Vormen van bad trips

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Qocaïne zei:
Ja logisch :) ik ben zowieso niet bang om fout te gaan. simpelweg ook omdat ik nog nooit fout bén gegaan ^o)

hehe w8 dan ma tot ge ens goed zijt fout gegaan van lsd dan heb ge der de volgende keer wel wa schrik vr hoor, garantie :wink:

Jeller

Badass junkie
Qocaïne zei:
LSD en Alcohol... wist niet dat het een goede combinatie zou kunnen zijn!
Wel beters toch? Kan je gewoon gezellig blijven drinken.

On-Topic: nog nooit een bad trip gehad van tripmiddelen.. maar moeten deze ongelofelijk erg zijn. Heb echt erge verhalen gehoord!
jaaa echt het is alsof ze voor elkaar gemaakt zijn :hearteyes:
met pillen kan het mss ook wel leuk zijn kan ik mij voorstellen, maar kdenk dat je dan niet meer de echte lsd trip hebt, maar eerder het visuele+pillengevoel en dat wil ik nie

LSD+Drank=ook lachkiks gegarandeerd :smoke:
echt als ik terugdenk op wat ik met die 2 samen tot nu toe al beleefd heb komt er een spontane glimlach op mijn gezicht :grin:

matthijs

Badass junkie
Jeller zei:
met pillen kan het mss ook wel leuk zijn kan ik mij voorstellen, maar kdenk dat je dan niet meer de echte lsd trip hebt, maar eerder het visuele+pillengevoel en dat wil ik nie

Hmm ik ervaarde het als een soort hele nieuwe drugs. Erg lekker.

Qocaïne

Badass junkie
Jeller zei:
Qocaïne zei:
LSD en Alcohol... wist niet dat het een goede combinatie zou kunnen zijn!
Wel beters toch? Kan je gewoon gezellig blijven drinken.

On-Topic: nog nooit een bad trip gehad van tripmiddelen.. maar moeten deze ongelofelijk erg zijn. Heb echt erge verhalen gehoord!
jaaa echt het is alsof ze voor elkaar gemaakt zijn :hearteyes:

LSD+Drank=ook lachkiks gegarandeerd :smoke:
echt als ik terugdenk op wat ik met die 2 samen tot nu toe al beleefd heb komt er een spontane glimlach op mijn gezicht :grin:

Hoe enthousiast je het brengt... ik wordt er ook helemaal enthousiast van hehehe!

Jeller

Badass junkie
hehe :grin:
Ja en het voorkomt de kans op een bad trip zelfs :tongueout:

maar als je echt een diepe filosofische trip wilt, dan zou ik er geen of weinig alcohol bij drinken..

maar als je een leuke sociale trip met veel lachkiks enzo wilt dan kan je er echt wel veel bij zuipen!

Timothy LEary zou het wss afgekeurd hebben om er bij te drinken, maar Ken Kesey helemaal niet :mrgreen:

dus je moet zelf kiezen wat je het interessantst vind en natuurlijk ook weten dat je een leerzame trip kan hebben met alcohol en ook een plezierige zonder drank :)

matthijs

Badass junkie
Inderdaad. Maar een glas rode wijn, een koud biertje of een goed glas vidka vind ik ook gewoon heel erg lekker onder LSD. Hoeft dan ook niet persé meer te worden :tongueout:

Jeller

Badass junkie
idd, maar als je uitgaat kan je dus gewoon rustig drinken enzo.. vind ik wel handig eigenlijk.. als je bijvoorbeeld xtc neemt moet je je drinkgedrag al aanpassen en water of cola drinken pff

je kan eigenlijk wel alcohol drinken bij md maar ja hardere kater+uitdrogingsgevaar :rolleyes:

Bovenaan