toen ik weer een beetje was bijgekomen had ik wel het idee dat ik een beetje te ver was gegaan..Je weet het weer bijzonder poëtisch te brengen dat je fouten er enkel zijn om van te leren.Deranged zei:Ver genoeg om me te leiden naar hier, enigszins heelhuids.
Classic.heroesss zei:t afgelopen weekend heb ik teveel gedronken met daarop het gevolg dat ik een hele dag in een cel heb gezeten wegens openbare dronkenschap en dat ik de politie heb beledigd.![]()
Klinkt als iets dat je graag zou willen meedelen? :PFlameon zei:Ooit lang geleden na teveel pep en bier bij de kassa van de AH![]()
dude-alink zei:hey volk...
ik heb afgelopen weekend voor het eerst ritalin geprobeerd en als non ADHDer was het eenvoudig om er een nacht op door te trekken (very nice).
ik heb het deze nacht geslikt en gesnoven en alle 2 gaf een positief effect.
nou is mijn vraag kan je het ook roken??? heeft dit een goed effect??? iemand ervaring???
cropp zei:ik had vanacht een personeelsfeestje en ik heb me helemaal horizontaal gezopen, ik ben een handschoen kwijt, ik ben mijn vest kwijt...
toen ik probeerde weg te fietsen ben ik binnen 10 meter gigantisch hard van anderhalve meter hoog vertikaal precies op mijn neus, die nu dus gebroken is, net als de fles wiskey in luxeverpakking die ik gewonnen had...
ik heb ongeveer 10 minuten nokkie op de grond gelegen, en toen ik wakker werd stonden er 3 mensen compleet in paniek om me heen en eentje stelde voor een ambulance te bellen, ik heb geschreeuwt dat ik helemaal in orde was, en echt wel thuis kwam, terwijl ik helemaal onder het bloed zat. ik heb mijn fiets op slot gezet en op de weg laten liggen, en ben naar huis gestrompeld...
nu is mijn neus gebroken, mijn lip ligt helemaal open, ik heb een grote snee van 5 centimeter midden op mijn rug, mijn heup ik kapot en mijn arm is gekneust...
ik voel me KUT!