wat doen onder lsd ?

burnevil92

Belezen gebruiker
hallo heeft er iemand tips om dingen te doen onder lsd ? mijn laatste trip heb ik me een tyd verveeld en wist ik niet meer wat ik moest doen...

L

Lid 6909

Gast
Oom Klaas zei:
Ik vraag me werkelijk af hoe je je kan vervelen tijdens een LSD trip

idd :grin:

echt epic dit, je neemt die LSD toch juist om je te vermaken en een super avond te hebben, hoe kun je je dan vervelen?!?!

LaZeR

Experimenterende gebruiker
xD Logisch da gy u verveelde XD gy hebt 3 uur in ne zware trip gezete hahahah :grin:

DirEnGrey

Jah, tijdens de piek ben je zeg maar super intensief bezig, maar daarna begint je 'verstand' een soort van terug te komen en begin je meer aan 'aardse' dingen te denken (weet niet hoe ik het beter kan verwoorden). En dan begin je weer te denken aan dingen doen ipv genieten van de ultieme euforie en schoonheid xD

ilyas

Bewuste gebruiker
Ik heb ook wel eens mijn verveel momentjes, meestal sluit ik dan m'n ogen en luister ik wat muziek. Of ik pak mijn gitaar of ik ga een wandeling maken of ik begin een discussie met iemand. Er is altijd wel iets te doen.
Of idd dissociatieven zijn idd ook wel leuk tijdens de comedown.

Drientje

DF-koning
Dit valt voor mij in dezelfde categorie als het meisje wat eerst veel pep snuift en daarna roept dat ze niet kan slapen en zich te pletter verveeld.

Juist LSD is een middel waarbij ik me nooit verveel. Ik maak een wandeling, kijk een natuurfilm, luister muziek en aai mijn katten bijna dood (oh wat zijn ze mooi dan).

azgaza

Badass junkie
Drientje zei:
Juist LSD is een middel waarbij ik me nooit verveel. Ik maak een wandeling, kijk een natuurfilm, luister muziek en aai mijn katten bijna dood (oh wat zijn ze mooi dan).

Top advies hier, ik kan me trippend ook wel uren met mijn katten vermaken, onwerkelijk mooi worden ze. Maar inderdaad, op LSD is altijd genoeg te doen dat er prima bij past, een ingewikkelde film werkt misschien niet maar mooie beelden als in bijvoorbeeld een natuurfilm zijn juist geweldig, elke wandeling is een instant avontuur.. genoeg te doen :)

Intoxication

Bewuste gebruiker
tripstick spelen :grin: :grin: :grin: :grin:
je neemt een stok je verft 1 kant rood en je gooit m erges in de mooie natuur voor je uit en de kant waar de rode punt naartoe wijs daar moet je heen kijken en elke keer gaje zeggen dat het iets mega vet is waar die rooje kant naartoe wijst bvb een mega vette boom etc.. dat kun je blijve spele alsof je stok weet dat hij naar de mooie dingen wijst :hearteyes:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Intoxication zei:
je neemt een stok je verft 1 kant rood en je gooit m erges in de mooie natuur voor je uit en de kant waar de rode punt naartoe wijs daar moet je heen kijken en elke keer gaje zeggen dat het iets mega vet is waar die rooje kant naartoe wijst bvb een mega vette boom etc.. dat kun je blijve spele alsof je stok weet dat hij naar de mooie dingen wijst :hearteyes:

"Wij zijn dagtrippers van het eerste uur, en we houden ons eraan onze trip zo spannend en avontuurlijk mogelijk te maken"

In de gloria ftw :grin:

burnevil92

Belezen gebruiker
LaZeR zei:
xD Logisch da gy u verveelde XD gy hebt 3 uur in ne zware trip gezete hahahah :grin:

ja kdenk nu ook da et door da is :tongueout: want kheb mij uit mijn "bad" trip moeten verwerken en ik werd super vergeetachtig , te vergeetachtig om te genieten van wat ik zag denk ik :tongueout: het was ook mijn eerste x dat ik me verveelde tijdens een trip :tongueout:

burnevil92

Belezen gebruiker
Intoxication zei:

dat ga ik is doen :grin:

Jeller

Badass junkie
Oom Klaas zei:
als je gewoon thuis tript kan het wel eens saai worden imo, zeker als de piek mindert

op een feestje geen last van

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Intoxication zei:
burnevil92 zei:
Intoxication zei:
...quote]

dat ga ik is doen :grin:
het is vetter als je zo van die fluostickjes hebt die in het donker lichtgeven, die ze soms bij cocktails geven en die je rond je arm kan doen, die kleuren maken het allemaal nog vetter :grin:

Je kunt bij bijv. viswinkels ook breekstaafjes (zelfde als fluorstick)halen, alleen dan in veel verschillende maten en dus ook grotere, waar je echt bij kunt lezen. Deze geven in het donker nog meer moois denk ik :hearteyes:

Intoxication

Bewuste gebruiker
[quote="PepTalk"
Je kunt bij bijv. viswinkels ook breekstaafjes (zelfde als fluorstick)halen, alleen dan in veel verschillende maten en dus ook grotere, waar je echt bij kunt lezen. Deze geven in het donker nog meer moois denk ik :hearteyes:[/quote]

voila blijkbaar kun je dit ook al in de winkels kopen :grin: :grin: vet vet ga ik ook eens bekijken

Antow

een wandeling in de natuur is altijd leuk om te doen
vooral bij hoffmans,, daar heb je tamelijk veel visuals van

werkte voor mij ook ! :)

leppeh

Bewuste gebruiker
Antow zei:

Leuk dat je ook bijdraagt aan dit topic, het is alleen wat minder dat je ook onzin verkoopt....

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Drientje zei:
leppeh zei:
Antow zei:

Leuk dat je ook bijdraagt aan dit topic, het is alleen wat minder dat je ook onzin verkoopt....

:tearsofjoy: Wat een gast.
Nou, niet lachen. Ik vind het schattig. Zeg eens, Antow, wat voor LSD zit er op die Hoffmans?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Is hetzelfde verschil dan met paddo's en truffels. Paddo's zijn wat visueler dan truffels.

Hoffman's zijn dit dus ook ten opzichte van andere zegels, zeker dan maya's wat is dat een slechte lsd zeg :smilingimp:

Duuhhh

Drientje

DF-koning
PepTalk zei:
Is hetzelfde verschil dan met paddo's en truffels. Paddo's zijn wat visueler dan truffels.

Hoffman's zijn dit dus ook ten opzichte van andere zegels, zeker dan maya's wat is dat een slechte lsd zeg :smilingimp:

Duuhhh
Gast, dit meen je serieus?

Paddo's en truffels zijn hetzelfde, beide hebben dezelfde werkzame stof, psilocybine of psilocine, wat niet uit maakt omdat psilocybine in je hersenen omgezet wordt in psilocine en je dus feitelijk altijd dezelfde stof in je lijf krijgt.
Wat je zegt is nonsens. Hetzelfde laken en pak over LSD. Er bestaat geen slechte LSD, de molecuul is chemisch geproduceerd en dus altijd hetzelfde van karakter. Dat jij slechte zegels had wil dus niet zeggen dat je LSD troep was want dat bestaat niet. LSD=LSD, alleen de hoeveelheid die op de zegels zit maakt uit.

leppeh

Bewuste gebruiker
Hoewel de meningen hierover verdeeld zijn lijkt er wel degelijk 'slechte' LSD te bestaan. Het zou dan gaan om slecht geproduceerde of bewaarde LSD, waardoor er nevenproducten van de reactie, die mogelijk ook psychoactief zijn, op je zegels zitten. Dat je dit echter zou kunnen aflezen aan op wat voor zegel het zit, is nonsens. Het is natuurlijk hetzelfde verhaal als XTC-pillen: De opdruk zegt niets over de inhoud.

Debris

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Dat was ook 't eerste wat bij mij op kwam.
Hoe kun je je in godsnaam vervelen onder lsd? De grootste reden dat ik lsd zo leuk vind is omdat alles leuk is, ook die lege muur voor je.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Drientje zei:
PepTalk zei:

Duuhhh
Gast, dit meen je serieus?

Paddo's en truffels zijn hetzelfde, beide hebben dezelfde werkzame stof, psilocybine of psilocine, wat niet uit maakt omdat psilocybine in je hersenen omgezet wordt in psilocine en je dus feitelijk altijd dezelfde stof in je lijf krijgt.
Wat je zegt is nonsens. Hetzelfde laken en pak over LSD. Er bestaat geen slechte LSD, de molecuul is chemisch geproduceerd en dus altijd hetzelfde van karakter. Dat jij slechte zegels had wil dus niet zeggen dat je LSD troep was want dat bestaat niet. LSD=LSD, alleen de hoeveelheid die op de zegels zit maakt uit.

Nee dit meende ik niet :grin: Sorry dat ik het zo sirieus bracht, dacht dat jullie wel zouden snappen dat ik dit niet meende, hoewel ik toch niet dom overkom over het algemeen? Misschien nog wat meer posten op het forum :rolleyes:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Drientje zei:
Toch jammer dat er geen sarcasme knop op dit forum zit.
Haha dat was in dit geval echt niet nodig. En het zou ook geen sarcasme zijn als er niets aan de verbeelding wordt over gelaten. Net als smileys, die horen er ook niet in thuis.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Exceptional Insight zei:
Drientje zei:
Toch jammer dat er geen sarcasme knop op dit forum zit.
Haha dat was in dit geval echt niet nodig. En het zou ook geen sarcasme zijn als er niets aan de verbeelding wordt over gelaten. Net als smileys, die horen er ook niet in thuis.

Je bedoelt dus dat je met smileys niets sarcastisch kunt zeggen? Of begrijp ik je nu verkeerd?

Hoe off-topic kun je gaan xD

Debris zei:
Oom Klaas zei:
Dat was ook 't eerste wat bij mij op kwam.
Hoe kun je je in godsnaam vervelen onder lsd? De grootste reden dat ik lsd zo leuk vind is omdat alles leuk is, ook die lege muur voor je.
Ja, zo dacht ik er dus ook over, op de moment dat ik aant het trippen was, zat ik in een
leeg huis, kheb uuuuuuren naar de sterren & naar een lege muur gestaard. Fantastisch toch?

SperSIZEboon

Badass junkie
PepTalk zei:
Je kunt bij bijv. viswinkels ook breekstaafjes (zelfde als fluorstick)halen, alleen dan in veel verschillende maten en dus ook grotere, waar je echt bij kunt lezen. Deze geven in het donker nog meer moois denk ik :hearteyes:
bij de action heb je van die lange dunne lichtstaafjes, geloof 80ct per 10 ofzo :)

Spiraal

Newbie
muziek luisteren!
seks met je vriend of vriendin
nadenken over dingen in je leven..
tekenen?!

:stoned: en blowen of course

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
De beste tip die ik je kan geven is toch voor op het strand.
Neem een (goede!) frisbee mee, werp dat ding zo hard je kan ergens heen. haal hem op en op de plek waar die geland is ga je kijken wat voor mooie dingen je kunt zien. schepjes, zee diertjes, patronen in het zand ...

Verder voor thuis trippers is mijn advies toch wel muziek of bezig zijn met je eigen gedachten. verveling betekend vaak (voor mij) dat ik afleiding wil van extern.

Bovenaan