vraag over cocaine

weedparkiet

Newbie
mijn vader gebruikt regelmatig cocaïne en ik heb gezien dat hij iets doet bij het gasfornuis met dat spul. ik weet niet of hij aan het basen is want dat kan toch ook gewoon met een aansteker? er plakt iets wits aan het fornuis dat die gebruikt, ik krijg het er niet af. weet iemand het misschien? ik kan het niet aan hem vragen want dan word ie boos en ik kan het online niet vinden lol

giganerd

Belezen gebruiker
klinkt als een moeilijke situatie bij je thuis man, hoop dat t allemaal wel goed gaat

waarschijnlijk heeft het wel iets je maken met roken, zie geen andere reden om vuur nodig te hebben bij cocaine

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
@weedparkiet

Het maken van basecoke uit normale coke komt ook hitte bij kijken en sommige mensen doen dat zelf. Maar het kunnen natuurlijk nog veel andere dingen zijn.

Heb je iemand waar je dit soort dingen een beetje mee kunt bespreken? Wordt hij altijd boos of is hij wel open over z'n gebruik?

Moonrock6651

Belezen gebruiker
mijn vader gebruikt regelmatig cocaïne en ik heb gezien dat hij iets doet bij het gasfornuis met dat spul. ik weet niet of hij aan het basen is want dat kan toch ook gewoon met een aansteker? er plakt iets wits aan het fornuis dat die gebruikt, ik krijg het er niet af. weet iemand het misschien? ik kan het niet aan hem vragen want dan word ie boos en ik kan het online niet vinden lol
Ik kreeg altijd harde brokken cocaïne in de tijd dat ik gebruikte. Ik deed wel eens een bord opwarmen in de magnetron tot het heet werd om vervolgens de coke plat te drukken zodat het super fijn werd. Misschien legt hij het op het gasfornuis neer om het te verwarmen en fijn te krijgen. Er bleef namelijk op mijn bord ook altijd een stuk plakken.

Cera

Belezen gebruiker
Ik kreeg altijd harde brokken cocaïne in de tijd dat ik gebruikte. Ik deed wel eens een bord opwarmen in de magnetron tot het heet werd om vervolgens de coke plat te drukken zodat het super fijn werd. Misschien legt hij het op het gasfornuis neer om het te verwarmen en fijn te krijgen. Er bleef namelijk op mijn bord ook altijd een stuk plakken.
Kan idd het geval zijn. Hoop maar dat dat het is en niets in de richting van basecoke. Bord opwarmen altijd een goede zodat de nog net de schadelijke dampen weg gaan net als bij amfetamine wat nog gedroogd moet worden.

Bovenaan