Weed + Xtc

Ffranko

Newbie
domme vraag mss maarja, ik heb geen idee dus daarom vraag ik het maar;

als je eerst een jointje of 2 doet worden je pupillen kleiner
en dan xtc neemt, daarvan worden u pupillen wijder.

duss :tongueout: de combinatie van de 2 geeft dat normale pupillen? :tongueout:
of gwn Wijder omdat ik de xtc erna in neem.

omdat ik het gewoon wil doen zonder dat men vrienden er iets van zouden merken aan men ogen ofzo

grtzz

J0rrit

Badass junkie
Ffranko zei:
domme vraag mss maarja, ik heb geen idee dus daarom vraag ik het maar;

als je eerst een jointje of 2 doet worden je pupillen kleiner
en dan xtc neemt, daarvan worden u pupillen wijder.

duss :tongueout: de combinatie van de 2 geeft dat normale pupillen? :tongueout:
of gwn Wijder omdat ik de xtc erna in neem.

omdat ik het gewoon wil doen zonder dat men vrienden er iets van zouden merken aan men ogen ofzo

grtzz

1: wiet verkleint je pupillen n iet of nauwelijks
2: je pupillen blijven even groot als normaal op mdma.

Carlitos

Badass junkie
Maybee worden ze iets kleiner,maarja wiet werkt hooguit 2 uur en xtc 3/6 uur.Bij mij werden zie niet veel kleiner,wel wat roder.Maar ze bleven gigia.

Je vrienden merken het denk ik zo ie zo wel als je onder invloed van xtc ben.Zo roken wel wiet,maar vinden xtc te ver :openmouth: ?

Ffranko

Newbie
jep idd :P Weed is ok, Xtc = To much :P
Mjah ze weten niet hoe het is om onder invloed te zijn van Xtc, en ze hebben amper mensen tegen gekomen dat dat waren denk ik :P dus hopelijk denken ze gewoon dat ik teveel alcohol en wiet gedaan heb :P

Carlitos

Badass junkie
Zoek een andere vriend(in) om het mee te doen.Er is vast wel iemand in de buurt die het doet (Mischien ben je er zelfs onwetend van) maar het verbergen is niet lekker genieten.

Ffranko

Newbie
jah de pillen krijg ik van een vriend die het natuurlijk ook doet :tongueout: maar ik ga niet de hele avond bij hem zijn :grin: mss 1-2uurtjes

toch bedankt ^^

bersenka

Experimenterende gebruiker
Ffranko zei:
jah de pillen krijg ik van een vriend die het natuurlijk ook doet :tongueout: maar ik ga niet de hele avond bij hem zijn :grin: mss 1-2uurtjes

toch bedankt ^^

die anderen merken het waarschijnlijk niet eens als ze er geen ervaring mee hebben.

hallotje

Bewuste gebruiker
Mijn pupillen word altijd heel groot op xtc en het is best wel duidelijk te zien dat ik dan iets op heb... teminste als je een beetje bekend bent met drugs.

Van mdma worden me ogen maar heel even groter... mischien ietsie groter dan normaal maar niet opvallend. Ook sta ik dan niet zo strak als bij een pilletje. Ik denk dat het slimmer is om mdma te nemen als je het moet verbergen.

Jeller

Badass junkie
xtc overheerst de wiet toch met gemak..
maar wiet vergroot je pupillen ook een klein beetje hoor, maar jeogen vallen wle meer toe wardoor dit minder opvalt

Mr. Decay

Belezen gebruiker
ik denk ook niet zozeer dat ze het zullen zien als je het niet te heftig maakt, alleen dat ze wel zeker aan je zullen merken dat je anders bent dan gewoon zat.. Tenminste als het echte vrienden van je zijn, beter vertel je ze gewoon dat jij het wel ok vind en het wel eens af en toe wilt proberen.. maarja uiteindelijk ben jij degene die de situatie het best in kan schatten en denk dus even goed na bij wat je doet. Have fun! :wave:

Hislordship

Wijs gebruiker
ik nam eerst een xtc pill en ong. anderhalf uur later begon ik te blowen 4-5 blowtjes maar tog duurde het wel 4-5 uur voor dat me ogen pas klein en rood werden de rest van de tijd had ik pupillen zo groot als de maan :P

azgaza

Badass junkie
Wiet maakt mijn pupillen groter...
Wat het verder voor oogcombinaties voor xtc oplevert? Geen idee.

acidboy

Badass junkie
ik heb zo'n vermoeden dat de mdma/xtc gewoon overheerst en je dus grote doppen krijgt tot het is uitgewerkt. Misschien zal je iets sneller rode oogjes krijgen als je als een idioot gaat blowen na een paar uur, maar zeker niet snel. Ik had altijd als ik geslikt had ... en in de comedown ging blowen, dat het echt 4 joints duurde voordat mn ogen anders werden. Tot die tijd: schoteltjes.

-spaceman-

Badass junkie
ik denk eerlijk gezegd, dat zolang er mdma in je bloed zit je ogen groot zijn... dus pas als de mdma begint uit te werken je normalere ogen begint te krijgen..

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ja dat dacht ik dus ook, wiet maakt je pups groter, en hasj niet. XTC dacht ik ook altijd dat je pups daar groot van worden.. Maarja, anyway zie je het toch wel goed als iemand aan de x zit. Ik vind die mensen altijd zo'n strakke leipe kop hebben.

Alsof ze een mega druk op hun hoofd hebben

Mindcontroller

Experimenterende gebruiker
Je pupillen worden van blowen iets kleiner (maar dit is verschillend per persoon).
MDMA vergroot de pupillen, blowen terwijl je MDMA gebruikt verkleint de pupillen niet.

Als de MDMA aan het uitwerken is / al uitgewerkt is en je hebt dan nog steeds grote pupillen, dan werkt cannabis beter tegen grote pupillen.
Maar het beste is nog om in goed verlichtte ruimtes te zijn, of gewoon in de buitenlucht (en daar eventueel wat te blowen) :wink:
En vergeet niet om te gaan slapen, dat wil ook goed helpen.

Bovenaan