Wat is heftiger?

Angel Of Dead

Experimenterende gebruiker
Ik zat nu eingelijk na te denken en ik vroeg me 1ding af...wat is heftiger High of Stoned..?

alvast bedankt kusjj

J0rrit

Badass junkie
kben altijd of high of high en stoned tegelijk, kben nooit alleen stoned, volgens mij kan dat ook nie want thc zorgt volgens mij in zekere zin altijd voor een high gevoel. Stoned ligt r maar aan wordt ik soms wel soms nie, zonder tabak wordt je t nie volgens sommige, maar van spacecake wordt ik t soms wel gewoon dus ligt r maar aan

Angel Of Dead

Experimenterende gebruiker
DarkScope zei:
kben altijd of high of high en stoned tegelijk, kben nooit alleen stoned, volgens mij kan dat ook nie want thc zorgt volgens mij in zekere zin altijd voor een high gevoel. Stoned ligt r maar aan wordt ik soms wel soms nie, zonder tabak wordt je t nie volgens sommige, maar van spacecake wordt ik t soms wel gewoon dus ligt r maar aan

hmm thnx jah ik had ff de twijfel..bedankt :)

cunt

Wijs gebruiker
je word stoned als je wiet/hasj met tabak rookt.
je word high als je wiet/hasj zonder tabak rookt.

en ik vind dat stoned zijn meer aanwezig is. maar dat verschilt ook per persoon lijkt me.

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Kijk kijk, enige persoon die wel snapt.
Is Cunt zijn comments:
je word stoned als je wiet/hasj met tabak rookt.
je word high als je wiet/hasj zonder tabak rookt.

en ik vind dat stoned zijn meer aanwezig is. maar dat verschilt ook per persoon lijkt me.

Nou, als een persoon die alle 2 hebt geprobeerd, dan weet hij precies wat een verschil tussen van met tabak en zonder.
:wink:

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
Ja, dat las ik.
Maar wat bedoel je daarmee?
En dit stukje van mijn comment, wilde ik overtuigen van combi tabak en puur.
Daar zijn wel heel duidelijk verschil tussen.
Ik voel en ervaar hiermee ook. High en Stoned.

BombSki

Bewuste gebruiker
ik had het tegen de topic starter.. deze vraag is vrij overbodig want in dat topic wordt het eigenlijk al helemaal uitgelegd. maargoed..

Bovenaan