Waterpijp schoonmaken!

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Gister heeft me pa, de self home made waterpijp schoongemaakt en daar kwam me toch een troep uit, heer waterpijp was weer helemaal schoon.

Lekker wat geblowt met wat vrienden, wat jointjes, lekker chillen. Ik kom thuis neem een paar lurken van de waterpijp... holy fuck, dat kwam aan, ongelooflijk, dat was lang geleden dat ik weer über stoned en high was.

Mensen met een waterpijp, probeer dat ding schoon te houden!

spacekonijn

Badass junkie
je kan in de smartshop iets kopen waarmee je het goed schoon kunt houden ( dit spul is gemaakt van paddestoelen:) )

Waterpijp

Bewuste gebruiker
We hebben een home made waterpijp, gemaakt van een glazen pot van witte bonen, leeggegeten, schoongemaakt en op het deksel een pijpje en een kopje erop gezet en dat ding werkt bijzonder goed, als we 'm schoonmaken, gewoon met wat sterke middeltjes, niks aan het handje.

dennis547

Newbie
je kan ook gewoon een bruistablet erin gooien waar mensen hun kunst gebid mee schoonmaken kun je vast wel ergens in de winkel halen zo doe ik het altijd aleen ik gebruik die van me moeder:P

BombSki

Bewuste gebruiker
ja werkt dat?
op de beurs "had niemand het bij", pijpreiniger.
Het probleem bij mijn bongs is: ik kan niet bij de plaatsen waar hij vies is. Er moet dus echt gewoon een vloeistof in die zonder schrobben die zooi eraf haalt.

Bovenaan