Vraag ivm dosering

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Beste collega's...

Binnenkort schaf ik me nog eens 'n welbekend sealtje aan met snelheid. U weet dat ik drugs enkel gebruik voor sexuele activiteiten...

De vorige keer dat ik het gebruikte, wat nu toch wel al een maand of 6 geleden is, was het effect er zeker wel, maar toch voelde ik dat er meer in zat.

Nu is m'n vraag: kan je hier iets aan doen met de dosering of zou het juist goed zijn terug dezelfde hoeveelheid te gebruiken? Ik heb bewust wat minder genomen dan bij Cola.

Nog even vermelden dat ik 73 kg weeg, en 1m77 ben.

harry123

Bewuste gebruiker
Wat ik altijd doe is sleutelpuntjes snuiven, tot ik het gewenste effect heb, en dan wat minder frequent puntjes nemen om het aan te houden :). Of als ik natte pep heb neem ik gewoon 3 vinger toppen en dat slik ik dan weg met water :kots:

Smokey046

Bewuste gebruiker
harry123 zei:
Wat ik altijd doe is sleutelpuntjes snuiven, tot ik het gewenste effect heb, en dan wat minder frequent puntjes nemen om het aan te houden :). Of als ik natte pep heb neem ik gewoon 3 vinger toppen en dat slik ik dan weg met water :kots:

Is een bommetje dan misschien niet handiger?
het bespaard je de vieze smaak. :grin:

harry123

Bewuste gebruiker
Kan ook, maar heb thuis zelf geen weegschaal en vaak neem ik pep in een impuls. En snuiven vind ik wel wat hebben :P. De smaak heb ik niet zoveel last van

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Probeerenleer zei:

Zeker met seks is het moeilijk te zeggen en afhankelijk van bijv. je gemoedstoestand en de kwaliteit speed. Meer nemen betekent niet altijd dat er meer in gaat zitten, waarbij ik denk dat je bedoelt langer volhouden?

Gewoon met een klein beetje beginnen en bouw de sfeer gewoon goed op met de persoon waar je het mee gaat doen, uiteindelijk bepaald dat grotendeels hoe het zal verlopen. Indien nodig kun je dan weer wat bijnemen en zo kijken wat er mogelijk is.

harry123

Bewuste gebruiker
Dat ligt aan de inhoud van de pil. Ik zit te denken aan ongeveer 100mg, weet niet of je al ervaring hebt met M?

harry123

Bewuste gebruiker
Je bent niet de enige haha, als ik 1 hele nintendo neem kan je me opdweilen :P, ikzelf vind 120 mg de perfecte dosis en dan evt 40 bijnemen na 2 uur om het effect een beetje te verlengen :wink:

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Ok mensen, heb gisteren nog 'n keer snelheid gekocht en ook drie vrij kleine lijntjes gesnoven. Ik moet zeggen dat het geweldig goed meeviel, het voelde nog beter dan de eerste keer. Weet ook dat er 6 maand tussenzit...

Maar nu is m'n vraag... heeft speed hetzelfde (sexuele) effect als je er (EEN BEETJE, max twee-drie pilsjes/glaasjes champagne) alcohol bij drinkt?

Dank bij voorbaat! :wave:

Marsss

Experimenterende gebruiker
Probeerenleer zei:
Maar nu is m'n vraag... heeft speed hetzelfde (sexuele) effect als je er (EEN BEETJE, max twee-drie pilsjes/glaasjes champagne) alcohol bij drinkt?

Dank bij voorbaat! :wave:

Ja hoor, geen probleem. :wave:

Marsss

Experimenterende gebruiker
Nou als je speed gebruikt kun je nog wel dronken worden en of je dat prettig vindt is een ander verhaal. Het is niet net als met cocaïne dat je je weer 'nuchter' voelt. Alles met mate denk ik dan.

Maar ja de praktijk zal het wel uitwijzen toch? Focus niet te veel op die 'prestatie' en geniet van het geheel. :wave:

Bovenaan