Voorgedraaide joint

Donaldduck88

Experimenterende gebruiker
Hallo mede forumleden. Ik heb vandaag een voorgedraaide joint gekocht (Na mijn mislukte 1e keer) Ik was even een rondje gaan lopen aleen en stak hem op. Ik werd duizelig en misselijk en was na 3/5e deel het helemaal zat en ligt in me hoofd omdat ik nooit rook denk ik.
Nu na 10 minuten een winkel uitlopend voelde ik me lekker warm en stond ik verbaast te kijken dat ik een reclame bord niet kon lezen door gebrek aan concentratie.
Toen eenmaal thuis kwam een flesje water gepakt en een zak m&m's.Nu zit ik op mijn kamer op mijn playstation een concert dvd van UB40 te kijken. En alles klinkt leuk en hoef geen songs meer te skippen. zit nu aan me 3e flesje water en zak m&m's zijn op :openmouth:

Zeker voor herhaling vatbaar. Aleen dan een hogere dosering denk

Iemand tips om niet zat/ misselijk /licht in de hoofd te worden??

lolnoob

Bewuste gebruiker
Waarom wil je niet licht in het hoofd worden? Dat is toch juist chill :stoned:

Ik had laatst ook een heerlijke voorgedraaide. Was tijdens uitgaan dus de alcohol zal ook hebben meegespeeld maar ik had nog nooit zo'n mooi gedraaide joint gezien. Hij werkte ook erg goed en mij iemand anders kregen we hem nog niet op :P

Waarom trouwens in je eentje? Gewoon nieuwsgierig?

Pizza Haze

Belezen gebruiker
Probeer eens te blowen als je ergens heel chill onderuit gezakt zit. :stoned:
Ik heb het ook weleens gehad snel lopend vanuit een shop gaan blowen en dan tegen het flauwvallen aan zo'n headrush + sterretjes :rolleyes: oeff

Of 's ochtens een peuk/sigaar dat voel je ook wel als je niet rookt.

Donaldduck88

Experimenterende gebruiker
Pizza Haze zei:
Probeer eens te blowen als je ergens heel chill onderuit gezakt zit. :stoned:
Ik heb het ook weleens gehad snel lopend vanuit een shop gaan blowen en dan tegen het flauwvallen aan zo'n headrush + sterretjes :rolleyes: oeff

Of 's ochtens een peuk/sigaar dat voel je ook wel als je niet rookt.

Ja precies ik denk ook dat t komt door het lopen en niet gewend zijn aan roken. Aleen t probleem is dat ik thuis niet kan blowen :confused: hoelang zou t evt duren voordat de geur het huis uit is?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Heb je geen tuin/balkon?

Als je binnen PUUR rookt ( alleen wiet, uit bijv. een puurpijpje/bong/shisha what ever) is het met raampjes open en wat deo binnen een half uur weg.

Een joint ( of sigaret) bevat tabak wat langer blijft stinken.
Ik denk dat je dan toch wel een aantal uurtjes even de raampjes open moet laten.

Alle vervelende effecten die jij gemerkt hebt, komt door de nicotine icm. het lopen en gehaast zijn.

Als je gaat blowen, zorg dan altijd voor een relaxte omgeving.
- Chille zit plek.
- Eten, en vooral belangrijk: Drinken.
- Vrienden, muziekje, filmpje enz.

cropp

Badass junkie
PepTalk zei:
Heb je geen tuin/balkon?

Als je binnen PUUR rookt ( alleen wiet, uit bijv. een puurpijpje/bong/shisha what ever) is het met raampjes open en wat deo binnen een half uur weg.
In een huis waar niet gerookt word blijft dat zeker langer hangen...

@donaldduck: haal de volgende keer éérst een flesje water en drink die op tijdens het blowen, doe op die manier een half uurtje over je joint, voorgedraaide verkopen ze meestal in kokertjes, daar kun je hem ook even in bewaren als je hem even beu bent...

Zazuu.

Bewuste gebruiker
je hebt zeker wel verschillende soorten voorgedraaiden.

wiet, hasj, cocktail
en ook nog verschil in de wiet en hasj joints waarin dus ook de sterkte verschilt.
white widow, silver haze etc.

TokoBali2

Belezen gebruiker
Flameon zei:
Donaldduck88 zei:
Aleen dan een hogere dosering

volgens mij kun je geen sterkere voorgedraaide kopen. Die zijn meestal vrij licht. Tenminste de shops die ik ken

Verschilt misschien een beetje per shop (iig in Groningen). De ene had purt, de ander had nog wel redelijke voorgedraaide. Maar het blijft een beetje kinderspel in vergelijking met gewoon wiet uit het zakje.

cropp

Badass junkie
De standaardmaat voor een voorgedraaide is 0.2 gram, ik weet niet wat jullie draaien maar ik draai toch wel minstens 0.4 gram in een joint, daarom is voorgedraaide roken ook een stuk duurder...

KaterXXL

Newbie
bij klachten zoals :

- Hoofdpijn
- Duizeligheid
- Lichtheid in je hoofd

geldt : meer pauzes tussen je hijsjes laten -> zuurstoftekort.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
cropp zei:
In een huis waar niet gerookt word blijft dat zeker langer hangen...

In ons huis word niet gerookt, behalve als paps en mams de hort op zijn.
Zoals ik al zei, tabaksrook ( en een niet pure joint dus ook) blijft vrij lang hangen.

Een pure joint of welke andere manier van blowen zonder tabak dan ook is echt zo weg.
Wel even raampje open doen ofcourse..

cropp zei:
De standaardmaat voor een voorgedraaide is 0.2 gram, ik weet niet wat jullie draaien maar ik draai toch wel minstens 0.4 gram in een joint, daarom is voorgedraaide roken ook een stuk duurder...

Hier is de standaard maat 0.33 gram, nog best te doen dus. Hoewel ik ze liever puur rook :)
Voorgedraaide roken is wel duurder ja, en zeker minder lekker.

Maar nu ga ik een beetje offtopic geloof ik :rolleyes:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
KoxBox zei:
KaterXXL zei:
bij klachten zoals :

- Hoofdpijn
- Duizeligheid
- Lichtheid in je hoofd

geldt : meer pauzes tussen je hijsjes laten -> zuurstoftekort.
Lijkt me sterk.

Inderdaad, eerder een teveel aan nicotine.
Die effecten zijn ook toe te schrijven aan zuurstoftekort, maar die zijn altijd van korte termijn.
De effecten van nicotine OD blijven ook niet lang, maar langer dan van zuurstoftekort.

Bovenaan