Wat geeft de zelfde kick?

Slowburn

Experimenterende gebruiker
Hallo forum gebruikers!

Zit dus met een vraagje, alleen geen idee of dit in de goede topic is geplaatst..
Gebruik al 4x achterelkaar elke zaterdag een pilletje xtc, en ik weet dat dat dus TOTAAL niet goed is.. Alleen zonder pilletje vind ik het gewoon weg niks meer aan want het is gewoon geweldig om hele avond lekker gek te doen op de dansvloer waar ik uit ga, en het is goedkoper om hele avond bier te zuipe om op het zelfde gekke drukke niveau te komen.

Zijn er ook andere alternatieven voor dit?
Zoals Dance-E ofzo, maar daar heb ik dus geen ervaring mee..

Ik weet dat het hartstikke slecht is voor me gezondheid dus daar over hoef je niet over te gaan praten :P

Slowburn

Haha tjah, dan word het maar even flink drinken :beer: ( ook niet goed voor de gezondheid natuurlijk )
Moet toch echt wel even wat rustiger aan doen met die pillen

boenkeng

Bewuste gebruiker
Ach als je het nog 2 weken achter elkaar gebruikt wordt de kater zo groot dat je het gelijk afleerd :wink:

Voor de rest zou je een 2Ctje of een andere RC kunnen gebruiken, kijk daarvoor even in het juiste forum... het verliefde gevoel ga je niet terug krijgen omdat je al je serotonine der wel doorheen gebratst heb :P

Slowburn

Serotonine krijg je toch wel weer? Of zie ik dat verkeerd.
En wat is een 2Ctje? Nooit van gehoord :flushed:

Njah, een kater.. heb laatste 2 dagen wel beetje hoofdpijn soms van die steek gevoelen heel even.
Dus daarom ben ik er nu ook gelijk van afgestapt.

boenkeng

Bewuste gebruiker
Slowburn zei:
Serotonine krijg je toch wel weer? Of zie ik dat verkeerd.
En wat is een 2Ctje? Nooit van gehoord :flushed:

Njah, een kater.. heb laatste 2 dagen wel beetje hoofdpijn soms van die steek gevoelen heel even.
Dus daarom ben ik er nu ook gelijk van afgestapt.
Serotonine komt wel weer, maar na langdurig misbruik niet meer zoveel als een normaal persoon... daarbij wordt de kater steeds erger, depri, nergens zin in concentratie problemen etc etc

In het Research Chemicals forum staat wel meer informatie over 2c'tjes, 2C-B is de meest voorkomende

Slowburn

Ok, goed dat je het zegt! :)

2C-B.. Wat *#& naam eigenlijk waarom geen leukere naam :P
En is zeker ook alleen maar op straat te verkrijgen?
Want heb er namelijk nog nooit van gehoord, wel op het forum natuurlijk.

Bovenaan