Wat voor gebruikers?

XTCCTX

Newbie
Ik vraag me wel eens af in welke situatie jullie Xtc gebruiken, zoals op feesten alleen of in prive sfeer of ergens anders...

Dit is mede omdat ik het alleen in prive sfeer gebruik en niet op feesten.. ( andere soorten feesten wel ) dus de effecten zijn gewoon anders dan ik lees uit dit forum ( soms ).....

Dus bij deze :

In welke situaties heb je XTC gebruikt??? :P

Mac...

Badass junkie
Bijna alle mogelijke situaties waarbij ik niet hoefde te werken/leren.

Thuis, feestjes, in het bos, bij vrienden, verjaardagen etc.

Deranged

Badass junkie
Elke chille omgeving is wel goed liefst huiskamer. Heb nog nooit tikkels gedaan in de discotheek omdat me dat verschrikkelijk lijkt en ik vind dat het beter tot z'n recht komt als je gewoon een beetje gaat chillen eno ouwehoeren enzo.

XTCCTX

Newbie
nu zie je dus al een beetje dat xtc dus niet echt altijd op feestje word gebruikt alleen maar.... gelukkig sta ik niet alleen heheheh

spacekonijn

Badass junkie
XTCCTX zei:
nu zie je dus al een beetje dat xtc dus niet echt altijd op feestje word gebruikt alleen maar.... gelukkig sta ik niet alleen heheheh
mijn mening is dat je thuis de hele andere kant van xtc ontdekt en niet alleen maar het dansen en lullen en goedvoelen

Treintrippers

Experimenterende gebruiker
Hmja, ik heb zo het vermoeden dat ik van MDMA ook wel filosofisch ga worden, 't zit nou eenmaal in me hé...maar ja, dat merk ik over een maandje :mrgreen:

Jeller

Badass junkie
kheb het thuis of bij vrienden al gedana maar ik vind toch veel leuker in de uitgang.. buiten de uitgang vind ik het wle leuk maar toch een beetje stom..

caatje

Badass junkie
lekker thuis op mn bankie, jointje erbij, computertje aan, muziekje erbij, tv met geluid uit en dan bedenken dat de muziek niet overeen komt met t beeld van je tv :confused: :P

flash kieke

Wijs gebruiker
ik doe het vooral in een discotheek,paar keer thuis bij iemand en is 1 keer opt school :)

maar ik von dat opt school een ander effect geeft dan in een feestje of zo.

:wave:

XTCCTX

Newbie
ik hoorde net al dat als je thuis gebruikt dat sommige willen dat er dan veel mdma in zit... nou welke zijn dat dan...? want de feestje waar ik heen ga ,,, alleen maar thuis feestjes... zijn juist de pillen daar voor... meeste staan ook op www.pillreports.com

XTCCTX

Newbie
nah het is niet meer hoe meer mdma er in zit hoe leuker ik het vind hoor ik neem soms ook een pilletje met maar 90 mg mdma nou dan heb ik een zeer leuke tijd kan op die manier dus met laag mdma langer door gaan zo`n 3 dagen ongeveer zonder slapen ofzo en als ik dus een hoog mdma pilletje neem van plus minus 220 mg ja dan ben ik na 1 dag helemaal kapot en dan is me happyzakje ook op...

cunt

Wijs gebruiker
had je zelf die 220mg mdma pil getest of van horen zeggen?
ik dacht namelijk dat de hoogst geteste mdma waarde 195 mg in 1 pil was ..

cunt

Wijs gebruiker
en on-topic:
ik vind het leuk om op feesten te gebruiken maar met z'n 5en lkkr thuis op de bank zitten vind ik ook heel erg fijn .. ligt maar net aan de sfeer en waar we zin in hebben

XTCCTX

Newbie
pil getest en kwam om precies te zijn 218 mg mdma uit... en die andere inderdaad zonder iets er bij ( behalve ghb ) 3 dagen zonder slaap geen probleem.... compensatie van slaap = sex :)

roaren*

Bewuste gebruiker
feesjes, discotheken,cafés, home partys, achter een feesje bij iemand tuis, bij men vriendin tuis ... overal, zolang et maar in het weekend is :wink:

Enigmatique

Belezen gebruiker
veelal op feesten,maar is ook een leuke drug om te gebruiken als je met een bende goeie vrienden en vriendinnen samen bent..kun je heerlijk lang praten en knuffelen..echt aanrader..

climaxx

Newbie
Op party's altijd. verder af en toe als ik zin heb.
Maar meestal wat SOS in het weekend om niet het "dronken"gevoel te krijgen en om lang door te gaan.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
waarom nemen jullie allemaal bollen als jullie toch zoveel mogelijk mdma willen, doe zoals ik, geen bolle wel mdma poeder...veel fucking beter dan bollen! bollen= meer vuiligheid, meer dingen bijeengesmeten, combi van vanalles
nog niemand mdma poeder genomen? in capsules ofzo?

Bal0n

Badass junkie
johannes zei:
waarom nemen jullie allemaal bollen als jullie toch zoveel mogelijk mdma willen, doe zoals ik, geen bolle wel mdma poeder...veel fucking beter dan bollen! bollen= meer vuiligheid, meer dingen bijeengesmeten, combi van vanalles

Of je gebruikt de search functie eerst. In minder dan 2% van de pillen die in Nederland in de omloop zijn zit iets anders dan MDMA en bindmiddelen. In MDMA poeder zit lijkt mij meer rommel, als je het goed aanpakt, heb je MDMA kristallen :wink:.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Bal0n zei:
johannes zei:

Of je gebruikt de search functie eerst. In minder dan 2% van de pillen die in Nederland in de omloop zijn zit iets anders dan MDMA en bindmiddelen. In MDMA poeder zit lijkt mij meer rommel, als je het goed aanpakt, heb je MDMA kristallen :wink:.

ja sorry ik had het natuurlijk over MDMA kristallen, heb nog maar 1x xtc genomen en ik moet zeggen dat mdma kristallen 100x beter zijn, in xtc zit ook speed,....
groeten

cunt

Wijs gebruiker
johannes zei:
Bal0n zei:
johannes zei:

ja sorry ik had het natuurlijk over MDMA kristallen, heb nog maar 1x xtc genomen en ik moet zeggen dat mdma kristallen 100x beter zijn, in xtc zit ook speed,....
groeten
dat er speed in zit is maar in 2% van alle pillen die in omloop zijn.(uit m'n hoofd..) dus das bull.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
wat zit er dan nog in die bollen van jou buiten mdma? :) zou kunnen dat ik fout zit maar ik heb altijd gehoord dat er speed in xtc zit en hier ben ik ook van overtuigd

flash kieke

Wijs gebruiker
somige zeggen dat er amper in pille amfitamines zitten

maar daar geloog ik nou eens niet in.

oe komt anders dat je door pillen ook lang kan door dansen en zo?

en heb bloedtest laten doen en ze hadden alleen gezochtin mijn bloed of er wel amfitamines,weed en opiaten zitten.

en ze wisten dat ik xtc nam.

wrm zouden ze dan ook ni gezocht hebben dat er geen mdma in mijn bloed zat?

OMdat er in pillen amfitamines zitten :wink:

en als er toch geen amfitamines in pillen zitten,moet ik mij nimeer ongerust maken op een bloedtest. toch?

Bal0n

Badass junkie
flash kieke zei:
somige zeggen dat er amper in pille amfitamines zitten

maar daar geloog ik nou eens niet in.

oe komt anders dat je door pillen ook lang kan door dansen en zo?

en heb bloedtest laten doen en ze hadden alleen gezochtin mijn bloed of er wel amfitamines,weed en opiaten zitten.

en ze wisten dat ik xtc nam.

wrm zouden ze dan ook ni gezocht hebben dat er geen mdma in mijn bloed zat?

OMdat er in pillen amfitamines zitten :wink:

en als er toch geen amfitamines in pillen zitten,moet ik mij nimeer ongerust maken op een bloedtest. toch?

Of je doet even wat meer onderzoek, gebruikt interpunctie, niet zoveel zinnen en ABN?

MDMA is ook een amphteamine, en amphetaminen testen slaan positief uit als iemand MDMA gebruikt.

Bovenaan