wat kon dit zijn?

Vchip

Badass junkie
Maanden terug een middel/vergif binnengekregen, dat mijn ontwikkeling stop leek te zetten. Het remde mijn denkvermogen af en ik had moeite om herinneringen op te halen.

Effecten zijn: kleine pupillen, slapeloosheid (niet in slaap kunnen vallen, ondiep slapen), extreme achterdocht, snel overprikkeld zijn

Ik ervaar dit als een soort vergif. Ik begin in mijn hoofd weer langzam te worden waar ik ws voordat ik dat vergif binnenkreeg. En dit gebeurde ergens in mei of in juni.

Ape

Badass junkie
Ik heb geen idee sorry maar wat de fuck? 3 maanden later en het effect is nog merkbaar? Dat is wel heavy shit, tegen permanente schade aan bijna.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Dit kan natuurlijk van alles zijn en neigt naar speculatie. Doe er verder niks mee hoor maar denk er om. Niemand kan aan een paar symptomen weten wat voor middel dat geweest moet zijn. Net als niemand aan een foto kan zien wat voor een middel een poeder is.

Ben je er ooit naar de huisarts mee geweest?

Paranoize.

Badass junkie
Zou als ik jou was hier zeker voor naar de dokter gaan, niet dat die veel voor je kan betekenen maar misschien is een bloedonderzoektje ofzo wel terecht haha. Misschien dat er een toxisch iets opgespoort kan worden.
Geen idee wat dat geweest ken zijn maar klinkt niet best was t gwn een drug of research chemical of heb je geen flauw idee?
Zie je maar weer dat je nooit zomaar iets moet innemen niet verkeerd bedoeld, sterkte!!:fearscream:

Vchip

Badass junkie
Nee, dit was na het drinken van een drankje. Het is in mijn drinken gestopt. Denk ook dat ik hersenschade heb opgelopen hierdoor. Dit was vergif want ik had geen roe

Bovenaan