burnevil92
Belezen gebruiker
hallo heeft er iemand tips om dingen te doen onder lsd ? mijn laatste trip heb ik me een tyd verveeld en wist ik niet meer wat ik moest doen...
Oom Klaas zei:Ik vraag me werkelijk af hoe je je kan vervelen tijdens een LSD trip
burnevil92 zei:hallo heeft er iemand tips om dingen te doen onder lsd ? mijn laatste trip heb ik me een tyd verveeld en wist ik niet meer wat ik moest doen...
gNuxx zei:Oom Klaas zei:Ik vraag me werkelijk af hoe je je kan vervelen tijdens een LSD trip
idd
echt epic dit, je neemt die LSD toch juist om je te vermaken en een super avond te hebben, hoe kun je je dan vervelen?!?!
Drientje zei:Juist LSD is een middel waarbij ik me nooit verveel. Ik maak een wandeling, kijk een natuurfilm, luister muziek en aai mijn katten bijna dood (oh wat zijn ze mooi dan).
Intoxication zei:tripstick spelen![]()
![]()
![]()
![]()
je neemt een stok je verft 1 kant rood en je gooit m erges in de mooie natuur voor je uit en de kant waar de rode punt naartoe wijs daar moet je heen kijken en elke keer gaje zeggen dat het iets mega vet is waar die rooje kant naartoe wijst bvb een mega vette boom etc.. dat kun je blijve spele alsof je stok weet dat hij naar de mooie dingen wijst![]()
LaZeR zei:xD Logisch da gy u verveelde XD gy hebt 3 uur in ne zware trip gezete hahahah![]()
Intoxication zei:tripstick spelen![]()
![]()
![]()
![]()
je neemt een stok je verft 1 kant rood en je gooit m erges in de mooie natuur voor je uit en de kant waar de rode punt naartoe wijs daar moet je heen kijken en elke keer gaje zeggen dat het iets mega vet is waar die rooje kant naartoe wijst bvb een mega vette boom etc.. dat kun je blijve spele alsof je stok weet dat hij naar de mooie dingen wijst![]()
burnevil92 zei:
als je gewoon thuis tript kan het wel eens saai worden imo, zeker als de piek mindertOom Klaas zei:Ik vraag me werkelijk af hoe je je kan vervelen tijdens een LSD trip
het is vetter als je zo van die fluostickjes hebt die in het donker lichtgeven, die ze soms bij cocktails geven en die je rond je arm kan doen, die kleuren maken het allemaal nog vetterburnevil92 zei:Intoxication zei:...quote]
dat ga ik is doen![]()
Intoxication zei:het is vetter als je zo van die fluostickjes hebt die in het donker lichtgeven, die ze soms bij cocktails geven en die je rond je arm kan doen, die kleuren maken het allemaal nog vetterburnevil92 zei:Intoxication zei:...quote]
dat ga ik is doen![]()
![]()
Antow zei:een wandeling in de natuur is altijd leuk om te doen
vooral bij hoffmans,, daar heb je tamelijk veel visuals van
werkte voor mij ook !![]()
leppeh zei:Antow zei:een wandeling in de natuur is altijd leuk om te doen
Leuk dat je ook bijdraagt aan dit topic, het is alleen wat minder dat je ook onzin verkoopt....
Nou, niet lachen. Ik vind het schattig. Zeg eens, Antow, wat voor LSD zit er op die Hoffmans?Drientje zei:leppeh zei:Antow zei:een wandeling in de natuur is altijd leuk om te doen
Leuk dat je ook bijdraagt aan dit topic, het is alleen wat minder dat je ook onzin verkoopt....
Wat een gast.
Gast, dit meen je serieus?PepTalk zei:Is hetzelfde verschil dan met paddo's en truffels. Paddo's zijn wat visueler dan truffels.
Hoffman's zijn dit dus ook ten opzichte van andere zegels, zeker dan maya's wat is dat een slechte lsd zeg
Duuhhh
Dat was ook 't eerste wat bij mij op kwam.Oom Klaas zei:Ik vraag me werkelijk af hoe je je kan vervelen tijdens een LSD trip
Drientje zei:Gast, dit meen je serieus?PepTalk zei:Is hetzelfde verschil dan met paddo's en truffels. Paddo's zijn wat visueler dan truffels.
Hoffman's zijn dit dus ook ten opzichte van andere zegels, zeker dan maya's wat is dat een slechte lsd zeg
Duuhhh
Paddo's en truffels zijn hetzelfde, beide hebben dezelfde werkzame stof, psilocybine of psilocine, wat niet uit maakt omdat psilocybine in je hersenen omgezet wordt in psilocine en je dus feitelijk altijd dezelfde stof in je lijf krijgt.
Wat je zegt is nonsens. Hetzelfde laken en pak over LSD. Er bestaat geen slechte LSD, de molecuul is chemisch geproduceerd en dus altijd hetzelfde van karakter. Dat jij slechte zegels had wil dus niet zeggen dat je LSD troep was want dat bestaat niet. LSD=LSD, alleen de hoeveelheid die op de zegels zit maakt uit.

Haha dat was in dit geval echt niet nodig. En het zou ook geen sarcasme zijn als er niets aan de verbeelding wordt over gelaten. Net als smileys, die horen er ook niet in thuis.Drientje zei:Toch jammer dat er geen sarcasme knop op dit forum zit.
Exceptional Insight zei:Haha dat was in dit geval echt niet nodig. En het zou ook geen sarcasme zijn als er niets aan de verbeelding wordt over gelaten. Net als smileys, die horen er ook niet in thuis.Drientje zei:Toch jammer dat er geen sarcasme knop op dit forum zit.
Ja, zo dacht ik er dus ook over, op de moment dat ik aant het trippen was, zat ik in eenDebris zei:Dat was ook 't eerste wat bij mij op kwam.Oom Klaas zei:Ik vraag me werkelijk af hoe je je kan vervelen tijdens een LSD trip
Hoe kun je je in godsnaam vervelen onder lsd? De grootste reden dat ik lsd zo leuk vind is omdat alles leuk is, ook die lege muur voor je.
bij de action heb je van die lange dunne lichtstaafjes, geloof 80ct per 10 ofzoPepTalk zei:Je kunt bij bijv. viswinkels ook breekstaafjes (zelfde als fluorstick)halen, alleen dan in veel verschillende maten en dus ook grotere, waar je echt bij kunt lezen. Deze geven in het donker nog meer moois denk ik![]()