Vormen van bad trips

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
k heb zelf al een 3tal badtrips van lsd gehad en vind het niet zo ingrijpend, maar van paddo's vind ik het wel extreem fel,
maar om terug te kome waarop ik eigelijk bedoelde.
als ik bad trip lijkt het meestal gwn alsof k gek ben geworde, draait men lichaam op overdrive (extreme lichamelijke paniek) en krijg ik geheugenverlies om de vijf tal minuten en ook is men hoofd op overdrive ( extreem veel en extreem snelle gedachte wisselingen) en natuurlijk de visuels maar daar let ik niet op als k bad trip, meestal ben k tefel bezig met wat er intern gebeurt ipv extern, maar...
ik heb eens een vriend zien slecht gaan en dat was nie normaal extreem, hij was totaal niet meer bij de realiteit, kende mij niet meer, had kotsneigingen, hyperventilatie, hysterie, extreme agressie, buien van tranen, wist niet meer waar hij was of wie hij was en was nietmeer vatbaar voor rede.
zelf heb ik dit nog nooit ergens gehoord en nog nooit meegemaakt of gezien tot ik het live met hem meemaakte, is dit de echte badtrip of was het een soort psychotische aanval, naderhand herinnerde hij zich ook nix meer alleen dat hij extreme visuals heeft gehad en dit van 1 shivake (t was wel zijn eerste keer)
nu vraag ik mij af: is dit normaal?
Grtz

matthijs

Badass junkie
Ik heb zelf nog nooit een bad trip gehad ben ik bang. Weet dat het er natuurlijk wel aan gaat komen maar tot nu toe is het mij, gelukkig, bespaard gebleven.
Denk trouwens niet dat je maat een "psychotische aanval" kreeg. Hij ging denk ik gewoon heel erg slecht.
Ik denk trouwens dat je makkelijker slecht gaat op paddo's dan op LSD, maar als je dan eenmaal slecht gaat op LSD gaat het ook wel goed fout.

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
matthijs zei:
Ik heb zelf nog nooit een bad trip gehad ben ik bang. Weet dat het er natuurlijk wel aan gaat komen maar tot nu toe is het mij, gelukkig, bespaard gebleven.
Denk trouwens niet dat je maat een "psychotische aanval" kreeg. Hij ging denk ik gewoon heel erg slecht.
Ik denk trouwens dat je makkelijker slecht gaat op paddo's dan op LSD, maar als je dan eenmaal slecht gaat op LSD gaat het ook wel goed fout.

ja kweet je kan t nie echt n psychotische aanval ofzo noeme ma da is het enigste wa k da kan noeme want zo extreem heb k t nog nooit gezien, ma volgens mij kwam da omda die zen gedachte nie onder controle kon houde ofzo want ik merk zelf wel dat wnr ik slecht ga en negatief denk dat t alleen ma erger en feller wordt

matthijs

Badass junkie
Denk dat, dat gewoon een effect is van de LSD. Hoor me op mijn eerste keer (200 ug) nog zeggen tegen een maat van mij: "Ik kan me nu pas echt goed voorstellen dat mensen in deze toestand van een balkon springen omdat ze denken dat ze kunnen vliegen."
Je wordt van een flinke dosis gewoon best wel gek. Ik voelde me zoals ik dacht dat schizofrenen zich voelen. Erg interessant.

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
matthijs zei:
Denk dat, dat gewoon een effect is van de LSD. Hoor me op mijn eerste keer (200 ug) nog zeggen tegen een maat van mij: "Ik kan me nu pas echt goed voorstellen dat mensen in deze toestand van een balkon springen omdat ze denken dat ze kunnen vliegen."
Je wordt van een flinke dosis gewoon best wel gek. Ik voelde me zoals ik dacht dat schizofrenen zich voelen. Erg interessant.

kheb ens gekeke op vershillende sites en in vershillende boeken wa n psychose en schizofrenie inhoud en ik moet eigenlijk zegge da ne psychedelische trip heeeeel fel gelijkt op een kortstondige psychose die voorbij gaat, s mss wel beangstigend ma da weerhoud mij nie omda te neme,
kben ens extreem verliefd geworde op n feestej voor da k men lsd en pille had genome en na da k die had genome kwamen de effecten nog nie eens bove da gevoel van verliefdheid uit was wel echt extreem fijn en gek want khad nochtans veel genome, alsk da gewoel altijd zou hebbe daarvan dan zou k stoppe met drugs want r was toch nix wa da zou toppe
kvraag mij nu echt af of da gevoel nu echt gwn zo sterk was da da drm nie werkte of nie, kvind r gwn geen verklaring voor

matthijs

Badass junkie
Nahja...bij verliefdheid komen er erg veel stoffen in je hersenen vrij.
*Love is a drug and I need to score!*

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
t enige nadeel da k nog heb is da k geen vaste verkopr vind , t enige wa wij hier hebbe is blotters en alleen ma shiva's ma k vind ze toch nie echt zo goed, kben echt opzoek naar geltabs of microdots, ma t liefst van al moet k n potje vloeibare acid hebbe, mja da zalk wss nie vinde spijtig genoeg.
kbetaal hier ook 10 euro de trip, heb wel al mense lere kenne die vr 5 de trip konde fixe ma die ware gwn aant zevere, ook heb k al eene tegegekome die r 100 vr 300 verkocht ma heb m niemeer tegegekome

matthijs

Badass junkie
Dat mag hier jammergenoeg niet en ik kan je sowieso geen betere leveren. Maar haal dat ene stuk maar even weg :tongueout: Voordat de mods het doen :)

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
:grin: s al weg, wel handig da ge zelf nog dinge kunt verandere aan u berichte, weet ge wa de standaard is wa ze op shiva's gooie, da hangt natuurlijk af wie die maakt ma t zal wel tusse de 100 a 150 µg ligge wss, ma zelf denk k nog lager want da kan nie da k zo weinig voel vn 1ne de laatste tijd int begin tripte k nog redelijk hard van eene ma nu duurt da nog ma 3 uur en hebk amper visuals en klaat r nochtans altijd een weekske tusse ( ma ook nie meer als n weekske :grin: )

matthijs

Badass junkie
Ik heb ook shiva's en mijn dealer zegt dat ze 100 ug zijn. Maar ik zou niet weten wat ze op die dingen doen...heb ze nooit laten testen ook.

matthijs

Badass junkie
Hmm. Ik bewaar mijn LSD altijd gewoon donker, verpakt in alluminiumfolie.
Bewaar het sowieso nooit té lang :P

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
matthijs zei:
Ik heb ook shiva's en mijn dealer zegt dat ze 100 ug zijn. Maar ik zou niet weten wat ze op die dingen doen...heb ze nooit laten testen ook.

k kijk al uit na nu zaterdag, ga k na n dnb feestje in hasselt in de zoo, meestal trip k daar als k trip op n feestje, t zit daar vol met flipkoppe ( echt n plek van verderf :grin: ) ma kvoel me daar zo thuis, khoopda k genoeg geld bij heb zoda k n vier a vijf tal tripkes kan kope, 1 of 2 vr dan en dan nog n viertal vr nieuwjaar + wa pillekes meestal als k op feestjes ben ist zo fijn da k vergeet da k lsd gepakt heb en da k gwn en dan denk k da k me altijd zo goed voel :) t enige waar ik mij echt echt slecht van voel als ik lsd neem is de gedachte da kweer nuchter ga worde da s echt het enigste en 1 keer als k nuchter ben heb k zo n extreem panische zin om nog eene te neme da k da bijna nie kan tege houde, nrml zou da nie verslavend zijn ma kmerk echt van wel he, kheb bijna constant ieder moment van de dag n drang om lsd te neme, nie zomaar zin ma echt n drang.... das nie goed volgens mij :)

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Dzy zei:
100 microgram klopt wel redelijk denk ik. Als je ze niet goed bewaart verliezen ze wel vrij snel kwaliteit..

hoelang denk ga da ze houdbaar zijn op kamer temp in t donker?, in de diepvries word t zo t schijnt het best bewaart

matthijs

Badass junkie
Geen idee. Dacht trouwens dat de koelkast het best was. Hoe lang wil je het bewaren...denk dat een weekje weinig kwaad kan.

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
matthijs zei:
Is vooral raar. Moet zeggen dat ik nu erg weinig zn heb in een flinke trip.

nie perse n full blown dikke trip ma 1tje gaat r altijd wel in :) zelfs nu, kheb r de ganse dag al zin in, vooral alsk hierop zit

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
matthijs zei:
Geen idee. Dacht trouwens dat de koelkast het best was. Hoe lang wil je het bewaren...denk dat een weekje weinig kwaad kan.

nog 2 maar kweet nie wnr ze gemaakt zijn en hoe oud ze al zijn dus das t nadeel, eerst bewaarde ik die altijd in me portemonee zoda k die altijd bijhad ma na n tijdje had k door da da nie goed was, khoop da ze nog 2 weekskes kunne

Lapzwans

Belezen gebruiker
probeer eens een keer langer als een week nix te nemen, dan heb je misschien wel meer effect, maar ik weet niet hoe het zit met LSD kwa tolerantie dus (kweet dat et snel weer weg is maar niet hoe snel) en heb het zelf nog nooit gebruikt dus :)

matthijs

Badass junkie
Ik trip eigenlijk altijd, alleen de eerste 4 uur echt goed en daarna nog een soort an lange aftertrip van een uur of 7.

azgaza

Badass junkie
Een week ertussen laten is wel erg weinig; ik weet van paddo's iniedergeval dat het wel een maand duurt voordat je weer 100% tript; misschien dat je toch perongeluk een béétje tollerantie laat liggen als je het om de week doet met LSD?
Probeer gewoon eens een keer een maand of twee maanden niet te trippen en kijk of het dan weer zo is als eerst.
En.. anders neem je er toch gewoon meerdere tegelijk?

Jeller

Badass junkie
idd een week is al weinig..
en bij mij is een trip 2 uur opbouw en dan nog een 4 tal uur trippen.. daarna is het allemaal stabiel in je hoofd, maar toch nog lsd-invloed aanwezig en die gaat pas weg als je geslapen hebt.. visuals blijven ongeveer 12 uur aanhouden, natuurlijk in veel mindere mate opt einde

shiva

Belezen gebruiker
om nog een on topic te komen
ik heb iemand geweten die tijdens dat hij slecht aan het gaan was zen zelf aan het verstikken was doormiddel van met zen handen zen keel toe te knijpen tot gij er echt slecht begon uit te zien. hij dacht dat er een beest in zen keel aan het kruipen was die dan een stok van binnen naar buiten zou duwen en door z'n keel te te knijpen kost het beest nie binnen. best dat er nog 2mensen nuchter waren of ik had wss een vriend minder.iedereen zat op dat moment beetje in zen eigen wereld te trippen dat we het nooit door hadden dat tie kerel totaal wasted aan het gaan was.
was overigens van paddo's in een bos kan daar ook aan liggen

Boner

Belezen gebruiker
Nog nooit een bad trip gehad, best maar!
Soms denk ik dat ik een bekende bv of een bekend persoon ben zoals hitler :grin:

flashkop

Bewuste gebruiker
Heb wel eens een bad trip gehad, was een maand geleden op een feestje in petrol, had iets teveel truffels gesnoept, stond in het begin aan de inkom, heb daar een half uur aan het worstelen geweest met men trui die woog wel 1000 kilo, ben derna helemaal fout gegaan op de pot toen ik een lijn spek aan het leggen was, nadat ik na een half uur uit dat toilet kwam voelde ik me wel beter, ben daarna maar wat gaan lopen te dansen was toen wel fijn, een heel gordijn van kleuren in men uiterste gezichtsveld
mijn conclusie trippen op feesje is leuk, zeker met mate of als je al over je top heen bent.

Boner

Belezen gebruiker
Boner zei:
Soms denk ik dat ik een bekende bv of een bekend persoon ben zoals hitler :grin:
Dat is van paddo's zo, effe misplaatst. LSD heb ik nog niet gedaan, maar wil ik wel doen, sommige zeggen dat het echt veeeel erger is dan paddo's.
Is dit echt zo erger? en als je bad trip hebt kom je daar altijd goed uit?

Osi`

Bewuste gebruiker
Boner zei:
Boner zei:
Dat is van paddo's zo, effe misplaatst. LSD heb ik nog niet gedaan, maar wil ik wel doen, sommige zeggen dat het echt veeeel erger is dan paddo's.
Is dit echt zo erger? en als je bad trip hebt kom je daar altijd goed uit?
Dat hangt altijd van uzelf af of je u eruit kunt worstelen, je kunt dat :wink:
Gewoon niet blijven vastzitten, mee met de flow gaan, beetje andere dingen doen, dat zeggen ze me altijd.
Begin gewoon met een Halfje, kans dat je daar slecht van gaat is heel klein (tenzij je je echt rot en depri voelt)

Als je gaat trippen, moet ge u gewoon goed voelen. En zeker van zijn dat je het wilt innemen en echt positief denken, maar het moet echt uit uw hart komen, nie zo geforceerd denken, ik ben posi, ik ben posi .. snapte :wink: Echt u goed voelen, geen fake gevoel.
Dan zulde heel zeker een goeie trip hebben!

Zenuwen voor de eerste keer is normaal, da hebde met elke drugs denk ik. Je moet gewoon u gedachten loslaten, weten dat je zit te trippen en wat je ziet, gewoon LSD is en dat het over gaat na een 10 uur. (niet dat je dat constant moet denken) Gewoon weten dat je binnenkort terug de ouwe zijt met blije gevoelens, dat er een nieuwe wereld open voor u gaat. Denken dat zoiets de normaalste zaak van de wereld is.

Carlitos

Badass junkie
en ik heb een beetje soms zo 'nep' gedachte van voel me goed..
maar wat ik wel heb ik ben niet bang om het in te nemen (denk meestal voel er toch niks van weet niet hoe dat komt )

Maar is het mischien handig om xtc/mdma in te nemen ?
Ik heb hier schone pillen van 100/150 mg mdma varieernd.

Is het mischien handig als ik zo een inneem voordat ik lsd ga doen ?
Dat je mischien wat zekerder in je trip zit ?

Doei! :wave:

Jeller

Badass junkie
kdenk wel dat dat zo makkelijker gaat, maar persoonlijk zou ik dat doen met alcohol, die vullen elkaar beter aan.. xtc zou de lsd mss wel eens kunnen overheersen en alcohol past nu eenmaal zo goed bij lsd :tongueout:

Jeller

Badass junkie
als je geen alcohol lust, lust je ook geen LSD :P

nee kjben maar anat zeveren natuurlijk.. maar dan raad ik je gewoon aan om gewoon LSD alleen te nemen zonder pillen :wave:

matthijs

Badass junkie
Inderdaad. Het is erg vet, maar gewoon een heel ander effect dan je zou verwachten van LSD+xtc. Begin eerst maar eens met enkel LSD. En is er btw geen enkele drank die je een beetje lekker vindt. Een beetje alcohol is echt handig om de trip wat rustiger te maken als het allemaal wat hard gaat. Hoeven natuurlijk geen grote hoeveelheden te zijn, maar een paar glaasjes is wel prettig soms.

Jeller

Badass junkie
idd, de trip wordt niet afgezwakt, maar je wordt er wat onverschilliger en vrolijker van en verder wordt je helemaal niet zat ofzo..

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
matthijs zei:
Inderdaad. Het is erg vet, maar gewoon een heel ander effect dan je zou verwachten van LSD+xtc. Begin eerst maar eens met enkel LSD. En is er btw geen enkele drank die je een beetje lekker vindt. Een beetje alcohol is echt handig om de trip wat rustiger te maken als het allemaal wat hard gaat. Hoeven natuurlijk geen grote hoeveelheden te zijn, maar een paar glaasjes is wel prettig soms.

Candy Trippen is echt bom he ,maar alcohol is ook extreem zalig erbij, dan heb ge meer van u lsd vind k ipv met pille
grtz

Qocaïne

Badass junkie
LSD en Alcohol... wist niet dat het een goede combinatie zou kunnen zijn!
Wel beters toch? Kan je gewoon gezellig blijven drinken.

On-Topic: nog nooit een bad trip gehad van tripmiddelen.. maar moeten deze ongelofelijk erg zijn. Heb echt erge verhalen gehoord!

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Qocaïne zei:
LSD en Alcohol... wist niet dat het een goede combinatie zou kunnen zijn!
Wel beters toch? Kan je gewoon gezellig blijven drinken.

On-Topic: nog nooit een bad trip gehad van tripmiddelen.. maar moeten deze ongelofelijk erg zijn. Heb echt erge verhalen gehoord!

kunnen heeeeel fel zijn als ge grote dosisen neemt ma bij lage dosissen ( n halfke ofzo) heb ge amper kans om slecht te gaan of als ge slecht gaat zal het veeeeeeel minder extreem zijn

Qocaïne

Badass junkie
Ja logisch :) ik ben zowieso niet bang om fout te gaan. simpelweg ook omdat ik nog nooit fout bén gegaan ^o)

Bovenaan