
als het 89% niet-werkzame stof is is er weinig aan de hand, lekker nemen. Je weet het werkzame percentage dus je kan alsnog precies bepalen hoeveel ug lsd je wilt nemen als je een goeie scale hebt.

Telefoon

Wijs gebruiker
het was

O.A

1-(3-Chlorophenyl)piperazine,
Fencyclidine
3,4-methylenedioxyamphetamine
3,4-methylendioxybenzaldehyde
en de rest was
Speed en caffeine

:wave:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Haha wat een pil hee, ik vraag me echt af wat er dan gebeurt, psychonautisch? Partydrug? Te heftige bodyload? Supergaaf of helemaal bad?

Telefoon zei:
het was

O.A

Fencyclidine
en de rest was
Speed en caffeine

Ik zal dat even vertalen in begrijpbaar Nederlands:

mcPP
PCP
MDA
Piperonal

en dus pep en caffeine.

Dat klinkt als een behoorlijk ongezellig mengseltje ouwe.

azgaza

Badass junkie
Lake zei:
Telefoon zei:
het was

O.A

Fencyclidine
en de rest was
Speed en caffeine

Ik zal dat even vertalen in begrijpbaar Nederlands:

mcPP
PCP
MDA
Piperonal

en dus pep en caffeine.

Dat klinkt als een behoorlijk ongezellig mengseltje ouwe.

He bah dat wil je niet hebben nee. Nouja als je het allemaal kon schijden was het een leuke combinatie van dingen geweest (psilocybine en MDA puur zouden leuk zijn geweest). Maarja zo'n gore mixzooi..

neti

Badass junkie

Pikachu

Wijs gebruiker
Ik zou er wel een klein beetje van nemen. Echt een mini-dosis dan, met al die verschillende middelen eerst even kijken wat voor een effect het heeft.

Dissonant

Bewuste gebruiker
Hoeveel heb je betaald voor deze zooi?

Ik bedoel, een grammetje lsd-kristallen kost 10.000+ euro.

Ben je dan afgeript voor duidenden euro's?

Of heb je veel minder dan 10.000 euro betaald, en kon je daardoor eigenlijk al weten dat je geen lsd kristallen had?

En trouwens, lsd kristallen worden normaal bewaard in glazen containertjes gevuld met co2, om de afbraak te remmen. Dus het feit dat het gewoon op een 'zakje speed of coke' leek had dan toch ook al een kanjer van een indicatie kunnen zijn.

Ik vind het maar een raar verhaal..

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
de minmale hoeveelheid stof die je achter moet laten is volgens mij 100 mg dat kost dus 1000 euro ...

Telefoon

Wijs gebruiker
Dissonant zei:
Hoeveel heb je betaald voor deze zooi?

Ik bedoel, een grammetje lsd-kristallen kost 10.000+ euro.

Ben je dan afgeript voor duidenden euro's?

Of heb je veel minder dan 10.000 euro betaald, en kon je daardoor eigenlijk al weten dat je geen lsd kristallen had?

En trouwens, lsd kristallen worden normaal bewaard in glazen containertjes gevuld met co2, om de afbraak te remmen. Dus het feit dat het gewoon op een 'zakje speed of coke' leek had dan toch ook al een kanjer van een indicatie kunnen zijn.

Ik vind het maar een raar verhaal..

de dealer zei dat het geen goede zooi was dus volgens die vriend van mij was het niet echt duur.

ik heb geen idee wat het koste.

en ik weet niet waar in het normaliter bewaard word sorry ^^

maar het was junk haha

en nemen .. mij niet gezien.

dfssdfde

Badass junkie
11% leuke trip, 89% pure rotzooi

lijkt me niet direct aangewezen...

hoewel, zijn pcp en mcpp ook gevaarlijk in doses als 10mg?
10mg van die zooi is nog steeds 100µg lsd en 1mg psylocibine...

Bovenaan