Weegschaaltje

Vince_

Experimenterende gebruiker
Ik hoop dat het hier nog niet staat, vond niets in de zoekfunctie.
Ik zoek een weegschaaltje dat tot 0,1 gram gaat, maar kwil er ook zo weinig mogelijk geld aan besteden.. Is dit in het Kruidvat ofzo te vinden?

SperSIZEboon

Badass junkie
kweenie waar je woont maar op de Zwarte Markt in Beverwijk verkopen ze sowieso. Als je ver weg woont wil ik em best opsturen ofzo?

Vince_

Ik woon in België, een eindje dus. 30euro vind ik dus veel geld :) studentenbudgetje.. Hoeveel kost zo'n ding daar ongeveer?

Jaimie

Belezen gebruiker
In Oostende kun je dat kopen in microworld of in de eldi,de meeste elektronica speciaal zaken zullen dat wel hebben,maar reken toch op 30+

getitd0n3

Belezen gebruiker
Is maar een idee, maar die weegschaal is toch niet om je potloden op af te wegen? Waarom dan gierig zijn. Als je het een beetje juist aanpakt is ie zo terugverdiend.

Vince_

Daar heb je gelijk in, maar ik ben niet van plan om te gaan verkopen, dus ik ga het ook niet terugverdienen :) we kopen met enkelen samen een zak, dus het is kwestie van eerlijk te verdelen.
En samenleggen voor een weegschaal gaat ook niet, want van wie is ze dan, enz.
Merci voor het vragen alleszins :)

Vince_

Hmm ja dat zou bij ons ook wel lukken. Maar tzijn examens, (bijna) iedereen is druk bezig, en dan geld zitten ronselen bij mensen die sowieso altijd krap bij kas zitten...

slunse

Bewuste gebruiker
verkruimel heel je zak, leg er een lange lijn van en verdeel het in twee. simple as that

Wacky

Badass junkie
Wow, ik was wel eens een boekhandel binnengelopen om de brievenwegers eens te bekijken, maar die zijn onnauwkeurig en duur, dit is wel nice voor een tientje.

Gelijk eentje besteld :)

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Ellesdee zei:
http://www.detectorshop.nl/weegschalen/pocketweegschaaldvd50001gram.php

deze is goedkoop en goed

damn, das echt wel heeel goeikoop voor een weegschaal... zo goe zal ze wel nie zijn denkik, waarschijnlijk een batterijen-verslijtend machien....mar voor die prijs een koopke

Ellesdee

Badass junkie
sjaartrol zei:
Ellesdee zei:
http://www.detectorshop.nl/weegschalen/pocketweegschaaldvd50001gram.php

deze is goedkoop en goed

damn, das echt wel heeel goeikoop voor een weegschaal... zo goe zal ze wel nie zijn denkik, waarschijnlijk een batterijen-verslijtend machien....mar voor die prijs een koopke

ik heb er iig nog geen klachten over :hearteyes:

Vince_

Toch eerst paar winkeltjes afgaan, kmoet in totaal nog 20 euro dokken voor verzending :). Anders weet ik waar mn geld naartoe zal gaan.
en Dissonant, die account is binnen de minuut gemaakt!

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Ellesdee zei:
ik heb er iig nog geen klachten over :hearteyes:

En hoelang gaat het ongeveer mee met volle batterijen? want ik wil er ook wel zo eentje preceis :tongueout:

ps: kan je die naar belgica laten komen ofnie?

Wartaal

Belezen gebruiker
Vince_ zei:
Ik woon in België, een eindje dus. 30euro vind ik dus veel geld :) studentenbudgetje.. Hoeveel kost zo'n ding daar ongeveer?
30 euro teveel voor een nauwkeurige weegschaal? Ik neem aan dat je wilt verkopen, dan moet je ook durven te investeren.

SperSIZEboon

Badass junkie
slipperman89 zei:
Vince_ zei:
30 euro teveel voor een nauwkeurige weegschaal? Ik neem aan dat je wilt verkopen, dan moet je ook durven te investeren.

wat staat er hierboven ergens nou :rolleyes: :wink:

jasper

Wijs gebruiker
SperSIZEboon zei:
slipperman89 zei:
Vince_ zei:

wat staat er hierboven ergens nou :rolleyes: :wink:

waarom heb je anders een weegschaal nodig?

in de kamasutra(in antwerpen) hadden ze er eentje voor 25€ denk ik.
heb je er zo uitgehaald...

Doodkapje

Wijs gebruiker
@ellesdee : bedankt voor je link. en net op tijd dat ik dit lees want was van plan om morgen naar bergen op zoom te rijden en daar zijn ze minimum 65 euro voor een goede. deze ga ik ook maar een keer bestellen.

Ellesdee

Badass junkie
Doodkapje zei:
@ellesdee : bedankt voor je link. en net op tijd dat ik dit lees want was van plan om morgen naar bergen op zoom te rijden en daar zijn ze minimum 65 euro voor een goede. deze ga ik ook maar een keer bestellen.

you're welcome :)

Wacky

Badass junkie
Ik heb er ook zo eentje gekocht van ellesdee's link.

Of ie klopt weet ik natuurlijk niet. Een 1 euro muntstuk weegt exact 8.00 gram volgens dit ding. (getest met 2 verschillende)
Bij jullie weegschalen ook ? :)

Wel moet ik elke keer als ik iets nieuws weeg het ding op nieuw op nul zetten. Zet ik em aan, staat ie netjes op nul. Leg ik er een euro op, staat ie op 8.00. Haal ik die er weer af, staat ie op -0.09 ofzo. Volgende euro erop is dan 7.91. Eerst ff resetten dus, dan is ie wel 8.00.

Edit: en een 2 euro stuk exact 9.00, dit kan haast geen toeval zijn :grin:

Edit egain: http://www.enformation.nl/a6b3c-nl.html
hmm :confused:

Dissonant

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
Ik heb er ook zo eentje gekocht van ellesdee's link.

Of ie klopt weet ik natuurlijk niet. Een 1 euro muntstuk weegt exact 8.00 gram volgens dit ding. (getest met 2 verschillende)
Bij jullie weegschalen ook ? :)

Wel moet ik elke keer als ik iets nieuws weeg het ding op nieuw op nul zetten. Zet ik em aan, staat ie netjes op nul. Leg ik er een euro op, staat ie op 8.00. Haal ik die er weer af, staat ie op -0.09 ofzo. Volgende euro erop is dan 7.91. Eerst ff resetten dus, dan is ie wel 8.00.

Edit: en een 2 euro stuk exact 9.00, dit kan haast geen toeval zijn :grin:

Edit egain: http://www.enformation.nl/a6b3c-nl.html
hmm :confused:

Brol dus

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik vraag morgen in de beenhouwerij om een muntstuk te wegen op hun weegschaal!!! dat zijn geijkte machines dus die zouden correct moeten zijn... en anders gaat dat ding gewoon terug naar waar het vandaan gekomen is...

Bovenaan