Wanneer ging je te ver?

Flameon

Badass junkie
Wat was voor jou het moment dat je (achteraf) besefte: "wow dit ging te ver" ???
Dat je bv iets heel doms hebt gedaan onder invloed van drugs, of iets verbazendwekkends, of iets bij andere hebt gezien waar je van bent geschrokken of je ogen heeft geopend etc etc etc.

Dopezilla

Badass junkie
Al de keren dat ik veel te veel mephedrone pillen had weggekauwd. Op een nacht gingen er zeven tot negen van die snoepjes door.

Met een gemiddelde dosis van 165mg per pil zat ik dus op zeer gevaarlijke doseringen, zeker gezien ik ook nog eens flink mager ben.

Ook ging ik op een tekno in Schiedam flink uit m'n naad. Dex, keta, mdma, heel leuk allemaal, totdat je in een totaal andere omgeving zit, deze omgeving in zes paralelle universa meemaakt, en dan ook nog eens vast komt te zitten in een moment in de tijd.

Wonder boven wonder ben ik blijven dansen, terwijl ik me al lang niet meer bewust van mijn bestaan op aarde was.

Zo'n diepe trip is zeker voor herhaling vatbaar, maar niet in zo'n setting. Ik had evengoed kwijlend op de grond kunnen liggen daar. Ook zal ik er geen pep en mdma meer doorheen gooien dan. Om diep te gaan lijkt lachgas me beter geschikt (al ben ik nog altijd sceptisch over het effect, al zal een zuurstoftekort ook zo zijn gevolgen voor de trip hebben).

Ik zou Kenny nogmaals willen danken voor de reddingsactie. Dankzij hem heb ik ergens op kunnen nuchteren voordat ik de wijde wereld ingestuurd werd.

Olle

heroesss

Bewuste gebruiker
Toen ik alcohol had gedronken, had geblowd een stukje mdma pil had genomen en toen ook ging snuiven ging het wel erg ver. Het is ook door elkaar echt een kut combi en ik werd ook aardig schizofrenisch en angstig.

Toen ik op school een keer 6 redbull achter elkaar (in de ochtend) had gedronken en ik hartkloppingen kreeg van hier tot tokio, ben toen de les uit gegaan en ben in de wc door mijn benen gezakt. Toen dacht ik; jezus waar ben ik mee bezig, ik ben mezelf echt kapot aan het maken zo. Ik dacht dat ik dood ging.

Frank123

Wijs gebruiker
De 3e keer dat ik coke nam , dit was veelste kort op de 2e keer, en ging helemaal vanzelf. Ik dacht er nieteens bij na maar nam gewoon. Ben daar direct zo van mezelf geschrokken dat ik het voor langere tijd even laat liggen. Met de meeste drugs kijk ik vrij uit van hoe kort ik op elkaar gebruik, maar dat schoot er zo tussendoor. En tsja, dat witte poeder kan je dan stevig straffen.

Flameon

Badass junkie
Toen ik na een heel gezellig studentenfeest ladderzat en onder invloed van pep van een trap afdenderde met een fles whiskey in me handen. Wonder boven wonder niks gebroken, en ondanks dat de fles kapot was hebben de glasscherven me nergens geraakt. Iedereen in paniek, ik liep gewoon vrolijk rond. Ben toch ff gecontroleerd door ambulance personeel die nacht.
Ja, dit ging te ver :grin:

Frank123

Wijs gebruiker
vind dat sowieso grappig dat meestal als je zat bent zulke klappers kan maken , en dan niets breken. Als hier in de buurt zo'n echt limburg feest is geweest dan komen die hier door de straat, en de smakken die je soms hoord, :grin: dan liggen ze eerst half te huilen, dan schieten ze in de lach en fietsen ze vrolijk zingend verder.

Flameon

Badass junkie
Had dan wel niks gebroken maar ken me die pep en alcoholkater van toen wel heel goed herinneren, en niet ten positieve haha.

Dopezilla

Badass junkie
Na het lezen over coke in deze topic werd mijn geheugen ook weer even opgefrist. Hier ben ik ook bijna de fout mee ingegaan.

Na de eerste keer coke gedaan te hebben werd het me letterlijk in het gezicht gesmeten. Ik had geen connecties, maar ik struikelde over de coke, en elke keer deed ik vrolijk mee. Dit heb ik vijf weekenden achter elkaar gedaan zonder na te denken, en toen kwam het besef dat ik zo wel gevaarlijk bezig was.

Sindsdien houd ik er braaf enkele maanden tussen, en ik ben niet van plan ooit op zoek te gaan. Ik zal wel zien of het me weer eens aan komt waaien.

Olle

funky_skunk_junky

Wijs gebruiker
Vorig weekend zo ver heen geweest, dacht op dat moment echt even dat ik nooit meer wiet aan zou raken.
Maar had kunnen weten dat die gedachte de volgende dag compleet uit mijn systeem gewist zou zijn :P

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
De laatste keren op een drum n bass en dubstepfeest. Combinaties van teveel mdma, teveel methylone en iets te veel ketamine die ervoor zorgden dat ik helemaal niet meer aanwezig was.

Als ik dan achteraf hoor dat ik mensen stom heb aan lopen gapen en toch echt dacht dat ik met ze in gesprek was vind ik het wel genoeg geweest voorlopig. Ben intussen weer een maandje of 2, 3 ervan af gebleven en de volgende keer staat ook pas over 2 maanden gepland. Ik hou me voortaan wel in :P

spacebilly

Belezen gebruiker
Toen ik het nodig vond om 1 gram Amnesia haze in 1 keer te inhaleren met mijn killerbong..
wist niet dat je zo van de wereld kon raken van wiet.. het voelde of mijn ziel boven mijn lichaam zweefde en dat ik dood ging.. heb daarna 2 uur k.o. in de woonkamer gelegen. Ik heb me werkelijk nog nooit zo naar de klote gevoeld! :rolleyes: toen ik weer een beetje was bijgekomen had ik wel het idee dat ik een beetje te ver was gegaan..

gr!

Deranged

Badass junkie
Al die incidenten waar ik toch wel vrij serieus mijn leven en/of geestelijke gezondheid riskeerde. Dingen waarvan ik achteraf totaal niet kan bevatten hoe ik erbij kwam. Ik heb een hoop dingen gedaan waar ik niet trots op ben, en daar ben ik eigenlijk wel trots op. Hoe dan ook een bewogen historie met vele lessen van een veel grotere waarde dan al het huiswerk dat ik ervoor liet staan..

En absoluut geen spijt, er is nooit tijd voor spijt. Heel veel wat ik nooit meer over zou doen, maar ik had het allemaal voor geen goud willen missen. Niet de kunstmatige hoogtepunten, en ook niet de bijzonder onheilspellende afgronden.

Verrijking.

Veelal ging het absoluut te ver, maar blijkbaar toch ook precies ver genoeg.

Ver genoeg om me te leiden naar hier, enigszins heelhuids.

Dopezilla

Badass junkie
Deranged zei:
Ver genoeg om me te leiden naar hier, enigszins heelhuids.
Je weet het weer bijzonder poëtisch te brengen dat je fouten er enkel zijn om van te leren.

Uiteraard geef ik je groot gelijk. Het leven is te kort voor spijt.

Olle

Deranged

Badass junkie
Er zat alleen wel weer een rare fout in die ik toch echt even moest herstellen. Hoe moeilijk kan het zijn om een foutloze post te plaatsen. Op een of andere manier voor mij een haast onmogelijke opgave, zelfs nu met spellingcontrole enzo.

Maar zelfs daar kan ik wel mee leven uiteindelijk.

Verder nog een eervolle vermelding voor al diegenen waarmee ik deze bizarre herinneringen deel Mooi om elkaar na tien jaar nog steeds te kennen en te zien wie en wat we inmiddels zijn. Elkaar op zo'n manier zien opgroeien schept een hele bijzondere band, dat weet ik wel.

Ooit net als ik roekeloze jongetjes met een absurde zucht naar potentiële destructie, nu mannen van ware bezieling die ik voorgoed in mijn hart zal dragen als de straten van deze stad. Niets zo bindend als de herinnering, in mijn ervaring.

'My heart is not weary, it's light and it's free.
I've got nothing but affection for all those who sailed with me.'

En volgens mij dit keer nog echt zonder fouten ook. Al is een van de dingen die ik in al die jaren heb geleerd toch wel om nooit te vroeg te juichen.

Maar gematigd optimistisch ben ik er wel over.

Het zou wel leuk zijn.

Voor een keertje.

essiej666

Belezen gebruiker
Meerdere keren te ver gegaan.
Met blowen, als 15 jarig meisje blowde ik 12 blows per dag. Op een dag werd ik wakker en ik dacht nooit meer. Nu blow ik zelden.

vorige zomer, bijna elke dag aan de drugs, ging niet goed met me. Nu gelukkig heel veel geminderd :).
Lsd gebruik ik ook niet meer. Heb ooit is ruzie gehad met mijn geweten.
En was ook nog boos op vrienden waarvan ik dacht dat ze allemaal tegen mij waren. Nooit meer aan de lsd :).

Bontkikker

Experimenterende gebruiker
Ooit begon ik op een woensdagavond te drinken en toen ik de "volgende dag" met iemand sprak bleek het al vrijdag te zijn.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Nooi echt té ver gegaan :grin: had alleen bij sommige drugs (lees alcohol, XTC en wiet) wel wat minder mogen gebruiken.

Dopezilla

Badass junkie
Ik dacht eerst ook altijd dat ik m'n grenzen kende. Maar door nieuwschierigheid ga ik er soms tóch overheen.

Maar goed, dat zit ook een beetje in mijn aard, constant de grens opzoeken, en waar mogelijk deze verleggen.

Olle

heroesss

Bewuste gebruiker
t afgelopen weekend heb ik teveel gedronken met daarop het gevolg dat ik een hele dag in een cel heb gezeten wegens openbare dronkenschap en dat ik de politie heb beledigd. :smilingimp:

Dopezilla

Badass junkie
Een maat van me had iets vergelijkbaars toen 'ie betrapt werd terwijl hij in een winkelwagentje door de stad reed.

Agenten hebben geen gevoel voor humor.

Olle

Intoxication

Bewuste gebruiker
oh ik weet het nog, ik ging naar een feesje vorige zomer, kwam daar compleet wasted toe voor in de rij te staan, wil ik zo voorsteken en zie ik een leerkracht van me :openmouth: wtf! ik d8 eerst dat ik het gedroomd had, maar het was echt..mn ogen zo wijd als de horizon en ik begon helemaal uit mn nek te kletsen en het viel zo op want er was zoveel verlichting, kuuuuuuuuuuut, mn maat zei het achteraf, dit echt fucking nooit meer

Oom Klaas

Badass junkie
dude-alink zei:
hey volk...

ik heb afgelopen weekend voor het eerst ritalin geprobeerd en als non ADHDer was het eenvoudig om er een nacht op door te trekken (very nice).
ik heb het deze nacht geslikt en gesnoven en alle 2 gaf een positief effect.

nou is mijn vraag kan je het ook roken??? heeft dit een goed effect??? iemand ervaring???

Lavalamp

Bewuste gebruiker
cropp zei:
ik had vanacht een personeelsfeestje en ik heb me helemaal horizontaal gezopen, ik ben een handschoen kwijt, ik ben mijn vest kwijt...

toen ik probeerde weg te fietsen ben ik binnen 10 meter gigantisch hard van anderhalve meter hoog vertikaal precies op mijn neus, die nu dus gebroken is, net als de fles wiskey in luxeverpakking die ik gewonnen had...

ik heb ongeveer 10 minuten nokkie op de grond gelegen, en toen ik wakker werd stonden er 3 mensen compleet in paniek om me heen en eentje stelde voor een ambulance te bellen, ik heb geschreeuwt dat ik helemaal in orde was, en echt wel thuis kwam, terwijl ik helemaal onder het bloed zat. ik heb mijn fiets op slot gezet en op de weg laten liggen, en ben naar huis gestrompeld...

nu is mijn neus gebroken, mijn lip ligt helemaal open, ik heb een grote snee van 5 centimeter midden op mijn rug, mijn heup ik kapot en mijn arm is gekneust...

ik voel me KUT!

spacelord

Wijs gebruiker
blowen + alcohol al een stuk of 50 keer over men limiet gegaan.

Ik ben flauwgevallen tijdens een paddo trip in een frituur omdat er een mongooltje achter mij stond.

Ik ben met een junk die ik van haar nog pluim kende naar Nederland gereden tegen 180 over de snelweg terwijl die kerel met zijn knieën aan het sturen was een lijntje snoof, dit allemaal om een portie truffels te gaan halen. Was denk ik de grootste fout die ik ivm drugs heb begaan.

Heb er nog heel veel maar de THC in mijn kop belet me in mijn geheugen te gaan graven.

Flameon

Badass junkie
Met mijn zatte kop tegen een staantafel lopen waar allemaal hoge piefen aan stonden. Me als gevolg dat rode wijn bij een paar mensen over hun hagelwit kostuum viel. En dat zijn mijn hoogste bazen .... en ik ben nog niet ontslagen :P Maar heb het nog lang gehoord

Chris Pontius

Badass junkie
-Na 300 mics Acid

-Na 3 nachten door

-Na 500 mg MDMA

-Na een onbekende hoeveelheid vodka ( ik werd wakker in een bed vol met cola :confused: )

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
-Dat na een nachtje mdma de rand van m'n tong de vorm van m'n tanden heeft.
- Wanneer je bommetjes mdma niet meer werken
- Half epileptische aanvallen terwijl je gewoon doordanst

straks post ik miss wat meer ff dringend schijten

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Een combinatie van methylone, MDMA en speed... Niet echt aangenaam.

De speed was te veel.

Bovenaan