Alternatief gezocht

Yakamoz

Experimenterende gebruiker
Hoi allemaal, nieuw hier alhoewel ik zeker een jaar allerlei topics hier heb gelezen.

Vorig jaar zomer voor het eerst mdma kristallen gebruikt, dit was me zeer goed bevallen. 3 maanden later tijdens ade nog een keer, toen iets te veel gebruikt achteraf gezien maar kwa gevoel echt lekker gegaan. Eind December dus ongeveer 2.5 maanden later weer op een feest gebruikt, dit maal vrij weinig gebruikt om te beginnen. Gevoel kwam op en voelde het wel maar weinig ook weinig love gevoel, had geen behoefte om bij te nemen maar voor ik het door had was het vrij snel uitgewerkt, ik was kapot en wilde naar huis. Ben denk ik niet meer dan twee uur op de feest geweest.
Volgende en laatste keer was afgelopen juli tijdens een festival. Tijdens de feest toch besloten om dit keer xtc te doen ipv mdma kristal. Weet niet wat voor pillen het waren, halfje ingenomen, geen gevoel. 2 hele pillen later nog steeds niks. Ben er mee gestopt en uur later kakte ik enorm in en viel bijna in slaap tijdens de feest :/.

volgend week weer ade en wil dan weer mdma proberen, rustig doseren en opbouwen naar gevoel. Maar ben bang dat het niet lekker gaat opkomen.
ik ben dol de love gevoel van mdma en eindeloze praten met alles en iedereen echt heeeerlijk.
Vraag is dan ook wat kan ik eventueel ipv mdma innemen voor dit gevoel of zijn andere tips?
Bedankt allemaal!

Neo-Shulginist

Badass junkie
volgend week weer ade en wil dan weer mdma proberen, rustig doseren en opbouwen naar gevoel. Maar ben bang dat het niet lekker gaat opkomen.
ik ben dol de love gevoel van mdma en eindeloze praten met alles en iedereen echt heeeerlijk.
Zorg dat je precies weet hoeveel je neemt. Het liefst met mdma-kristallen, een milligramweegschaal (0.001), en capsules. Maar dat vergt natuurlijk een investering. Anders kan het ook met geteste xtc-pillen, maar dan is het afbreken om de juiste hoeveelheid te krijgen vaak lastig.

Het effect van MDMA op het brein is complex, waardoor er bij hogere of lagere dosis een heel ander effect kan ontstaan. De meest optimale dosis ligt rond de 80-100 milligram, met daarna nog eventueel 60-80 milligram (binnen twee uur na inname van de eerste). Daarna stoppen met bijnemen.

Bovenaan