Wat was het?

Florian01

Belezen gebruiker
Gister een lijn vreemde 'pep' het verstoof gewoon in mijn neus, en het smakt niet bepaald naar p, werd ik na 10 minuten erg duizilig, na 5 minuten kon ik al nietmeer staan mijn lichaam voelde erg vreemd en licht, bewegen ging niet helemaal meer zoals het hoorde, om me heen ging alles heel erg snel, het leek allenmaal net een film.muziek klonk erg zacht en praten koste te veel energie.. na een uur ongeveer heb ik gekots en toen was het ook snel weer over... Die avond zelf had ik al wat p op
2 vrienden van mij die ook die hadden gebruikt, hadden er ook last van, maar wel minder.
Iemand die weet wat dit was?

Deranged

Badass junkie
Typisch geval van een storende factor dit, doet me denken aan de laatste keer dat ik speed gebruikte. Was ook zo verrassend. Zou vanalles kunnen zijn zoals de stand van de sterren, de klimaatverandering, de vergrijzing of gewoon versneden met onverantwoorde middelen.

Deranged

Badass junkie
Ik denk overigens niet dat iemand hier beter weet wat jij gisteravond heb gedaan dan jijzelf, eigenaardige maar fascinerende manier om naar een dergelijk antwoord te zoeken.

Florian01

Belezen gebruiker
Deranged zei:
Ik denk overigens niet dat iemand hier beter weet wat jij gisteravond heb gedaan dan jijzelf, eigenaardige maar fascinerende manier om naar een dergelijk antwoord te zoeken.

Hoezo fascinerend? En warom zou niemand dit weten?

^_^

Bewuste gebruiker
Als je zo een beetje naar de werkingsduur kijkt en sommige effecten zouden op ketamine kunnen lijken. Maar lijkt me toch vreemd als je goedkope pep haalt en je krijgt keta wat veel meer geld waard is.

Florian01

Belezen gebruiker
^_^ zei:
Als je zo een beetje naar de werkingsduur kijkt en sommige effecten zouden op ketamine kunnen lijken. Maar lijkt me toch vreemd als je goedkope pep haalt en je krijgt keta wat veel meer geld waard is.

Dat heb ik iemand ook al horen zeggen..
die pep heeft een vriend van mij van iemand gekregen.

Frisko

Badass junkie
denk ook aan keta...
keta duurt ook niet zo gek heel lang en ik word er ook misselijk van bij de uitwerking!!! :)

MissParanoid

Belezen gebruiker
keta zou idd kunnen, maar die misselijkheid doe mij ook twijfele
ik heb da der nog nooit van gehad maar ja iedereen regeert wel wa anders

Florian01

Belezen gebruiker
Frisko zei:
spacekonijn zei:
klinkt idd beetje als keta , alleen nog nooit gehoord of gezien dat iemand daar misselijk van word
mjah ik word soms toch misselijk bij de uitwerking... :)

echt missenlijk was het ook neit, meer heel erg duizelig, geen evenwicht.
ik had ook best wat p op daarvoor, na een uur zitten stond ik op om naar de wc te gaan, dat is me naar mijn bol gesteren denk ik... ik heb verder helemaal niks ervaring met keta, ik kon het gevoel ook helemaal niet thuis brengen.. ben er ook best van geschokken dat moment,

^_^

Bewuste gebruiker
Had je niet een beetje het gevoel dat als je om je heen kijkt, dat je blik achter blijft bij je draai van je hoofd. Je hoofd is dan al gedraait naar links maar je ziet nog rechts?

Florian01

Belezen gebruiker
^_^ zei:
Had je niet een beetje het gevoel dat als je om je heen kijkt, dat je blik achter blijft bij je draai van je hoofd. Je hoofd is dan al gedraait naar links maar je ziet nog rechts?
ik kan het niet helemaal meer trughalen, het was wel een beetje slowmotion achtig, wat ik me ook nog kan herinneren (ik was in een disco) dat iemand tegen me ging praten, muziek stond hard dus hij kwam met zijn hooft dichtbij.. dat zag ik niet aankomen dus in een keer was hij er, daar schok ik van. Dat bedoel je een beetje tog?

Mindless1985

Badass junkie
Klinkt inderdaad als ketamine, dan mag je nog blij zijn dat je zo'n klein beetje hebt gehad (dus dat het versneden was) want anders was je flink van de kaart geweest een uur lang.

Florian01

Belezen gebruiker
Ben ook blij dat dat niet gebeurt is, dit is een les voor me geweest,
normaal als ik zoiets hoor dacht ik 'gebeurt mij tog niet'
maar je ziet het,

Florian01

Belezen gebruiker
Ja. die vraag vroeg ik mezelf ook al, ik ga er ook niet langer over nadenken, want ik kan daar echt niet bij...

Bovenaan