werking van xtc uitstellen.

nokiatune

Newbie
hoi

ik ga vrijdag naar het sportpaleis in antwerpen en omdat ik de controle niet vertrouw, heb ik besloten om het op voorhand te pakken,toch zou ik het liefst slechts 2 uur na we binnen zijn echt er iets van voelen,kwestie van de boel eerst nuchter te verkennen.

heeft iemand trucs waardoor het wat kan uitgesteld worden?

alvast bedankt

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
sorry maar XTC is niet te stoppen HET SLAAT IN ALS BOEEEEEEEEMMMM :hearteyes: :hearteyes: geen ontsnappen aan denk ik zo :mrgreen: :xtc:

daarintegen is het enigge wat ik kan verzinnen dat je de hele dag en net voor inamen flink eet want op een lege maag werkt het sneller (en minder prettig vind ik).....

Oi!!!

speedsieweepy

Bewuste gebruiker
nokiatune zei:
hoi

ik ga vrijdag naar het sportpaleis in antwerpen en omdat ik de controle niet vertrouw, heb ik besloten om het op voorhand te pakken,toch zou ik het liefst slechts 2 uur na we binnen zijn echt er iets van voelen,kwestie van de boel eerst nuchter te verkennen.

alvast bedankt

Je kunt het toch wel ergens wegstoppen? kweenie of je een jongen of een meisje bent maar ik doet meestal gewoon in mn string stoppen ofzo,
stel vrienden van me tapen het weleens vast onder hun lul :P , alleen ff oppassen met het eraf halen :sunglasses:

maar de werking van xtc kunde niet echt uitstellen hoor, alleen goed eten van tevoren jah zoals need^weed al zei.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Shroomie zei:
Misschien parachuten, of hoe ze dat ook noemen?
(bol in zakdoek draaien en dan inslikken ofzo)

een bommentje bedoel je ,
is misschien nog niet zo'n slecht idee maar dan moet je geen fluw gebruiken maar als je echt effect wilt hebben kan je het denk ik wel in gewoon A4 papier vouwen (hoekje afscheuren) desnoods nog 2 keer over elkaar
dat remt zeker wel wat, maar of het lang genoeg is :confused:

Imke

Badass junkie
Shroomie zei:
Misschien parachuten, of hoe ze dat ook noemen?
(bol in zakdoek draaien en dan inslikken ofzo)

In een zakdoek :confused: dat heb ik nu nog nooit gehoord...

Neem die pillen gewoon mee.. en als je ziet of hoort van mensen dat er veel controle is, slik je ze gewoon.. Het duurt toch wel nog even dat je het effect helemaal begint te voelen.. veel eten voordien is de boodschap!!!

Of zoals speedsieweepy al zei, je kunt uw pillen natuurlijk ook vastplakken aan je VLEESLOLLY :wink: :mrgreen: :P

Jeller

Badass junkie
haha vleeslolly, tmoest er weer eens dik opliggen :rolleyes: :grin:

ik denk dat in papier steken nog wel eventjes kan afremmen hoor, al moet je zien dat het goed dicht is anders lost de pil op en heeft het sowieso niet veel nut gehad.. dus doe ze in een kauwgom en dan en papiertje er over :wink:

zal lekker licht op de maag liggen, maar tzal het wel wat uitstellen

caatje

Badass junkie
Waarom neem je die pil niet vlak vooraankomst? Of vlak voor de grens als daar je vermoeden voor controlle ligt? Vanaf de grens is t hooguit een half uur /3 kwartier tot Antwerpen.
Probleem opgelost (?)

nokiatune

Newbie
caatje zei:
Waarom neem je die pil niet vlak vooraankomst? Of vlak voor de grens als daar je vermoeden voor controlle ligt? Vanaf de grens is t hooguit een half uur /3 kwartier tot Antwerpen.
Probleem opgelost (?)

dan ben je mischien wel in antwerpen,maar nog zeker niet binnen,eens je geparkeerd bent en hebt aangeschoven ,ben je wel een anderhalf uurtje verder.

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
Steek die pillen gewoon in je kous of boxershort. De kens dat je gepakt wordt is nul.

Ik heb nooit dat opgefokt gedoe gesnapt van ai nee straks controle, het enige wat die kerels doen is ff je broekzakken nazien en thats it. Nog NOOIT heb ik ze men boxershort weten binnenstebuiten keren of de BH of string van men vriendin.

caatje

Badass junkie
nokiatune zei:
caatje zei:
Probleem opgelost (?)

dan ben je mischien wel in antwerpen,maar nog zeker niet binnen,eens je geparkeerd bent en hebt aangeschoven ,ben je wel een anderhalf uurtje verder.

Neem een flesje water mee en als je in de rij staat neem je er 1 onopvallend in?

of deze vond ik in een oud topic:
c&m zei:
ik draai zelf filtersigaretten en doet daar wat pillen in en in een vol pakje doen gewoon in je jaszak .........
slim bekeken toch? kun je ze binnen innemen

zommes

Badass junkie
nokiatune zei:
hoi

alvast bedankt

Gewoon goed verstoppen. Uitstellen gaat niet werken.

zommes

Badass junkie
Nezir zei:
gewoon in je onderbroek tussen je lul inklemme/verstoppen.

Heb tijdens danceparade afterparty 20gr 20* 1g in losse zakjes bij elkaar in een zak was ongeveer 10 bij 5cm, MDMA tussen mijn lul geklemd, no fuckin' person on the world die je lul grondig gaat controleren. Want ze voelen altijd een lul daar :mrgreen:

Voelen ze daar dan?

liv23

Newbie
speedsieweepy zei:
nokiatune zei:
hoi

alvast bedankt

Je kunt het toch wel ergens wegstoppen? kweenie of je een jongen of een meisje bent maar ik doet meestal gewoon in mn string stoppen ofzo,
stel vrienden van me tapen het weleens vast onder hun lul :P , alleen ff oppassen met het eraf halen :sunglasses:

maar de werking van xtc kunde niet echt uitstellen hoor, alleen goed eten van tevoren jah zoals need^weed al zei.
whahaha die is lachu whaha onder je lul plakken goeie!en oppassen met er af halen whahaha kom niet meer bij man!

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Je kan ze ook oplossen in een flesje drinken misschien? niemand die je drinken afpakt en in een lab op drugs gaat controleren lijkt mij

Denhaagg_15

Experimenterende gebruiker
ja lijkt me in ieder geval niet echt een goed plan in je drinken.. volgensmij krijg je dan ook zo'n vieze gore chemische smaak in je bek... :rolleyes: :openmouth:
Bahh.. Vind k zo ranzig .. :openmouth:

Denhaagg_15

Ja lijkt mij ook met al dat chemische rotzooi.. dan zou mijn beugel gelijk eruit flikkeren :P acja dies er tog bijna uit :rolleyes:

:wave:

Denhaagg_15

Ja.. als ze zegge dat cola en suiker en kauwgom al slecht is.. hoe slecht zou dat dan wel nie zijn ? :P

Denhaagg_15

nee ik ga morgen lekker snoepen door ze in me bek te gooie en tegerlijkertijd met water door te slikken .. :P geen probleme voor mij tandjes :mrgreen:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Denhaagg_15 zei:
nee ik ga morgen lekker snoepen door ze in me bek te gooie en tegerlijkertijd met water door te slikken .. :P geen probleme voor mij tandjes :mrgreen:
.

maar dan heb je het knarsen nog :wink: en als je gaat overgeven komt er maagzuur op je tanden, en je hebt toch al een droge bek dus geen speeksel om je tanden te beschermen, pff toch maar een kunstgebit dan :beer: :wave:

Denhaagg_15

need^weed zei:
Denhaagg_15 zei:
.

maar dan heb je het knarsen nog :wink: en als je gaat overgeven komt er maagzuur op je tanden, en je hebt toch al een droge bek dus geen speeksel om je tanden te beschermen, pff toch maar een kunstgebit dan :beer: :wave:

Whahaha.. klag ff plat van t lachen vond ik wel een goeie, maarja ik hoop dat dat overgeven niet van pas is.. (normaal niet.. :rolleyes: ) Ik zal wel denk ik een reportje schrijfu morgennacht of de ochtend daarna :P of wann k tijd heb...! maah nu gaat ik de pc uitdoen! :wave:

Bovenaan