Week tussen pilgebruik?

Jessy2409

Newbie
Hallo, ik heb vorig weekend sinds lange tijd (7 jaar) een xtc pil gebruikt. Ik wil eigenlijk aankomend weekend weer een pilletje nemen. Is mijn serotoninevoorraad door die ene pil nu helemaal op of krijg ik dat "love-gevoel" nog wel als ik a.s. weekend weer een pil neem?

Serenity

Badass junkie
Heel lichtelijk :) Je kan beter een paar maandjes wachten dan heb je meer dat lovegevoel. Helemaal terug zul je het niet meer krijgen :)

Immo

Badass junkie
Lijk me niet dat 1 pil heel de serotoninevoorraad op maakt.
Denk dat het effect wel wat minder is, das wel jammer natuurlijk.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Ik denk dat je nog bijna het optimale gevoel ervaard. maar tuurlijk is het beter om te wachten tot 2 maandjes er tussen.

:wink:

X :hearteyes: :flushed: :hearteyes:

-spaceman-

Badass junkie
Jessy2409 zei:
Hallo, ik heb vorig weekend sinds lange tijd (7 jaar) een xtc pil gebruikt. Ik wil eigenlijk aankomend weekend weer een pilletje nemen. Is mijn serotoninevoorraad door die ene pil nu helemaal op of krijg ik dat "love-gevoel" nog wel als ik a.s. weekend weer een pil neem?

aangezien je pas sinds 7 jaar weer xtc hebt gebruikt vermoed ik dat je gewoon van het ultieme effect mag genieten... ik heb ook een keer na een lange tijd geen xtc, 2 nachten achter elkaar xtc gedaan. En ik kan je vertellen dat ik beide nachten even waus was inclusief heerlijk love-gevoel! (serotonine)!! Ik denk niet dat het uitmaakt dus, geniet!!! :hearteyes:

nicole1973

Belezen gebruiker
Ik laat er altijd een week tussen zitten en dat doe ik nu al dik een half jaar ( I KNOW IT'S VERY BAD) maar 1 pilletje hakt nog steeds net zo hard en ik voel me nog steeds net zo lekker..... nope geen kater dipdagjes of wat dan ook.. neem wel veel vitamines en L- tryptofaan (dagelijks 2 voor het slapen gaan )

Maar het is niet goed voor je nee.. een xtje is niet erg
ik hoop dat mijn "fase"ook weer snel weg is

Ellesdee

Badass junkie
je moet trouwens wel opletten met die l tryptofaan
als je dat te lang doet en te veel
dan maakt je lichaam niet meer uit zichzelf serotonine aan

DreamWeaver

Badass junkie
Ellesdee zei:
je moet trouwens wel opletten met die l tryptofaan
als je dat te lang doet en te veel
dan maakt je lichaam niet meer uit zichzelf serotonine aan

Bij 5HTP is dat vrij snel, bij L-tryptofaan duurt het langer. Weet iemand de precieze tijdsduur?

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
bij L-tryptofaan valt het wel mee, omdat dat in je lichaam eerst omgezet word in 5-htp en dan pas in serotonine..... Dan moet je lichaam het dus nog wel zelf aanmaken

Bovenaan