Donaldduck88
Experimenterende gebruiker
Hallo mede forumleden. Ik heb vandaag een voorgedraaide joint gekocht (Na mijn mislukte 1e keer) Ik was even een rondje gaan lopen aleen en stak hem op. Ik werd duizelig en misselijk en was na 3/5e deel het helemaal zat en ligt in me hoofd omdat ik nooit rook denk ik.
Nu na 10 minuten een winkel uitlopend voelde ik me lekker warm en stond ik verbaast te kijken dat ik een reclame bord niet kon lezen door gebrek aan concentratie.
Toen eenmaal thuis kwam een flesje water gepakt en een zak m&m's.Nu zit ik op mijn kamer op mijn playstation een concert dvd van UB40 te kijken. En alles klinkt leuk en hoef geen songs meer te skippen. zit nu aan me 3e flesje water en zak m&m's zijn op
Zeker voor herhaling vatbaar. Aleen dan een hogere dosering denk
Iemand tips om niet zat/ misselijk /licht in de hoofd te worden??
Nu na 10 minuten een winkel uitlopend voelde ik me lekker warm en stond ik verbaast te kijken dat ik een reclame bord niet kon lezen door gebrek aan concentratie.
Toen eenmaal thuis kwam een flesje water gepakt en een zak m&m's.Nu zit ik op mijn kamer op mijn playstation een concert dvd van UB40 te kijken. En alles klinkt leuk en hoef geen songs meer te skippen. zit nu aan me 3e flesje water en zak m&m's zijn op
Zeker voor herhaling vatbaar. Aleen dan een hogere dosering denk
Iemand tips om niet zat/ misselijk /licht in de hoofd te worden??
oeff