A
Anonymous
Gast
yo
wat de fuck zijn poppers nou eigenlijk?
verrijk mijn geest aub
wat de fuck zijn poppers nou eigenlijk?
verrijk mijn geest aub
]x[ zei:het gevoel in je hoofd niet echt geod te beschrijven vindt ik, poppers is sterker maar zeer kort. Terwijl blowen meer relax is

vash zei:Hey mense ik heb poppers wel eens gedaan je krijgt er een raargevoel van in je hoofd je krijgt et tien seconden super wat een soort super trip maar dan voor 10 seconden tis wel even de moeite waard om e te proberen maar dan 1 potje ben je et ook wel zat
ruubje zei:vash zei:Hey mense ik heb poppers wel eens gedaan je krijgt er een raargevoel van in je hoofd je krijgt et tien seconden super wat een soort super trip maar dan voor 10 seconden tis wel even de moeite waard om e te proberen maar dan 1 potje ben je et ook wel zat
Waar had je het gehaald, bij de sexshop??

sosa zei:ok ff serieus allemaal, zit hier nu nog ff stoned forum af te lezen..![]()
maar jullie omschrijven poppers wel erg simpel
dat spul is echt MEGA heftig voor dat korte momentjeje moet er gewoon ff flink aan suiven met allebij je neusgaten, ene dicht en potje vlak bij de andere en dan flink snuiven en dan ook bij de ander, alsof je ff een dikke roggel ofzo moet weg snuiven
![]()
en dan kan je maar beter als je het voor de eerste keer doet tegen een bank gaan aan zitten want je weet echt niet wat je mee maakt, al je bloed STIJGT naar je hoofd en wil nog verder de lucht in, je krijgt het gevoel alsof je kop elk moment uit elkaar gaat ploffen en je pleurt echt bijna om, alles is vaag wazig druk maf weird en extreem teglijk en net op het moment dat je denkt dat je gek word en dat het teveel is dan word het minder en lig je er echt bij alsof je uit een achtbaan komt en je bent helemaal aan het bij komen. dit is dus wel ff flink doorhalen met je neus he, en allebij en niet sissy doen maar ff flink snuiven.
btw, als je dit met wiet doet, en dat doe ik meestal is het echt UBER gewoon, daar ben ik een paar maanden geleden achter gekomen met me vriendin en 2 andere vriendinnen van ons :P we waren vet stoned en ik een zo een meisje namen poppers en best veel en lang en dan begin je toch zo een partij te spacen dat is echt niet normaal meer, die halfe minuut tot meer dan 1.5 minuut licht echt aan hoeveel je neemt, hoe meer hoe sterker, maar die korte tijd is echt heftiger dan welke drugs ook vind ik met een paar jointjes op. en dit is dan het vetste wat je dan gaat krijgen, iedereen op letten die al jaren blowt en die lach kikken van vroeger mist, als je jezelf dan zo de tering voelt spacen en alles is echt mega wazig en je gaat opzich best keihard want het is ergers vet vermoeiend en zwaar en dat is juist die rush ofzo, echt mega weird gewoon maareh moet je elkaar gaan aan kijken en dan begin je jezelf toch helemaal kapot te lachen dat is echt niet gezond meer, zo erg heb ik in me hele leven nog nooit een lachkik gehad, duurde echt teeeering lang, iets van 10 minuten ofzo en dan echt extreem dat ik bijna niet meer kon ademen en vaag begon te piepen en dat klonk weer vet weird waardoor iedereen begon te lachen en dat andere wijf ook harder moest lachen en die precies hetzelfde mee maakte en die andere weer fucking extreem door ons.. zit hier gewoon weer te lachen als ik er aan denk zo vaag lagen wij gewoon op de grond van de bank gepleurd... en het vette is, dan is het bijna voorbij en kijk je gewoon voor je uit en dan kijk je alleen naar diegene met wie je die poppers had gebruikt en je schiet gewoon weer vet extreem in de lach.
zo dan, vet lang verhaal hier over poppers, maar zoals je ziet ervaar ik dit best cool vind ik, het was ook niet eenmalig ofzo want het werkt echt goed bij mij en degene die het ook doen alleen veel willen het niet want ze vinden het maar vaag en te weird ofzo, mietjes ofzo.. want ze slikken wel pillen
en nadeel, je kan soms koppijn krijgen, maar heb ik niet altijd. soms snel soms heel lang niet en soms helemaal niet. maar ik heb dat er wel ff voor over, doe het niet zo vaak ofzo want het is best ff bij komen daarna :P en die koppijn blijft nooit zo lang.
dusseh, dit is nou een "drugs" die ik serieus kan aanraden hehe, niet verslavend ofzo en niet erg en niet duur en niets fouts volgens mij, iig niet slechter dan de rest hehe. en dat lachen is wel gegarandeerd denk ik hehe. iig hier![]()
]x[ zei:het gevoel in je hoofd niet echt geod te beschrijven vindt ik, poppers is sterker maar zeer kort. Terwijl blowen meer relax is
cold-lady zei:oh iemand vertelde mij dat he zo zeer deed![]()

Dat heb ik verschillende keren gehoord. Ze zeggen dat je in een soort roestoestand komt die vergelijkbaar is met alcohol. Maar vertel is, hoe is het? Heb je net als met xtc iets van ''ooh wat voel ik me geweldig''?Mac... zei:GHB lijkt op alcohol???.