anoniempje
Bewuste gebruiker
Ik vroeg me af wat ketamine eigenlijk is?
hoe of waarvan wordt het gemaakt?
Is het netzoiets als speed ?
hoe of waarvan wordt het gemaakt?
Is het netzoiets als speed ?

Mag jij mij uitleggen; Hoe kun je dingen zien die er niet zijn?anoniempje zei:mmm
klinkt als lsd en paddo's beetje als ik goed begrijp,
das nou helemaal niks voor mij apart eigenlijk heb alles we al bijna geprobeerd en gebruikt
maar dat trekt me nou helemaal niet.
Ik hoef niet zo nodig dingen te zien die er niet zijn ofzo.
nou weet ik dat ook weer!
anoniempje zei:Wat ik denk er mee te bedoelen zoals je paddo's neemt bijvoorbeeld de kabouters wel eens tevoorschijn komen en gaan dansen met zijn allen om een boom
ExceptionalInsight zei:Mag jij mij uitleggen; Hoe kun je dingen zien die er niet zijn?
ik denk dat het relatief nieuw is dan, want zo 6 jaar geleden in me experimenteer fase laten we het zo netjes zeggen
hoorde ik er niemand over, of was het nog niet zo bekend dan.
anoniempje zei:Wat ik denk er mee te bedoelen zoals je paddo's neemt bijvoorbeeld de kabouters wel eens tevoorschijn komen en gaan dansen met zijn allen om een boom
Atropa zei:Limburg en Noord-Brabant zullen niet snel zonder zitten.
Atropa zei:Een verzonken wereld, zoals het gezonken Atlantis, high-tech of zo primitief als het oude Egypte, waar dromen en werkelijkheid met elkaar in botsing komen.
Atropa zei:Een verzonken wereld, zoals het gezonken Atlantis, high-tech of zo primitief als het oude Egypte, waar dromen en werkelijkheid met elkaar in botsing komen.
Atropa zei:De verkrijgbaarheid hangt grotendeels af van de gestolen ampullen uit de dierengeneesmiddelen voorziening. Of een dierenarts met een praktijk whatever die het recht heeft op opkopen en ze doorspeelt.
K op 350mg oraal toch?Ellesdee zei:vre se lijk
Ga je er eentje beroven dan?x_VorteX_x zei:Hebben ze Ket bij alle dierenartsen?