• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

weedtrip

jasper

Wijs gebruiker
deze trip is al wel even geleden (maar heb dan ook pas voor kort deze site ontdekt :flushed: )

vrijdags ga ik altijd uit met een vriend van me en 2 vriendinnen. (gewoonte), maar de vriendinnen doen aan dansen (jazz ballet fzo) dus ga ik altijd bij men vriend wat drinken tot 22 00 fzo en dan gaan we onze vriendinnen ophalen.
onze vriendinnen zijn vrij hard tegen drugs en een paar vrijdagen geleden was het echt te saai zo met zen tweetjes dus zei ik kom laten we nog eentje roken tege, tien uur is dat toch al uitgewerkt. (het was ongeveer 20 00). we reden dus met ons tweetjes een rustig steegje in en rolden onze eerste toet. Nadat deze op was voelde ik nog nix. ik zei dat tegen mijn maat en hij zei dat ik maar wat geduld moest hebben :)

we reden nog eventjes met de fiets naar een chille parkeerplaats en daar rolde we der nog eentje (omdat ik nog steeds niets voelde). men maat zei voel je nog nix? we zullen eens een soufleke doen. ik: oké dan (normaal doe ik dit nooit omdat het niet chill is maar voelde echt niets)
nadat ik ongeveer 3 souflekes had gedaan kwam er ineens een auto over de parkeerplaats gereden. ik begon in paniek te geraken dat het niet normaal was. maar gelukkig was dat paniekerige gevoel na een kwartiertje weg. toen zijn we even naar de frituur gereden(men maat had een vreetkick), frietje besteld en daarna ergens op een bankje gaan zitten (het was nu ongeveer 21 00) ineens kreeg ik een lachkick na een kwartiertje lachen hoorde ik ineens stemmen ik vroeg aan mijn vriend, hoor jij dat ook? hij zei wat? ik zei stemmen, hij zei nee ik hoor nix. ik dacht shit dat gaat hier niet goed. deze stemmen vormde geen woorden maar een soort gefluister precies zielen die tegen je proberen te praten. na een tijdje werd ik ook vreselijk misselijk.
ik werd zo misselijk dat ik men vinger in men keel stopte om te kunnen kokhalzen (dit maakte het misselijkheids gevoel alleen maar erger). toen was het 2200 en was het tijd om de meisjes te gaan halen. op de fiets bleef ik misselijk zijn en stemmen horen.
om het verhaal kort te maken we zijn toen op café gegaan, ik heb een paar keer in het toilet gekokhalst en ik heb de schuld op de drank geschoven

spacekonijn

Badass junkie
we hebben hier op het forum regels over het typen van ABN..........!

edit het even aub , tot die tijd staat dit topic in onzin

jasper

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:

zou het miss terug mogen naar trip reports? het is niet zo goed geschreven maar ik hecht er veel sentimentele waarde aan doordat het men allereerste berrrichtje hier was

spacekonijn

Badass junkie
barry zei:
spacekonijn zei:

zou het miss terug mogen naar trip reports? het is niet zo goed geschreven maar ik hecht er veel sentimentele waarde aan doordat het men allereerste berrrichtje hier was
prima :mrgreen:

jasper

Wijs gebruiker
het waren ook geen woorden he dat ik hoorde, gewoon zo een stem, als je in films ziet, van zo een ziel

ik krijg dit soms wel vaker als ik een periode stop met blowen en daarna terug heel hevig begin

GeerTius

Newbie
volges mij kan je daar gewoon niet goed tegen, uit u verhaal af te leiden.
Sommige mensen kunnen daar gewoon niet goed tegen. En een periode stoppen en hevig beginnen lijkt mij vreemd marjah tis u leven :grin: das maar mijn mening...

Allolalie

Bewuste gebruiker
Ik heb een vriend eens die ook niet super tegen drugs kan helemaal ineen zien kruipen en zichzelf in een kuil aan het praten was, hij beefde en zat knalstijf....kan je zo hebben hè...

jasper

Wijs gebruiker
met hevig bedoel ik een pure joint blowen

en hoe bedoel je het is mijn leven?? is het betr dat ik elke dag 2-3 joints blow dan na een maandje of 2 , 2 weken stoppen ofzo joh!!!

Allolalie

Bewuste gebruiker
barry zei:
met hevig bedoel ik een pure joint blowen

en hoe bedoel je het is mijn leven?? is het betr dat ik elke dag 2-3 joints blow dan na een maandje of 2 , 2 weken stoppen ofzo joh!!!

niet te veel happen.

GeerTius

Newbie
barry says: en hoe bedoel je het is mijn leven?? is het betr dat ik elke dag 2-3 joints blow dan na een maandje of 2 , 2 weken stoppen ofzo joh!!!

ik wil maar zegge ge doet maar met u leven wat ge wilt no worries, en ik dacht bij hevig blowen aan meerdere jointen op korte tijd wat dan wel teveel kan zijn ineens als ge lange tijd stopt :)

jasper

Wijs gebruiker
GeerTius zei:
barry says: en hoe bedoel je het is mijn leven?? is het betr dat ik elke dag 2-3 joints blow dan na een maandje of 2 , 2 weken stoppen ofzo joh!!!

ik wil maar zegge ge doet maar met u leven wat ge wilt no worries, en ik dacht bij hevig blowen aan meerdere jointen op korte tijd wat dan wel teveel kan zijn ineens als ge lange tijd stopt :)

jah had het iets verkeerd verwoord :grin:

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
bRUUT zei:
Het lijkt mij een beetje sterk dat je door wiet en/of drank stemmetjes gaat horen...

Hoe bedoel je, "een beetje sterk" ?

Dus hij verteld een sterk verhaal? Overdreven? Onzin?

Toevallig las ik in Psychologie magazine van deze maand dat het normaal is dat zelfs nuchtere mensen af en toe stemmen horen.

Intoxicated zei:
valt wel mee hoor, sommige mensen horen zelfs zonder wiet en drank stemmetjes...

Dezelfde brein sectoren zijn dan actief als bij schizofrene mensen. Bij nuchtere en psychisch normale mensen komt dit vaak voor. Dat kan ook zijn: "ga linksaf" of iets dergelijks.

Dus met welke drugs dan ook lijkt het mij een normale mogenlijkheid om stemmen te "horen". Het zijn slechts projecties in je geest. Maar als je elke dag loopt te blowen, en ook veel andere drugs tot je neemt dan denk ik dat het effect van een paar joints al niet noemenswaardig meer is.

Ik blow hooguit één keer per maand, en geloof me, dan kan je lekker gaan op een joint...

Barry, ik zou volgende keer gewoon genieten van je joint, maar zorg er dan voor dat je niet daarna ergens heen hoeft. Dat is ook een manier om bad te gaan.

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
GeerTius zei:
volges mij kan je daar gewoon niet goed tegen, uit u verhaal af te leiden.
Sommige mensen kunnen daar gewoon niet goed tegen. En een periode stoppen en hevig beginnen lijkt mij vreemd marjah tis u leven :grin: das maar mijn mening...

Ik vroeg mij af. Deze uitspraak was in het begin een botsing met barry. Maar dat begrijp ik goed. Het is implicerend.

"Sommige mensen", "lijkt mij vreemd", "Tis uw leven etc, dat is eerlijk gezegd, maar is het ook aardig? Het kan ook anders :grin:

En: geertius, waarom is het "vreemd" om een periode te stoppen, om daarna het gebruik weer te hervatten? Is het niet begrijpelijk dat die mogenlijkheid er altijd is met drugs? Heb je dat afgewogen?

bRUUT

Newbie
Mulholland Drive zei:

Toevallig las ik in Psychologie magazine van deze maand dat het normaal is dat zelfs nuchtere mensen af en toe stemmen horen.

Daar heb je gelijk in, maar dan komt het dus niet door de wiet...
Als ik een tijdje niet blow en daarna opeens weer wel slaat het bij mij ook harder in. Maar gebeuren en er geen dingen zoals iets anders zien/horen/voelen/ruiken wat er niet is.

jasper

Wijs gebruiker
bRUUT zei:
Mulholland Drive zei:

Daar heb je gelijk in, maar dan komt het dus niet door de wiet...
Als ik een tijdje niet blow en daarna opeens weer wel slaat het bij mij ook harder in. Maar gebeuren en er geen dingen zoals iets anders zien/horen/voelen/ruiken wat er niet is.

ik heb het ook niet over zien/voelen/ ruiken enkel horen.
en wat bedoel je nou? dat ik hier onzin lig te vertellen??

wrm zou ik dat in hemelsnaam doen
om indruk te maken op mensen die 100 km vandaan wonen en die ik nog ni eens ken??

daar doen we het voor e :rolleyes:

bRUUT

Newbie
barry zei:
ik heb het ook niet over zien/voelen/ ruiken enkel horen.
Is toch hetzelfde, doe je allemaal met zintuigen.

barry zei:
en wat bedoel je nou? dat ik hier onzin lig te vertellen??
Dat heb je mij nooit horen zeggen dat ik het onzin vind. Maar ik vind het gewoon raar en kan me er weinig bij voorstellen. Dat dat door wiet komt.

paupie

Bewuste gebruiker
mja het lijkt mij eigenlijk ook wel een beetje sterk hoor :flushed: . Ik zeg niet dat je dingen verzint ofzo. Het kan best dat jij het zo heb meegemaakt. Ik weet alleen uit eigen ervaring dat ik stoned nog nooit stemmen of ook maar iets in die richting heb gehoord terwijl het helemaal stil was. En geloof mij, ik ben met wiet heeeel ver gegaan.

jasper

Wijs gebruiker
bRUUT zei:
Is toch hetzelfde, doe je allemaal met zintuigen.

alle zintuigen werken anders.

maar jullie hebben wel gelijk dat het niet veel voorkomt, ligt aan je aard van je persoonlijkheid ofzo iets. ik word soms ook para als ik blow...

ik moet nu ook wel toegeven dat ik niemand ken die auditieve hallucinaties krijgt van weed

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Ik heb ze zeker gehad.

Dat ik in mijn hoofd tegen mezelf praat, en mijn eigen stem vrij luid hoor. Dan besef ik dat ik niets heb gezegd.

Onder de douche, als je knetter bent, dan heb ik het ook vaak. Ik ben wel eens ZO knetter geweest, dat ik tijdens het douchen "hoorde" dat er allemaal mensen in de huiskamer in drukke gesprekken verwikkeld zaten, en toen ik de kraan dichtdraaide werd het ineens erg stil.Vet auditief spacen...

jasper

Wijs gebruiker
njah is soms wel leuk maar is minder leuk als je ergens chill zit in een park, waar niemand is en het is donker :openmouth:

kan ik soms wel verschieten als ik ineens zo een stem hoor, en door dat verschieten komt het soms dat ik bad ga ...

nou jah

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Freaky:P

Echt BAD ben ik nog nooit van een joint gegaan...Wel eens licht parra maar dat ging erg snel weg, en dat kwam omdat ik daarna naar werk moest....Dat soort situaties moet je vermijden...

En dat doe ik nu al jaren...:grin:

paupie

Bewuste gebruiker
ik weet sowieso niet of je wel echt bad kan gaan van wiet. Bad komt van badtrip, maar wiet is niet echt een tripmiddel vind ik persoonlijk. Toen ik voor de 2de keer ging blowen was ik wel flauwgevallen :flushed: :P . Veel te veel gerookt en weet ik hoeveel shotjes gehad van mensen. Maar ook dat vind ik niet echt een bad trip. En ik ben ook wel is zo stoned geweest dat ik nauwelijks meer me arm op kon tillen, maar niks geen stemmen ofzo, ik voelde me eigenlijk ook wel prima.

ballie15

Belezen gebruiker
T was weer raak

Nou, ik had t gisteren ook weer hoor...
N poos niets gerookt, gisteren paar haaltjes omdat ik niet kon pitten...
"Ff lekker diep binnenhouden, slaap je zo"
Ik zat poker te kijken, ik snapte er binnen vijf minuten geen drol meer van.
Ik zeg: "Ik ga naar bed".
Lig ik daar, alles lekker tollen. Beginnen mijn lippen te tintelen.
Maak ik mezelf wijs dat ik dus wel iets tegen mijn vriend moet roepen die in de woonkamer zit.
En ik onzin blijven blaten, hij werd er helemaal gek van, ik hield mijn kop gewoon niet. Ik hoorde mezelf wel praten, maar begreep pas een minuut later wat ik zei en dan was ik dus alweer een paar zinnen achter geraakt.

Hij lachen, is bij me gaan liggen en heeft ook nog even een flinke joint gerookt. Hebben we lekker liggen spacen...

Maar ik praat mezelf shit aan in mijn hoofd ofzo, ik weet niet wat er precies gebeurt. Ik kan geen onderscheid meer maken tussen wat ik denk en wat ik zeg. Het laatste half jaar reageer ik sowieso heftiger op dat groene spul. Wel lekker goedkoop...grmpf...

GeerTius

Newbie
@mulholland drive about En: geertius, waarom is het "vreemd" om een periode te stoppen, om daarna het gebruik weer te hervatten? Is het niet begrijpelijk dat die mogenlijkheid er altijd is met drugs? Heb je dat afgewogen?

Jepp, alsek daar nog is over nadenk is het eigelek niet vreemd, de mogelijkheid tot drugs moet voor iedereen open zijn :mrgreen:

Bewild

Bewuste gebruiker
Ach, ik vind die stemmetjes nog zo vreemd niet hoor, ik heb ze zelf niet (ik word alleen echt wel para van weed, maar ik vind dit altijd nog wel leuk :P ), maar ik heb wel een vriend die ook vaak stemmetjes hoort als hij geblowed heeft :P .
De stemmetjes zullen wel gewoon komen door het paranoia gevoel dat weed nogal eens durft opwekken denk ik.

Bovenaan