Vraag over xtc

bierton

Newbie
Hoi,

Ik heb afgelopen weekend tijdens fantasy island xtc gebruikt.
's middags een halve. paar uur later nog een halve. en 9 uur 's avonds nog een hele. (Dit was niet dezelfde pil)
Over de hele dag heb ik behoorlijk wat bier gedronken en ik kan me niets meer herinneren nadat ik die laatste om 9 uur heb genomen. Echt helemaal niets en vind dit erg kut. Nu wil ik graag weten wat hier nou de hoofdoorzaak van is. Natuurlijk weet ik dat drugs slecht voor je is, maar misschien dat de wat meer ervaren gebruikers mij tips kunnen geven. Bij In qontrol heb ik er ook 2 gehad, maar had geen last van geheugenverlies. (Heb daar overigens ook bijna alleen maar water gedronken) De ochtend van fantasy heb ik 2 broodjes ei gegeten. 's middags een handje frietjes en een frikandel. Meer kreeg ik niet naar binnen.

B.v.d.

bierton

Newbie
Ok bedankt, dan weet ik dat ik de volgende keer niet zoveel bier moet zuipen.
Heb trouwens 1 kant van men wang behoorlijk dik :confused: , paar blaren op men tong en nog wat kleine wondjes. iemand enig idee hoelang ik hier last van ga houden en wat ik er momenteel nog aan kan doen?

B.v.d.

Oom Klaas

Badass junkie
bierton zei:
Ok bedankt, dan weet ik dat ik de volgende keer niet zoveel bier moet zuipen.
Heb trouwens 1 kant van men wang behoorlijk dik :confused: , paar blaren op men tong en nog wat kleine wondjes. iemand enig idee hoelang ik hier last van ga houden en wat ik er momenteel nog aan kan doen?

B.v.d.

Paar dagen, je hebt lekker lopen kauwen op jezelf.

k00k

Bewuste gebruiker
Het bier was de oorzaak idd... Dit had ik ook op een feestje, in het begin veel bier drinken, daarna gebruiken en vervolgens alleen de neveneffecten 'voelen' (tandenklapperen, zweten e.d.). Erg jammer van je pillen, de volgende keer niet zoveel drinken :P

bierton

Newbie
Ok, Ik hoorde later van een kameraad dat ik er zo erg aan toe was dat andere vrienden van me mij gewoon aan het ontlopen waren enzo.
Ik hoorde dat ik ergens op de grond lag te spacen en vrienden van vrienden van mij (Die me niet mogen) zeiden tegen elkaar van help hem en van nee laat hem liggen. Dan is het wel ff slikken. :confused: :confused:
Echt zwaar kut dat ik het me niet kan herinneren. Wat moet je trouwens doen als je te hard gaat? Ik hoorde iets van cola drinken of water met suiker erin.

b.v.d.

k00k

Bewuste gebruiker
Dat is wel even heftig ja als je dat achteraf hoort!

Ga f zitten, pak een watertje en een cola (of isotoon drankje). Meer kan je er niet aan doen, misschien nog n dextro nemen :) Lekker veel suiker! :wave:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Zonder die alcohol was het je nooit gebeurt, volgende keer gewoon water drinken en je zult al een stuk meer herinneren :wink:

Trek het je niet teveel aan, leer er je les uit en doe het volgende keer beter :)

Bovenaan