Vreemd!

Lambik

Experimenterende gebruiker
ik heb ff jullie hulp nodig op mijn vraag:

ik was gisteren naar een maat van me geweest waar kermis op het dorp was ,
we hadden 2 biertjes gedronken om 1 uur en om 4 uur , niks vreemds aan!
beetje in de botsauto's gezeten en op die boksbal geslogen!
rond 9 uur ging ik naar huis en toen ik thuis kwam om half 10 had ik zeer grote pupillen me ouders keken al raar naar me , en wouden dat ik dichter bij kwam en keken naar me pupillen!

ze zeiden van: ja , jij hebt iets gebruikt!

maar ik heb heel de dag niks gebruikt alleen 2 biertjes gedronken wat normaal is!

hoe kunnen mijn pupillen nou zo groot zijn? :openmouth:

Doerak

Bewuste gebruiker
In fel licht zijn je pupillen klein. Als je gewend bent geraakt aan veel licht, dan zullen ze bij minder licht groter worden dan normaal. Dat is heel normaal. Het valt je gewoon meer op als je er echt op let.

Lambik

harstikke bedankt doerak ,

ik zal het is ff gaan vertellen tegen me ouders
want ze waren gisteren nog al boos omdat ze zeker wisten dat ik wat gebruikt had! :mrgreen:

van mij apart kan ie:

/close

cunt

Wijs gebruiker
klopt wat doerak vertelde, ik heb bijna 24/7 grote pupillen .. met drugs op wel nog een stukkie groter, maar kan ik altijd gewoon zeggen dat ik het altijd heb, en volgende keer zien mensen me en geloven ze het :)

snitsneus

heb dit ook, alsje van die kermis komt zalje veel flits lichten hebben gezien ect ect en alsje van buite naar binnen komt savonds hebje meestal wel grote pupillen ( ik heb het sowiso aaltijd alsik van een discotheek kom.. ) en ja ook als ik nuchter ben.. :tongueout:

grtz

Brandon

Bewuste gebruiker
herken dit bij : caffeine , stress op werk; waardoor ik waarschijnlijk adrealine krijg :grin:, nachten met weinig slaap (clean dan he :wink: )

Serenity

Badass junkie
cunt zei:
klopt wat doerak vertelde, ik heb bijna 24/7 grote pupillen .. met drugs op wel nog een stukkie groter, maar kan ik altijd gewoon zeggen dat ik het altijd heb, en volgende keer zien mensen me en geloven ze het :)

same here.
Mijn ouders roepen me soms ook wantrouwig bij zich ''mag ik even in je ogen kijken?''
''volgens mij heb je weer gebruikt!''
Dan breekt er natuurlijk helse ruzie los en uiteindelijk eindigd het met de belofte dat ze 'n keer mn bloed gaan laten testen op drugs. Ze zijn zo dom.

Jadi

Bewuste gebruiker
Haha, mijn ouders merken het nooit, moet je nagaan... :mrgreen:
Heb trouwens altijd grote pupillen

Flugeltje

Wijs gebruiker
Je moet er niet op gaan letten, want dan ga je nog vele aardiger smoelen gaan trekken.
Mijn ouders hebben het op zich ook wel vrij snel door. Meestal omdat ik dan veel te veel praat, wat euforisch doe, je kent het wel...

st an

Bewuste gebruiker
Als je behalve grote pupillen helemaal normaal deed is het nogal belachelijk om te denken da je gepakt had. Normaal is het verschil toch wel vrij duidelijk. =)

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Je pupillen worden sowieso groter als je hoge hersenactiviteit hebt, heb een jaartje psych gestudeerd en dat stond in een boek. (dus het is waar :mrgreen:) Stond ook een grappig testje bij mannen en vrouwen kregen plaatjes te zien van naakte mannen, en vrouwen, en van moeder met baby, en baby alleen.
Uitslag: mannen kregen drie keer grotere pupillen van de naakte vrouwen. Vrouwen reageerde het sterkst op de moeder met baby :confused: :)

Zomaar wat informatie op de vroege ochtend :smoke: Misschien dat je zo schrok dat je ouders op waren dat je pupillen spontaan op xtc stand schoten.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Mijn heilige strategie om drugs gebruik te verbergen voor mijn ouders: Ik zorg er altijd voor dat ik savonds thuis kom, Als ik thuis kom dan zeg ik even snel hallo en dan loop ik naar boven en duik ik gauw mijn bed in :mrgreen: Verder doe ik dit gewoon standaard altijd, ook als ik nuchter ben zodat ze niet ineens raar opkijken van "huh sinds wanneer gaat hij zo snel naar bed"

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
maiskorrel zei:
Mijn heilige strategie om drugs gebruik te verbergen voor mijn ouders: Ik zorg er altijd voor dat ik savonds thuis kom, Als ik thuis kom dan zeg ik even snel hallo en dan loop ik naar boven en duik ik gauw mijn bed in :mrgreen: Verder doe ik dit gewoon standaard altijd, ook als ik nuchter ben zodat ze niet ineens raar opkijken van "huh sinds wanneer gaat hij zo snel naar bed"

Zo ren ik ook altijd nuchter wel eens naakt door het huis met een onderbroek op mijn hoofd. Als je dat doet kijken ze nergens meer van op, maakt niet uit welke substantie je opgenomen hebt

Goanaut

Bewuste gebruiker
Wat dat betreft heb ik wel een beetje geluk, mijn ouders zijn enorm anti-drugs maar minstens net zo onwetend. Ze kennen de effecten geestelijk / lichamelijk niet. Mijn moeder zelfs niet van alcohol.. Een vriend van me had eens zijn bek kapot gebeten van de mdma en was echt bang dat z'n ouders erachter zouden komen, mijn ouders zouden onderhand nog niet eens vragen hoe het kwam.. en als ze dat deden zou ik zeggen dat ik met m'n aangeschoten kop ergens tegenaan stootte.

Bovenaan