• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

weekendje feesten

Skippy

Wijs gebruiker
Dit was weer een geslaagd weekend, vrijdag een gratis feest in jongerencentrum Totum, was ik nog nooit geweest , had het veel groter verwacht.. met een gram pep in me mik , kon ik de avond weer door.. later op de avond nog paniek lopen zaaien omdat ik me pep was verloren, en er later achter komen dat het allang op is muahaha
Voelde me op en top, erg fit en strak in me vel, zo licht als een veertje, dit keer was het superverse goeie pep :grin: heb ik niet vaak..

2 biertjes gedronken en dat vond ik wel weer genoeg, kan niet zo goed tegen drank namelijk, dan doe ik stomme dingen :confused:
Jammer genoeg was het al snel afgelopen, precies om 2 uur, werd de tent afgesloten, erg jammer..

En dan zaterdag, we zaten nog net niet te stressen omdat we geen pep konden halen, pas veel later op de avond..

Dan maar 3 hartjes in me mik, 3 roze achtige hartjes, ik nam er eerst anderhalf en 2 uurtjes later de andere anderhalf :P

Mja dacht eerst die zijn niet zo super maar ging er lekker mee door :) zeker met een lijntje pep :grin:

had een tijdje geen pillen meer gehad, dus ze knalden er goed in, een schuifbek niet normaal :openmouth: gelukkig was er kauwgum aanwezig..

Er gingen er een paar flink bad, wat ik kon zien was dat meisje aan de MDMA en daarop nog wat drugs wat verkeerd was gevallen.. dr hele hoofd stond scheef, of ik keek scheef dat zou ook nog kunnen ..

Later zag ik nog een meisje uit de wc vallen, de deur werd opengebroken en al stuiterend kwam ze eruit, bah.. naast me lopen kotsen.. ik ging ook bijna dat ik dat zag.. niet normaal

dit was een mooi weekend :grin:

Jeller

Badass junkie
of hoge speed tolerantie..

ne maat van mij heeft een redelijkj speedprobleem en nu smoort hij weer af en toe..

zijn tolerantie was zelfs zo groot dat hij meer van hasj voelde dan van speed

Jeller

Badass junkie
was zeker goeie hasj, maar vroeger zou hij de eerste zijn die beweerde dat je niets van weed/hasj voelt op xtc/speed

Jeller

Badass junkie
idd ja (khad het niet zo goed verwoord), ik voel ook niets van weed of hasj als ik op xtc zit, tis dan gewoon lekker

hij nu wel blijkbaar, 1 lijn speed is bijna niets voor hem nu blijkbaar..

met alcohol idd hetzelfde, al geloof ik als je heel zat bent en dan een straffe pil pakt dat je serieus 'den bos in' bent, ook door den drank

Psykaholik

Wijs gebruiker
Jeller zei:
idd ja (khad het niet zo goed verwoord), ik voel ook niets van weed of hasj als ik op xtc zit, tis dan gewoon lekker

hij nu wel blijkbaar, 1 lijn speed is bijna niets voor hem nu blijkbaar..

met alcohol idd hetzelfde, al geloof ik als je heel zat bent en dan een straffe pil pakt dat je serieus 'den bos in' bent, ook door den drank
op speed kan je erg veel alcohol verdragen.
maar alcohol op xtc is TOTALE kwijtheid.
dan weet ik ook de dag erna van niks meer.

Jeller

Badass junkie
keb er al zo'n paar gezien die volledig weg waren door mdma+drank
gevaarlijke combinatie eigenlijk..
lsd+drank is vele beter !

LiquidFantasy

Belezen gebruiker
haha toch niet het jongeren centrum totum van almere?!
dat is echt heel zielig daar, 13 jarige sletjes die daar alcohol drinken, veel te veel natuurlijk, en dan gaan ze hun eerste joint roken.. maar owjee owjee. dan gaan ze bad. en wordt papa gebeld en komt daar binnen 5 minuten de ambulance.. allemaal heel zielig. ben daar wel vaker geweest maar alleen om te dansen op de goa die ze daar draaien. nu trouwens ook niet meer, de dj is foetsie en het is een R&B hol geworden..

ik raad echt niemand aan om daar heen te gaan, ben je toch in almere en wil je zo graag naar een jongeren centrum, ga dan naar trapnatov of BG..

drugs gebruiken in totum is het minst leuke wat je kunt doen.
het is een jongeren centrum en de doelgroep ligt rond de 13, 14 jaar..
je ziet overal kleine springerige snotics.. ik zou er persoonlijk vreselijk bad gaan.

ga liever naar een goa party als je graag drugs wilt gebruiken..
oe, ik kan wel uren door gaan over hoe walgelijk totum wel niet is gewoon.. bah bah..

maar goed als jij een leuke avond hebt gehad is dat natuurlijk mooi.
maar in almere zijn zoveel leukere en mooiere dingen dan totum.

blugh.

Skippy

Wijs gebruiker
LiquidFantasy zei:
haha toch niet het jongeren centrum totum van almere?!
dat is echt heel zielig daar, 13 jarige sletjes die daar alcohol drinken, veel te veel natuurlijk, en dan gaan ze hun eerste joint roken.. maar owjee owjee. dan gaan ze bad. en wordt papa gebeld en komt daar binnen 5 minuten de ambulance.. allemaal heel zielig. ben daar wel vaker geweest maar alleen om te dansen op de goa die ze daar draaien. nu trouwens ook niet meer, de dj is foetsie en het is een R&B hol geworden..

ik raad echt niemand aan om daar heen te gaan, ben je toch in almere en wil je zo graag naar een jongeren centrum, ga dan naar trapnatov of BG..

drugs gebruiken in totum is het minst leuke wat je kunt doen.
het is een jongeren centrum en de doelgroep ligt rond de 13, 14 jaar..
je ziet overal kleine springerige snotics.. ik zou er persoonlijk vreselijk bad gaan.

ga liever naar een goa party als je graag drugs wilt gebruiken..
oe, ik kan wel uren door gaan over hoe walgelijk totum wel niet is gewoon.. bah bah..

maar goed als jij een leuke avond hebt gehad is dat natuurlijk mooi.
maar in almere zijn zoveel leukere en mooiere dingen dan totum.

blugh.

ik was daar voor het eerst, en ik zag geen 1 13 jarig sletje rondlopen, valt best mee :rolleyes:

^_^

Bewuste gebruiker
Meer almeerders op dit forum :P . Maar ik doe eigenlijk nooit dat soort drugs in Almere heb altijd het gevoel alsof ik de enige ben daar die het doet. Bewaar xtc wel voor vette feesten nu.

LiquidFantasy

Belezen gebruiker
^_^ zei:
Meer almeerders op dit forum :P . Maar ik doe eigenlijk nooit dat soort drugs in Almere heb altijd het gevoel alsof ik de enige ben daar die het doet. Bewaar xtc wel voor vette feesten nu.

nee joh!! waar in almere woon je dan? er zitten (en dat is enkel al wat ik ken) zo'n 30 goa hippies in almere die allemaal lsd trippen :).
als je zin hebt, ga een keertje me naar het bea, dan meet ik je even met de junkies ala almere :).

Bovenaan