wat?

A

Anonymous

Gast
yo
wat de fuck zijn poppers nou eigenlijk?
:rolleyes:
verrijk mijn geest aub

]x[

Experimenterende gebruiker
Je kent het phenomeen lijm snuiven. Nou poppers is ongeveer hetzelfde alleen wat sterker en het zit in een klein onopvallend medicijnen flesje. Soort van die spuitflesjes tegen verkoudheid in die vorm heb je ze ook maar meestal moet je zelf snuiven eraan. En het smaken verschillen dus voor de rest heb ik er ook niet veel verstand van

]x[

het gevoel in je hoofd niet echt geod te beschrijven vindt ik, poppers is sterker maar zeer kort. Terwijl blowen meer relax is

A

Anonymous

Gast
]x[ zei:
het gevoel in je hoofd niet echt geod te beschrijven vindt ik, poppers is sterker maar zeer kort. Terwijl blowen meer relax is

hmm.. nog nooit van gehoord. Maar zal ook wel niet zo populair zijn, omdat het maar van korte duur is. :cry:

Pietman

ik ken het wel, maar heb het nog nooit gedaan.
het komt ook wel eens voorbij op school enzo. :)

een ander *pikant* detail wat ik over poppers weet (niet uit ervaring dus)
is dat het gebruikt wordt door homo's omdat je kringspier er slapper van wordt. :rolleyes:

serieus!! ga maar na, in hannibal, vraagt hannibal aan die kerel die hij gaat verminken of hij een popper wil! das niet toevallig! :stoned:

ruubje

Klopt allemaal. Het verlaagt ook nog eens de bloeddruk en in eigenlijk bedoeld voor mensen met astma. Poppers zijn niet verslavend. Adem de geur van de poppers in (is trouwens behoorlijk goor) en je wordt er ontzettend geil van. In sommige sexshops verkopen ze nog steeds poppers.

]x[

Ikke astma dus ik doe het ook niet, een keer gedaan en ik vondt het meer dan genoeg. Geil ben ik altijd dus da merk ik niet :tongueout:

A

Anonymous

Gast
:openmouth: `Veel gebruikers inhaleren die zooi op het moment van klaarkomen zegmaar dus mensen multiply and snif

vash

Newbie
Hey mense ik heb poppers wel eens gedaan je krijgt er een raargevoel van in je hoofd je krijgt et tien seconden super wat een soort super trip maar dan voor 10 seconden tis wel even de moeite waard om e te proberen maar dan 1 potje ben je et ook wel zat

ruubje

vash zei:
Hey mense ik heb poppers wel eens gedaan je krijgt er een raargevoel van in je hoofd je krijgt et tien seconden super wat een soort super trip maar dan voor 10 seconden tis wel even de moeite waard om e te proberen maar dan 1 potje ben je et ook wel zat

Waar had je het gehaald, bij de sexshop??

vash

Newbie
ruubje zei:
vash zei:

Waar had je het gehaald, bij de sexshop??

smartshop

zyprexa

Newbie
Poppers!!!

Yieps!!! bwwwwweeeeekkkn poppers vind ik niet goed. daar krijg je zo'n verschrikkelijke hoofdpijn van. :flushed: En eigenlijk is dat geen drug hé, maar dat verkopen ze in de sexshop voor de homo's, dan gaat hun poepeke beter open naar het schijnt!!! :openmouth: En voor dat minuutje dat je daat iets van voelt, nee dan ken ik el beter spul! :smoke: :smoke:

Greeeeeeeetzzzzz, zypke. :rolleyes: :openmouth: :rolleyes:

needlefreak

Bewuste gebruiker
je kunt wel pijn aan je hoofd krijgen...
en als je veel poppers snuift begin je echt te stinken naar dat goedje. :mrgreen:

sosa

Newbie
ok ff serieus allemaal, zit hier nu nog ff stoned forum af te lezen.. :mrgreen:

maar jullie omschrijven poppers wel erg simpel :confused:

dat spul is echt MEGA heftig voor dat korte momentje :openmouth: je moet er gewoon ff flink aan suiven met allebij je neusgaten, ene dicht en potje vlak bij de andere en dan flink snuiven en dan ook bij de ander, alsof je ff een dikke roggel ofzo moet weg snuiven :rolleyes:
en dan kan je maar beter als je het voor de eerste keer doet tegen een bank gaan aan zitten want je weet echt niet wat je mee maakt, al je bloed STIJGT naar je hoofd en wil nog verder de lucht in, je krijgt het gevoel alsof je kop elk moment uit elkaar gaat ploffen en je pleurt echt bijna om, alles is vaag wazig druk maf weird en extreem teglijk en net op het moment dat je denkt dat je gek word en dat het teveel is dan word het minder en lig je er echt bij alsof je uit een achtbaan komt en je bent helemaal aan het bij komen. dit is dus wel ff flink doorhalen met je neus he, en allebij en niet sissy doen maar ff flink snuiven.

btw, als je dit met wiet doet, en dat doe ik meestal is het echt UBER gewoon, daar ben ik een paar maanden geleden achter gekomen met me vriendin en 2 andere vriendinnen van ons :P we waren vet stoned en ik een zo een meisje namen poppers en best veel en lang en dan begin je toch zo een partij te spacen dat is echt niet normaal meer, die halfe minuut tot meer dan 1.5 minuut licht echt aan hoeveel je neemt, hoe meer hoe sterker, maar die korte tijd is echt heftiger dan welke drugs ook vind ik met een paar jointjes op. en dit is dan het vetste wat je dan gaat krijgen, iedereen op letten die al jaren blowt en die lach kikken van vroeger mist, als je jezelf dan zo de tering voelt spacen en alles is echt mega wazig en je gaat opzich best keihard want het is ergers vet vermoeiend en zwaar en dat is juist die rush ofzo, echt mega weird gewoon maareh moet je elkaar gaan aan kijken en dan begin je jezelf toch helemaal kapot te lachen dat is echt niet gezond meer, zo erg heb ik in me hele leven nog nooit een lachkik gehad, duurde echt teeeering lang, iets van 10 minuten ofzo en dan echt extreem dat ik bijna niet meer kon ademen en vaag begon te piepen en dat klonk weer vet weird waardoor iedereen begon te lachen en dat andere wijf ook harder moest lachen en die precies hetzelfde mee maakte en die andere weer fucking extreem door ons.. zit hier gewoon weer te lachen als ik er aan denk zo vaag lagen wij gewoon op de grond van de bank gepleurd... en het vette is, dan is het bijna voorbij en kijk je gewoon voor je uit en dan kijk je alleen naar diegene met wie je die poppers had gebruikt en je schiet gewoon weer vet extreem in de lach.

zo dan, vet lang verhaal hier over poppers, maar zoals je ziet ervaar ik dit best cool vind ik, het was ook niet eenmalig ofzo want het werkt echt goed bij mij en degene die het ook doen alleen veel willen het niet want ze vinden het maar vaag en te weird ofzo, mietjes ofzo.. want ze slikken wel pillen :confused:

en nadeel, je kan soms koppijn krijgen, maar heb ik niet altijd. soms snel soms heel lang niet en soms helemaal niet. maar ik heb dat er wel ff voor over, doe het niet zo vaak ofzo want het is best ff bij komen daarna :P en die koppijn blijft nooit zo lang.

dusseh, dit is nou een "drugs" die ik serieus kan aanraden hehe, niet verslavend ofzo en niet erg en niet duur en niets fouts volgens mij, iig niet slechter dan de rest hehe. en dat lachen is wel gegarandeerd denk ik hehe. iig hier :grin:

Bal0n

Badass junkie
sosa zei:
ok ff serieus allemaal, zit hier nu nog ff stoned forum af te lezen.. :mrgreen:

maar jullie omschrijven poppers wel erg simpel :confused:

dat spul is echt MEGA heftig voor dat korte momentje :openmouth: je moet er gewoon ff flink aan suiven met allebij je neusgaten, ene dicht en potje vlak bij de andere en dan flink snuiven en dan ook bij de ander, alsof je ff een dikke roggel ofzo moet weg snuiven :rolleyes:
en dan kan je maar beter als je het voor de eerste keer doet tegen een bank gaan aan zitten want je weet echt niet wat je mee maakt, al je bloed STIJGT naar je hoofd en wil nog verder de lucht in, je krijgt het gevoel alsof je kop elk moment uit elkaar gaat ploffen en je pleurt echt bijna om, alles is vaag wazig druk maf weird en extreem teglijk en net op het moment dat je denkt dat je gek word en dat het teveel is dan word het minder en lig je er echt bij alsof je uit een achtbaan komt en je bent helemaal aan het bij komen. dit is dus wel ff flink doorhalen met je neus he, en allebij en niet sissy doen maar ff flink snuiven.

btw, als je dit met wiet doet, en dat doe ik meestal is het echt UBER gewoon, daar ben ik een paar maanden geleden achter gekomen met me vriendin en 2 andere vriendinnen van ons :P we waren vet stoned en ik een zo een meisje namen poppers en best veel en lang en dan begin je toch zo een partij te spacen dat is echt niet normaal meer, die halfe minuut tot meer dan 1.5 minuut licht echt aan hoeveel je neemt, hoe meer hoe sterker, maar die korte tijd is echt heftiger dan welke drugs ook vind ik met een paar jointjes op. en dit is dan het vetste wat je dan gaat krijgen, iedereen op letten die al jaren blowt en die lach kikken van vroeger mist, als je jezelf dan zo de tering voelt spacen en alles is echt mega wazig en je gaat opzich best keihard want het is ergers vet vermoeiend en zwaar en dat is juist die rush ofzo, echt mega weird gewoon maareh moet je elkaar gaan aan kijken en dan begin je jezelf toch helemaal kapot te lachen dat is echt niet gezond meer, zo erg heb ik in me hele leven nog nooit een lachkik gehad, duurde echt teeeering lang, iets van 10 minuten ofzo en dan echt extreem dat ik bijna niet meer kon ademen en vaag begon te piepen en dat klonk weer vet weird waardoor iedereen begon te lachen en dat andere wijf ook harder moest lachen en die precies hetzelfde mee maakte en die andere weer fucking extreem door ons.. zit hier gewoon weer te lachen als ik er aan denk zo vaag lagen wij gewoon op de grond van de bank gepleurd... en het vette is, dan is het bijna voorbij en kijk je gewoon voor je uit en dan kijk je alleen naar diegene met wie je die poppers had gebruikt en je schiet gewoon weer vet extreem in de lach.

zo dan, vet lang verhaal hier over poppers, maar zoals je ziet ervaar ik dit best cool vind ik, het was ook niet eenmalig ofzo want het werkt echt goed bij mij en degene die het ook doen alleen veel willen het niet want ze vinden het maar vaag en te weird ofzo, mietjes ofzo.. want ze slikken wel pillen :confused:

en nadeel, je kan soms koppijn krijgen, maar heb ik niet altijd. soms snel soms heel lang niet en soms helemaal niet. maar ik heb dat er wel ff voor over, doe het niet zo vaak ofzo want het is best ff bij komen daarna :P en die koppijn blijft nooit zo lang.

dusseh, dit is nou een "drugs" die ik serieus kan aanraden hehe, niet verslavend ofzo en niet erg en niet duur en niets fouts volgens mij, iig niet slechter dan de rest hehe. en dat lachen is wel gegarandeerd denk ik hehe. iig hier :grin:

Niet erg? Poppers zijn echt vreselijk slecht voor je hersenen. Je ondervindt er veel permanente schade aan..

dada

Newbie
Fout!

Even voor de duidelijkheid....poppers snuiven kun je niet vergelijken met lijm snuiven.

Verder verhoogt het snuiven van poppers vooral je bloeddruk.

Hersenschade ontstaat absoluut niet door het gebruik van poppers maar er treed wel gewenning op (waardoor je steeds meer poppers nodig hebt om hetzelfde resultaat te krijgen.)

Poppers geven na het opsnuiven een korte rush van ongeveer een minuut. Je spieren verslappen en je krijgt een warm gevoel....gecombineerd met het gevoel dat al het bloed naar je hoofd stijgt.

Bij af en toe gebruik zijn poppers (als je gezond bent) niet slecht....maar frequent gebruik is niet goed voor je lichaam (o.a bloedarmoede kan optreden)

Ter info.

matthijs

Badass junkie
]x[ zei:

Hmm, ik heb het een paar weken geleden gedaan en vond het echt gewoon klote...je gaat wat sterretjes zien en het gevoel is te vergelijken met het gevoel wat je krijgt als je 5 minuten op je hoofd gaat staan...niet echt prettig dus :confused:

icftheycallme

dient het niet gewoon om het opentedraaien en naast je bed te leggen. het versterkt je orgasme of zo iets...

en je anus gooooooos wiiiiiiiiideeee ooooopen...

als je er zo aan snuift zie je ff kleurtjes en hebt daarna barstende koppijn

en inderdaad aleen de damp niet de vloeistof :wave:

jacey

Vroeger heb ik het weleens gedaan. Tijdens sex zeg maar. Dan kwam ik direct na het opsnuifen klaar. Aan mijn anus heb ik nooit iets gemerkt.

Heb het ook weleens naar een houseparty meegenomen. Vond het toen leuk om onder invloed van pillen af en toe even aan mijn potje poppers te ruiken.

Je moet er wel voor gaan zitten. Na het ruiken eraan voel je het effect meteen. Je ziet gedurende enkele seconden niets en je kop wordt helemaal rood. Na een paar seconden zakt het langzaam weer weg. Ik kan het moeilijk associeren met anale sex. Het enige wat ik me erbij kan voorstellen is dat een man snel zijn penis in een andere zijn anus steekt in die tijd dat hij dus niets meer ziet en rood is. hahahahah maar dat lijkt me echt een belachelijke idee!

Marcel

Belezen gebruiker
Vond het best aardig om eens te proberen. Niet zo heftig als sommige anderen die het effect beschrijven.

Alleen had ik wel het gevoel dat mijn kop uit elkaar barstte. Net alsof je aderen op je hoofd aan het kloppen zijn.

Met sex is het imho een beetje onhandig qua timing. En je moet er dan weer zo op letten dat dat potje niet omvalt etc.

Ik had het gekocht op zo'n sexbeurs (Extravaganza ofzo). Wel apart dat het daar openlijk verkocht werd want dit mag helemaal niet. En ook op meerdere plekken.

Bollie

Bewuste gebruiker
vandaag nog 'n poppertje gesnoven. Had da ook nog nooit gedaan, maar 'n vriend van me wou het persee uitproberen....

IK dan maar meedoen e.
NU nog altijd barstende hoofdpijn. :P

Mac...

Badass junkie
Nee man, poppers en GHB zijn in geen enkel opzicht met elkaar te vergelijken. Poppers is toch wel heel wat minder schadelijk dan wat jij vannacht in je lijf hebt geduwd. Als je hier de grens trekt, dan blijft er eigenlijk alleen nog maar wiet over volgens mij en daar vind je nu net niks meer aan.

Deranged

Badass junkie
Mja het heeft er vooral mee te maken dat ik niet geintresseerd ben in ghb en poppers. Tuurlijk weet ik dat speed schadelijker is, is zo onderhand het ergste wat je kan krijgen hier. Maarja poppers, het heeft toch die naam he. En ghb staat me ook niet denk de manier van gebruiken ofzo. Ze zeggen ook dat het op alcohol lijkt dus ga ik liever gewoon zuipen. :smoke:

Mac...

Badass junkie
Welke naam. Dat het een homodrug is. Nou ik heb er aardig wat van weggesnoven, maar er is nog nooit wat uit mijn anus gevallen.
GHB lijkt op alcohol???
Nou nee, hooguit dat je van beide heel erg loom kan worden, maar daar houdt de vergelijking ook al meteen op. Maar verstandige jongen, begin er maar niet aan.

Deranged

Badass junkie
Ken wel mensen die zeggen dat poppers wel aardig zijn ook als je hetero ben. En over ghb hoor je allemaal van die rare verhalen he. Maarja het is niet zo dat ik ze mijd vanwege hun hoge verslavingskans of schadelijkheid maar meer dat ze me nooit hebben kunnen boeien. Heroine daarentegen ben ik zeer nieuwsgierig naar maar dat kan ik gewoon niet maken.

digi

na 1 potje gebruikt te hebben <binnen 2-3 weken>
lekte er een urineachrige vloeistof uit mijn neus.
het leek op een bloedneus.

mijn huisarts zei dat het niet levensbedreigend was, wel zat ik op beta-blokkers
<vanwege mijn bloeddruk weet niet of dit met poppers te maken had>

Aquilta

Ik ben zelf geen fan van Poppers omdat ik toch een vervelende 'smaak'/'geur' in mijn longen proef. Een goed en (vind ik zelf ) beter alternatief is lachgas. Slagroomspuit (39 euro ) en doosje van 100 patronen ( 8,50 ) en balonnen om ze te vullen je hebt een hoop plezier met bijna hetzelfde effect. Al merk je ook dat je na veelvuldig gebruik van lachgas je dezelfde dag wat rotter voelt. Maar zeker aan te raden en er zijn vrijwel geen risico's.

Deranged

Badass junkie
Mac... zei:
GHB lijkt op alcohol???.
Dat heb ik verschillende keren gehoord. Ze zeggen dat je in een soort roestoestand komt die vergelijkbaar is met alcohol. Maar vertel is, hoe is het? Heb je net als met xtc iets van ''ooh wat voel ik me geweldig''?

Bovenaan