Vraagjee

Scantraxx

Newbie
Hallo iedereen,

Onlangs ben ik aan een grammetje kristallen gekomen en ik vroeg me af; is dit normaal wat je ongeveer krijgt als een gr. ?
Heb nog nooit eerder kristallen gedaan maar weet wel hoe ik het moet doseren etc maar miss heeft iemand nog tips? :wink:
Wel ervaring met pillen, laatste x tijdens qlimax was echt geweldig :hearteyes: en ben van plan om tijdens hardbass weer goed te spacen :hearteyes:

Alvast bedanktt! :rolleyes:

Bijlagen

• M.jpg
    M.jpg
    108 KB · Weergaven: 1.009

Tomaat

Bewuste gebruiker
Dat is moeilijk te zeggen via een foto, we zien ook niet hoe dik het zakje is...
Ik vermoed dat het wel eerder tegen de 0.7 - 0.8 zal aanlopen, zoals wel vaker het geval is... Kan je echter al een leuke avond mee hebben :grin: (en meer dan 1)

Chris Pontius

Badass junkie
Erm.. weeg het? Schaaltje kost geen drol en je hebt er altijd profijt van.
Het ziet er niet als veel uit in ieder geval.

Scantraxx

Newbie
Chris Pontius zei:

Ok ok enig idee waar ik die kan halen?

& Is het handig om het fijn te stampen voordat ik het in een vloeitje vouw of in een cap douw ?

Tomaat

Bewuste gebruiker
Scantraxx zei:
& Is het handig om het fijn te stampen voordat ik het in een vloeitje vouw of in een cap douw ?

Om te doseren is het altijd handiger. Of het ook beter is om te droppen weet ik niet, ik gooi dat altijd in wat water en drink dat dan op.

Chris Pontius

Badass junkie
Scantraxx zei:
Chris Pontius zei:

Ik heb helaas geen link voor je, maar een beetje googlen zou genoeg moeten zijn.
Voor 15/20 euro kun je een goede kopen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Kleine MDMA kristallen wegen vaak meer dan je denkt, ik heb me daar al vaker over verbaasd. Gewoon wegen dus. :)

Scantraxx

Newbie
Sublimo zei:
Kleine MDMA kristallen wegen vaak meer dan je denkt, ik heb me daar al vaker over verbaasd. Gewoon wegen dus. :)

Ben van plan morge f langs het testcentrum te gaan na school, weetje of het daar ook gewogen kan worden ?
Anders toch maar f zon weegschaaltje aanschaffen :)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Scantraxx zei:
Sublimo zei:

Ben van plan morge f langs het testcentrum te gaan na school, weetje of het daar ook gewogen kan worden ?

Ik denk niet dat ze daar voor jou gaan wegen hoor. :P

Scantraxx

Newbie
Sublimo zei:
Scantraxx zei:
Sublimo zei:

Ik denk niet dat ze daar voor jou gaan wegen hoor. :P

Nja ik ga het laten testen en ik dacht miss als ik dan toch langskom als klant kunnen ze het ook wel f op de weegschaal leggen :wink:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Scantraxx zei:
Nja ik ga het laten testen en ik dacht miss als ik dan toch langskom als klant kunnen ze het ook wel f op de weegschaal leggen :wink:

Koop gewoon een weegschaal, die heb je ook nog nodig voor te doseren. :P

darksoul001

Experimenterende gebruiker
Ik had wel wat meer kristalletjes die ene keer dat ik het kocht en was ook 1g
kunnen natuurlijk wel dikker/dunner zijn geweest

Tomaat

Bewuste gebruiker
Sublimo zei:

Eerste reactie is altijd: pff ik lig erop
Tweede reactie: hmmz misschien valt het wel mee
Reactie tijdens het verdelen van de dosis: :rock:

Scantraxx

Newbie
Tomaat zei:
Sublimo zei:

Zal waars wel aan mij liggen, maar wat bedoel je preciess? haha :flushed:

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Chris Pontius zei:
Scantraxx zei:
Chris Pontius zei:

Ik heb helaas geen link voor je, maar een beetje googlen zou genoeg moeten zijn.
Voor 15/20 euro kun je een goede kopen.

Toevallig heb ik in het verleden ook al eens zo'n vraag gesteld en ben toen terecht gekomen bij:

http://www.weegschaalboer.nl/

en daar heb ik toen een weegschaal besteld
- Capaciteit 100 g
- Weegt in stappen van 0.01g

Direct linky: http://www.weegschaalboer.nl/proscale-l ... p-422.html

Tomaat

Bewuste gebruiker
Scantraxx zei:
Tomaat zei:
Sublimo zei:

Zal waars wel aan mij liggen, maar wat bedoel je preciess? haha :flushed:

Ik bedoel ermee wat Sublimo zegt. Het ziet er weinig uit, maar meestal valt het wel mee.
Wil je zeker weten? Wegen!

Scantraxx

Newbie
Haha ok zon manier :P

Vandaag trouwens naar 't testcentrum geweest en het laten testen, met als conclusie dat er mdma inzit, ze hadden geen weegschaaltje dus kga er maar een aanschaffen anders gaat 't waars niet goedkomen met doseren :P :wink:

Tomaat

Bewuste gebruiker
Scantraxx zei:
Haha ok zon manier :P

Vandaag trouwens naar 't testcentrum geweest en het laten testen, met als conclusie dat er mdma inzit, ze hadden geen weegschaaltje dus kga er maar een aanschaffen anders gaat 't waars niet goedkomen met doseren :P :wink:

Het is inderdaad altijd beter om af te wegen, maar zelf doe ik dat nooit.
Begin gewoon met wat je hebt op een bord/schaal te gooien. Verdeel dat in 2 gelijke beetjes. Hou daarbij rekening met de grootte van eventuele klonters, gruis etc. De helft in gewicht is nooit de helft op zicht, tenzij het allemaal gruis is natuurlijk, maar dat is hier niet het geval.
Zo verdeel je je hoopjes alsmaar verder in 2. Probeer nooit om in 1 keer bijvoorbeeld 5 gelijke stukken te verdelen, dat lukt je nooit.

k00k

Bewuste gebruiker
Aalpoepert zei:
Oh ja laten we met zijn allen in dit topic reclame maken voor weegschaaltjes!!

Goedkoop hoor!

Oh ja laten we mijn zijn allen nutteloze reacties plaatsten

Goedkoop hoor!

Asshole!

OT: lijkt op de foto idd minder! wegen dus :P

Intoxication

Bewuste gebruiker
weet niet wat jullie zien als een gram,
heb er net een 1€ stuk bijgenome om wat te vergelijken
en...

schat dit echt iet meer in dan 0,5g iig :wink:

je bent er dik opgelegd

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Je kunt wel blijven speculeren, kom gewoon zo een weegschaal... :rolleyes:

Waarom zo moeilijk doen over zoiets simpels ? :P

Scantraxx

Newbie
Weegschaaltje is al besteld, moet um nu alleen nog ontvangen :)

Weet iemand trouwens hoe ik bommetjes maak van vloeitjes ? Zodat ze niet te groot zijn en er geen risico bestaat dat het blijft hangen of iets.

Thxx

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Scantraxx zei:
Weet iemand trouwens hoe ik bommetjes maak van vloeitjes ? Zodat ze niet te groot zijn en er geen risico bestaat dat het blijft hangen of iets.

Thxx

Haal gewoon capsules.

Chris Pontius

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Sublimo zei:
Haal gewoon capsules.
Fuck die decadentie. Stukje toiletpapier. Je shit in een hoopje in het midden leggen. Dichtdraaien. Doorslikken.

Lang leve toiletpapier <3

Probeer wel een zo'n dun mogelijk velletje te krijgen door ze eventueel nog van elkaar te scheiden, dat slikt wat makkelijker door.

Bovenaan