Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
kben altijd of high of high en stoned tegelijk, kben nooit alleen stoned, volgens mij kan dat ook nie want thc zorgt volgens mij in zekere zin altijd voor een high gevoel. Stoned ligt r maar aan wordt ik soms wel soms nie, zonder tabak wordt je t nie volgens sommige, maar van spacecake wordt ik t soms wel gewoon dus ligt r maar aan
kben altijd of high of high en stoned tegelijk, kben nooit alleen stoned, volgens mij kan dat ook nie want thc zorgt volgens mij in zekere zin altijd voor een high gevoel. Stoned ligt r maar aan wordt ik soms wel soms nie, zonder tabak wordt je t nie volgens sommige, maar van spacecake wordt ik t soms wel gewoon dus ligt r maar aan
Kijk kijk, enige persoon die wel snapt.
Is Cunt zijn comments:
je word stoned als je wiet/hasj met tabak rookt.
je word high als je wiet/hasj zonder tabak rookt.
en ik vind dat stoned zijn meer aanwezig is. maar dat verschilt ook per persoon lijkt me.
Nou, als een persoon die alle 2 hebt geprobeerd, dan weet hij precies wat een verschil tussen van met tabak en zonder.
Ja, dat las ik.
Maar wat bedoel je daarmee?
En dit stukje van mijn comment, wilde ik overtuigen van combi tabak en puur.
Daar zijn wel heel duidelijk verschil tussen.
Ik voel en ervaar hiermee ook. High en Stoned.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.