Waus naar de dierentuin

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Laatst kwam ik op een geweldig idee.. Helemaal waus naar de dierentuin :grin: Dit lijkt me echt zo vet :hearteyes:

Heeft iemand dit een x gedaan? Of andere grappige ideeen om op X te doen?

:wave:

033Amnesia

Bewuste gebruiker
takedown84 zei:
ik wil ermee naar een pretpark :) , maar ga het toch gewoon blijve doen tijdens het uitgaan denk ik :)

Pretpark lijkt me ook wel dik, maar ik durf het denk ik niet aan helemaal strak in de Goliath te gaan ofzo..straks moet ik kotsen of krijg ik een badtrip :openmouth:

Gewoon lekker spacen op allemaal gekke dieren lijkt mij chiller :hearteyes:

033Amnesia

Bewuste gebruiker
hersenspinsel zei:
Dat lijkt me nou echt saai, mja ieder z'n ding he :)

Tsjah ik gebruik XTC puur om te 'spacen', gewoon met een groepje chillen op een kamer. Ik zou het nooit op een feest gebruiken, omdat ik

1. van rap/hiphop/R&B houd, op die feesten je gewoon bijna NIEMAND strak ziet. daarnaast ik tegen niemand vertel datk XTC gebruik en wil dat mensen 't weten, alleen bepaalde vrienden die het ook doen (of het niks uitmaakt dat ik het doe) onwetende mensen noemen me snel 'junk' :confused:

2. ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.

Dus als je puur voor het spacen gaat, lijkt mij de dierentuin echt grappig, maarjah meningen verschillen.

Andere grappige ideeen toevallig?

riflexz

Bewuste gebruiker
033Amnesia zei:
Laatst kwam ik op een geweldig idee.. Helemaal waus naar de dierentuin :grin: Dit lijkt me echt zo vet :hearteyes:

Als je zo denkt over "wow, moest ik naar daar gaan onder X, of naar daar? Of nee, naar daar!"

Dan denk ik dat je snel geestelijk verslaafd zal worden...

Hou het gewoon bij het uitgaan

space scientist

Wijs gebruiker
riflexz zei:
033Amnesia zei:

Als je zo denkt over "wow, moest ik naar daar gaan onder X, of naar daar? Of nee, naar daar!"

noe dat zal wel meevallen, en eht alleen op feesten gebruiken is lekker wou je zeggen :P dat als je geen pillen op een feest gebruikt, dat het ook gelijk niet leuk meer is :wave:

henkie84

Bewuste gebruiker
Hmm ik denk dat ik als ik een loveboost krijg midden in de dierentuin medelijden zal gaan krijgen met die dieren.

033Amnesia

Bewuste gebruiker
riflexz zei:
033Amnesia zei:

Waarom? Het lijkt mij gewoon een vet idee. Ik zou NOOIT maar dan ook NOOIT XTC op een feest gebruiken, en geloof mij ik ga zo graag mogelijk naar feesten en vermaak me prima op wiet en drank.

Hou het bij het uitgaan?

Ik denk dat ik eerder 1x in de 2 weken, of 1x in de maand, lekker kan spacen op XTC en met feesten/uitgaan gewoon flink kan zuipen, dan elke x dat ik naar een feest ga/uit ga, XTC ga gebruiken.

Ik ben echt totaal niet verslavingsgevoelig en sta erg stevig in mn schoenen. Ik vermaak me prima op drank en wiet en dat zal altijd zo blijven, geloof me ik zou NOOIT X op een feest gebruiken, ik hou totaal niet ervan dat mensen 't van me weten, veel mensen die 't nooit hebben gedaan vinden je dan snel een junk en daar heb ik echt een hekel aan.

Ik heb slechts een kleine groep vrienden die 't ook doen, en buiten die kamer met die vrienden zou ik 't niet doen, ik heb genoeg anderen vrienden waarmee ik gewoon ga zuipen en uitga, dus geen zorgen.

Khou gewoon van chill spacen en de dierentuin leek me een grappig idee. Over diegene hierboven, Burger Zoo werd mij ook meteen aangeraden ja..maar wat is DragonFLY ofzo? X? Of een andere drug? Het was wel chill dus? :mrgreen: :hearteyes:

tomz0r

Badass junkie
033Amnesia zei:
hersenspinsel zei:

Tsjah ik gebruik XTC puur om te 'spacen', gewoon met een groepje chillen op een kamer. Ik zou het nooit op een feest gebruiken, omdat ik

1. van rap/hiphop/R&B houd, op die feesten je gewoon bijna NIEMAND strak ziet. daarnaast ik tegen niemand vertel datk XTC gebruik en wil dat mensen 't weten, alleen bepaalde vrienden die het ook doen (of het niks uitmaakt dat ik het doe) onwetende mensen noemen me snel 'junk' :confused:

2. ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.

Dus als je puur voor het spacen gaat, lijkt mij de dierentuin echt grappig, maarjah meningen verschillen.

100% mee eens :hearteyes:

Annæ

Belezen gebruiker
033Amnesia zei:
hersenspinsel zei:

ik vertrek over een paar dagen een nacht naar nope is dope, daar met een pilletje lekker waus rondspringen.
ben benieuwd hoe me dat bevalt aangezien er echt minstens 40 bekenden komen die dat niet allemaal hoeven weten.
vorige keer ging het opzich wel goed in een discotheek

wat me ook ervaringvol + spacevol lijkt is de Efteling :}

citrobacter

Experimenterende gebruiker
033Amnesia zei:
Mij lukt het net stukken beter om meisjes te boeien, alleen heb ik géén zin in seks als ik onder invloed ben en dan houdt het scoren ook snel op natuurlijk;..

Annæ

Belezen gebruiker
citrobacter zei:
033Amnesia zei:
Mij lukt het net stukken beter om meisjes te boeien, alleen heb ik géén zin in seks als ik onder invloed ben en dan houdt het scoren ook snel op natuurlijk;..

er bestaan ook nog meisjes die niet alleen maar uit zijn op seks als je een avondje gaat stappen hoor :}

Lauu

Badass junkie
Annæ zei:
citrobacter zei:
033Amnesia zei:

er bestaan ook nog meisjes die niet alleen maar uit zijn op seks als je een avondje gaat stappen hoor :}

wel? jammer... :P :rolleyes:

Annæ

Belezen gebruiker
Lauu zei:
Annæ zei:
citrobacter zei:
033Amnesia zei:

wel? jammer... :P :rolleyes:

jammer maar helaas :}

Overcome

Belezen gebruiker
haha, ik hou van mensen met zulke geweldige ingevingen, vanavond in een wause bui naar de stakelberg gegaan (zown grote kinderspeeltuin), fucking bruut!!

Skippy

Wijs gebruiker
Wij willen met MDMA naar de efteling :grin:
Vrienden van me gingen zijn op zaterdag naar Mindcontroller in Hemkade, jammer genoeg kon ik niet mee.
Wilden ze nog naar walibi gaan de volgende dag ,helemaal van de kaart!
Gingen ze op de motor ,levensgevaarlijk hadden ze bijna een ongeluk gehad.
Maar goed uiteindelijk kwamen ze terug, helemaal doorgemaaid en vielen op de grond in slaap.
Hebben ze vette filmpjes gemaakt :grin:
Prachtige resultaten geeft dat pillen en walibi :grin:

Wil ik zeker een keer doen :P

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Hehe walibi hebben een paar vrienden van me ook is gedaan bij Halloween.. alleen ikzelf vraag me af hoe vet ik dat vind, misschien moetk wel kotsen ofzo.. (hoeft niet) maar efteling is wel mooier met die gebouwen enzo, dat lijk mt zowiezo vet. :hearteyes:

honingolie

Bewuste gebruiker
met 2C-B of MDMA op naar een pretpark lijkt me ook vet.. Alleen ben bang dat je bij 2C-B behoorlijk misselijk kan worden van achtbanen enzo.. bodyload is zowiezo al beetje het nadeel daarvan..

junkie XS

walibi lijkt me iets te heftig...!
lijkt me echt vet in achtbaan waus maarja straks maakt je hart overtoeren ofzo weetikveel er staat ook altijd bij die dingen niet betreden onder invloed van drugs.

Efteling lijkt me G-E-W-E-L-D-I-G als ik waus zou zijn al die elfjes en beetje chille atracties haha maar vlgns mij valt het echt op als je daar o waus als een koekie met je vrienden dor het park loopt

dierentuin lijkt me ook wel wat hebben haha heeee aaapies :openmouth:
ben wel is een ker op grote begraafplaats geweest toen ik echt heel waus was zooo spacend op elk graf stond een kaarsje aan ben toen echt keihard gegaan:grin:

Drientje

DF-koning
junkie XS zei:
Efteling lijkt me G-E-W-E-L-D-I-G als ik waus zou zijn al die elfjes en beetje chille atracties haha maar vlgns mij valt het echt op als je daar o waus als een koekie met je vrienden dor het park loopt

Je trekt je toch zeker niets aan van wat iemand van je vind? Je moet het wel heel bont maken wil je uit een pretpark gezet worden... Gewoon lekker gek doen zolang niemand er last van heeft moet toch kunnen? Je moet natuurlijk geen mensen lastig gaan vallen!!!!

X

junkie XS

Drientje zei:
junkie XS zei:

Je trekt je toch zeker niets aan van wat iemand van je vind? Je moet het wel heel bont maken wil je uit een pretpark gezet worden... Gewoon lekker gek doen zolang niemand er last van heeft moet toch kunnen? Je moet natuurlijk geen mensen lastig gaan vallen!!!!

X

neej daaar heb je een punt maarja staat beetje raar tegenover die ouders hahahah naja BOEIEND gewoon doen dus:grin:

Lauu

Badass junkie
033Amnesia zei:
hersenspinsel zei:

1. het is algemeen bekent dat er weed en drank het meeste worden gebruikt bij HipHop/RnB feesten sinds zo feest is om te relaxen meestal...

2. het kan aan mij liggen....maar dan doe je toch iets fout...vaak genoeg gehad dat vrouwen het wel ok vinden als je maar niet te hard gaat...dan is het idd bijna onmogelijk om te scoren...en als zei nogwat op heeft dan gaat het alleen maar makkelijker :wink:

Drientje

DF-koning
033Amnesia zei:
2. Ik met m'n strakke kop je kan garanderen geen 1 meisje te scoren.. nee geef mij maar gewoon wiet en drank op een feest.

Ik vind spacende gasten op een feest juist wat aantrekkelijker. Niet persé omdat ze drugs gebruiken maar die zijn vaak veel losser en makkelijker. Niet dat ik voor de sex ga, integendeel, maar mocht het er van komen dan prefereer ik iemand die drugs op heeft, mede omdat ik erg extreem ben in mijn wensen.

Misschien kijk je toch echt op de verkeerde feestjes...

X

Lauu

Badass junkie
of misschien ga je zelf te hard? want mensen die te hard gaan zien er idd niet echt gezellig uit :rolleyes:

junkie XS

Lauu zei:
033Amnesia zei:
hersenspinsel zei:

1. het is algemeen bekent dat er weed en drank het meeste worden gebruikt bij HipHop/RnB feesten sinds zo feest is om te relaxen meestal...

2. het kan aan mij liggen....maar dan doe je toch iets fout...vaak genoeg gehad dat vrouwen het wel ok vinden als je maar niet te hard gaat...dan is het idd bijna onmogelijk om te scoren...en als zei nogwat op heeft dan gaat het alleen maar makkelijker :wink:

1. daarom ga ik ook altijd naar awakenings helemaal uit me plaat of andere vette techno feesten

2. begrijp je punt maar ga puur om los te gaan op een feest en niet voor de chicks op de coke vkan het nog makelijk zelfs makelijker maar als je hard aat op de pillen lukt het idd niet echt heel erg ahahhaha

riflexz

Bewuste gebruiker
Jaja, we zijn zaterdag, vanavond ga ik naar the oh (een hardstyle/jump dancing in BE), en 's ochtends nadat ik vertrek, gaan we meteen naar Walibi :grin:
Ik vraag me af hoe ik het zal stellen, wanneer ik op die attracties zal zitten, op de pillen :grin:

Zal morgen verslagje maken fzo lol

Re:

junkie XS zei:
haha maar vlgns mij valt het echt op als je daar o waus als een koekie met je vrienden dor het park loopt

Haha geloof mij nou in die lange wachtrijen kun je niet stilstaan en trek je behoorlijk de aandacht van andere bezoekers :sunglasses: Niet dat het me uitmaakte, want die droomvlucht was GEWELDIG :stoned:

junkie XS

Re: Re:

ikspacehem zei:
junkie XS zei:
haha maar vlgns mij valt het echt op als je daar o waus als een koekie met je vrienden dor het park loopt

Haha geloof mij nou in die lange wachtrijen kun je niet stilstaan en trek je behoorlijk de aandacht van andere bezoekers :sunglasses: Niet dat het me uitmaakte, want die droomvlucht was GEWELDIG :stoned:

haha dat zal best ja denk dat ik toch maar is ga proberen:-P

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Ok, 4 maanden verder...

Dierentuin lijkt me echt niet chill meer, efteling wel :hearteyes:

En dat jullie het raar vinden dat ik geen meisje kan scoren op X? Jullie snappen niet echt met wat voor mensen ik omga denk ik.. najah, mensen die alleen hard smoken en zuipen. Op feesten waar ik heenga zie je gewoon GEEN strakke mensen. Voor bijna al die mensen, en bijna een grote vriendengroep van mij, is elke drugsgebruiker een junk. Als je pillen gebruikt, ga je dat steeds vaker en vaker doen net als dat meisje van Afblijven en zo eindig je als junk. Dat is gewoon de gedachte voor de mensen hier. Drugsgebruik op feesten (waar ik heen ga, waar; Rap/Hiphop/R&B/Reggeaton word gedraait) zie je gewoon niemand strak. En ieder1 die geen vrienden heeft en zelf geen X gebruik, heeft gewoon een slecht beeld van harddrugs en XTC. Ik zou nooit op een feest met bekenden XTC gebruiken, en dus de meisjes die naar dat soort feesten gaan, zouden me ook een junk ofzo vinden als ze me strak zouden zijn.

Helaas, heel erg jammer... Tsjah, dat word wachten tot m'n 18e, op Mysteryland ofzo.

Bovenaan