Vraag?

Festivalss.

Newbie
Hi allemaal,

Door paar keer xtc gedaan te hebben ben ik er achter gekomen dat ik max 160/180 mg kan nemen over de gehele avond zonder daarna echt mega ziek te worden.

Ik begon daardoor ook erg laat op een festival met nemen en wil eigenlijk toch w graag wat eerder beginnen. Ik weeg 77 kilo en wil voor mijn volgende festival anders aanpakken.

Ik heb pillen van 80mg ( alles getest)
Ik wil dan beginnen met 80 om vervolgens met 30/40 bijnemen en daarna wil ik proberen om met 20mg bij te nemen. Denken jullie dat die 20mg wat zou doen? Of is dat echt een no go en kan je juist beter meer nemen?

( ik merk ook dat het bij mij snel uitwerkt en daarom eerder moet nemen dan 1,5uur /2uur.. En om te voorkomen dat ik te veel neem wil ik proberen met 20mg.. Maar of dat nut heeft?

#nieuwschierig #benieuwdnaarervaringen/meningen

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Interessante info voor je. Meer a,s 1 maal bijnemen heeft geen nut. Ook staat er verder veelleerzame en interessante dingen in.

👍

scheplepel

Experimenterende gebruiker
Als je geen tolerantie heb zou dat genoeg moeten zijn om een leuk avond te hebben en idd zou ik dan in jouw geval beginnen met 80 tot 100 mg en dan later 2 x 40 a 50 mg verdelen over de avond ik heb zelf best veel ervaring en dit is mijn manier maar je moet het eigenlijk gwn een beetje doen waar jij je goed bij voelt😀

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Bij mij merk ik dat ik na de 2e keer echt wel de euforie kwijt raak en meer vaag wordt. Strak staan, trillende ogen, klapperkaak, dat soort kenmerken. Dat vage is soms wel leuk maar de come-down/kater daarna is echt geen kattenpis.

Nee, ik doseer liever in 1x goed (lichaamsgewicht in mg) en daarna (1,5 tot 2 uur later) de helft erbij en accepteer dat het dan ook klaar is. Begin zelf ook altijd wat later, dan heb ik er tot het ende plezier van.

Dirkdirk

DF-koning
Dit snap ik dus niet. Ik geloof je hoor, ik geloof dat de pillen 80 mg MDMA bevatten, maar het is vreemd.

Stel jezelf even de volgende situatie voor. Je bent het hoofd van een criminele drugs orginisatie, in dit geval een organisatie die dealt in MDMA. Je doel is geld verdienen, zo snel mogelijk, zo efficient mogelijk en zo onzichtbaar mogelijk. Waarom zou je pillen van 80 mg maken? Aannemend dat de normale dosering boven de 80 mg ligt? Waarom niet 120 mg of 150 mg? Dan is 1 enkele pil genoeg voor een gemiddeld mens. Waarom zou je zulke zwakke pillen produceren? Je werkt jezelf tegen in capaciteit, opslag, kwaliteit (mensen gaan het merken) vervoer wordt minder winstgevend, want je moet twee keer zovaak rijden om hetzelfde percentage MDMA te vervoeren.

Ik ben geen expert maar 80 mg pillen is gewoon een ontzettend dom idee. Ik zou nooit in die wereld verzeild willen raken maar mocht dat ooit gebeuren zou ik iedereen optrommelen en eens goed de handen uit de mouwen steken. Dit is gewoon een kut idee.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Dit snap ik dus niet. Ik geloof je hoor, ik geloof dat de pillen 80 mg MDMA bevatten, maar het is vreemd.

Stel jezelf even de volgende situatie voor. Je bent het hoofd van een criminele drugs orginisatie, in dit geval een organisatie die dealt in MDMA. Je doel is geld verdienen, zo snel mogelijk, zo efficient mogelijk en zo onzichtbaar mogelijk. Waarom zou je pillen van 80 mg maken? Aannemend dat de normale dosering boven de 80 mg ligt? Waarom niet 120 mg of 150 mg? Dan is 1 enkele pil genoeg voor een gemiddeld mens. Waarom zou je zulke zwakke pillen produceren? Je werkt jezelf tegen in capaciteit, opslag, kwaliteit (mensen gaan het merken) vervoer wordt minder winstgevend, want je moet twee keer zovaak rijden om hetzelfde percentage MDMA te vervoeren.

Ik ben geen expert maar 80 mg pillen is gewoon een ontzettend dom idee. Ik zou nooit in die wereld verzeild willen raken maar mocht dat ooit gebeuren zou ik iedereen optrommelen en eens goed de handen uit de mouwen steken. Dit is gewoon een kut idee.
Ik heb pillen gehad van 57 mg 🤣 maar ik doe een gokje dat ze volgens de dealer hoger gedoseerd waren.

Festivalss.

Newbie

Nou wij hebben al meerdere keren gehad dat de dealer zegt dat ze veel hoger mg bevatten maar omdat wij alles laten testen voor veiligheid en dat is toch echt 80mg ik heb maar 1 keer pillen gehad van 120 en voorderest alleen maar 80mg.

Vinden wij ook kut hebben liever ook met meer mg maar als de testlocatie zegt 80 mg dan is dat zo🤣 kan er helaas ook niks anders van maken

Festivalss.

Newbie
Ik heb pillen gehad van 57 mg 🤣 maar ik doe een gokje dat ze volgens de dealer hoger gedoseerd waren.
Nou precies dat. Er word altijd hoger gezegt maar eindstand is dat echt niet meer zo. De pillen van nu zijn zoveel slechter. Wij hebben altijd maar 80mg en 1 keer 120 gehad. Wij balen ook van de uitslag maarja het is nou eenmaal zo 🤣

Festivalss.

Newbie
Bij mij merk ik dat ik na de 2e keer echt wel de euforie kwijt raak en meer vaag wordt. Strak staan, trillende ogen, klapperkaak, dat soort kenmerken. Dat vage is soms wel leuk maar de come-down/kater daarna is echt geen kattenpis.

Nee, ik doseer liever in 1x goed (lichaamsgewicht in mg) en daarna (1,5 tot 2 uur later) de helft erbij en accepteer dat het dan ook klaar is. Begin zelf ook altijd wat later, dan heb ik er tot het ende plezier van.
Ja precies... En hoelang houd dat dan aan bij jou? Gewoon 4uur? Of wat langer?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hi allemaal,

Door paar keer xtc gedaan te hebben ben ik er achter gekomen dat ik max 160/180 mg kan nemen over de gehele avond zonder daarna echt mega ziek te worden.

Ik begon daardoor ook erg laat op een festival met nemen en wil eigenlijk toch w graag wat eerder beginnen. Ik weeg 77 kilo en wil voor mijn volgende festival anders aanpakken.

Ik wil dan beginnen met 80 om vervolgens met 30/40 bijnemen en daarna wil ik proberen om met 20mg bij te nemen. Denken jullie dat die 20mg wat zou doen? Of is dat echt een no go en kan je juist beter meer nemen?

( ik merk ook dat het bij mij snel uitwerkt en daarom eerder moet nemen dan 1,5uur /2uur.. En om te voorkomen dat ik te veel neem wil ik proberen met 20mg.. Maar of dat nut heeft?

#nieuwschierig #benieuwdnaarervaringen/meningen
Je kan beter niet heel vaak kleine doses bijpakken, want de tolerantie loopt snel op.

Onderdeel van MDMA is dat het effect gewoon niet mega-lang duurt en dat je zin hebt om steeds bij te pakken, ondanks dat het eigenlijk niet zo'n goed idee is.

Ik kan aanraden om te beginnen met 80 milligram, na 1,5 tot 2 uur nog eens 60 milligram bij te nemen, en dan gewoon stoppen.

Dat stoppen is niet leuk, dat is het nooit. Maar het is wel het beste idee.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Dat is dan toch 1,5 keer zo lucratief? Als je 80 milligram per pil doet?
Want je kan die pil nog steeds voor (..) tot (..) euro per stuk verkopen. Mensen betalen namelijk per pil.

Persoonlijk vind ik het wel netjes als ze niet van die sterke pillen maken. Want die zijn gewoon gevaarlijk.

Dirkdirk

DF-koning
Dat is dan toch 1,5 keer zo lucratief? Als je 80 milligram per pil doet?
Want je kan die pil nog steeds voor (..) tot (..) euro per stuk verkopen. Mensen betalen namelijk per pil.

Persoonlijk vind ik het wel netjes als ze niet van die sterke pillen maken. Want die zijn gewoon gevaarlijk.
Mensen gaan het merken en het gaat als een lopend vuurtje rond. “He psst, die pillen van Johnny Paraplu? Niet kopen, ze zijn super slecht”. 🤫

Neo-Shulginist

Badass junkie
Mensen gaan het merken en het gaat als een lopend vuurtje rond. “He psst, die pillen van Johnny Paraplu? Niet kopen, ze zijn super slecht”. 🤫
Als ik zie wat voor vervuilde zooi mensen vaak (moeten) kopen denk ik eerlijk gezegd dat dat nogal mee zal vallen.

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Ja precies... En hoelang houd dat dan aan bij jou? Gewoon 4uur? Of wat langer?
Met een juist getimede redose kom ik echt wel tot 5.5 uur dus tipje, kijk hoelaat je pakt en wacht niet tot je come-down met je redose. Maakt dan niet uit of je startdosis een half uur of een uur gelezen de boodschap heeft gebracht. Timen vanaf inname, dan anderhalf uur tot 2 uur ongeveer.

Festivalss.

Newbie
Thaanks allemaal!

Ik vroeg me af, ik ben momenteel 7kilo afgevallen zal dat eigenlijk ook een verschil zijn met de effecten die je ervaart of totaal niet?

jeroen79

Bewuste gebruiker
Degene die wij hebben zijn 180mg (getest). Dus ik start met de helft en neem dan afhankelijk van de situatie eenmaal een half of kwart bij. Als een festival tot 00:00 uur duurt dan start ik meestal rond 18:00-18:30. Na een uurtje of 5 is de euforie weg en vind ik het persoonlijk meestal ook wel lang genoeg geweest

Bovenaan