voor de eerste keer paddo's

zakkie

Experimenterende gebruiker
hallo, voor het eerst vind ik dit forum echt zalig !
Maar waar ik het over wil hebben.
ik ben 16 en wil graag voor de eerste keer paddo's gebruiken.
hoeveel moet ik hiervoor gebruiken, en bestaan er middeltjes die kunnen helpen om geen bad - trip te krijgen?

greetz

Wortel

Bewuste gebruiker
zakkie zei:
hoeveel moet ik hiervoor gebruiken, en bestaan er middeltjes die kunnen helpen om geen bad - trip te krijgen?

greetz
Er bestaan geen middeltjes tegen badtrips, je moet alleen paddo`s eten als je goed in je vel zit. Als je bang bent voor een badtrip heb je ook een vergrotende kans op een badtrip...
Gewoon met een halve portie beginnen.

zakkie

ja daar heb ik ook aangedacht dat de kans op bad-trip dan groter is.
Maar ik heb nu ergens gelezen dat het beter gaat als je pep - drankjes drinkt ( AA, extran,...) klopt dit?

snipe

Newbie
zit gewoon in je kop.
als je bang bent voor ze in te nemen en je begint te veel te piekeren voor en tijdens het gebruik,kan je wel eens een bad trip hebben.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Je weet natuurlijk vantevoren niet wat er in je hoofd gaat gebeuren, maar je kunt wel zelf zorgen voor relaxte tripomstandigheden, en daarmee wellicht de kans op een bad trip verkleinen. Bedenk vantevoren wat je kunt doen in het geval van een bad trip. Bereid je goed voor :)

zakkie

paddo trip

we zullen met 3 zijn, maar 1 iemand blijft gewoon bij ons voor moest het fout gaan. Ik denk dat ik ook veel aan het zinnetje "Go with the flow" ga denken, vind dat dat iets rustgevends heeft. En verder wat kaarsjes, zachte muziek en wat AA in huis halen :)

Qocaïne

Badass junkie
"go with the flow" is een goede instelling. Laat alles over je heen komen... probeer er met een "blank mind" in te gaan. Laat je verassen en geniet van je trip.

Mocht er onverhoops toch iets naar gebeuren waardoor je in een bad trip neigt te komen.. probeer dan te bedenken dat dit alles nep is, en het vanzelf over gaat. Probeer alles om te buigen in positieve ervaringen.

Er is echter geen mogelijkheid om uit je trip te stappen... je moet je trip uitzitten. De enige manier om je trip wat af te zwakken zou suikerwater zijn. Maar dit werkt voor mijzelf minimaal.

Veel plezier! :wave:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Re: paddo trip

zakkie zei:
we zullen met 3 zijn, maar 1 iemand blijft gewoon bij ons voor moest het fout gaan. Ik denk dat ik ook veel aan het zinnetje "Go with the flow" ga denken, vind dat dat iets rustgevends heeft. En verder wat kaarsjes, zachte muziek en wat AA in huis halen :)

Klinkt goed.

Mac...

Badass junkie
Nja mocht je toch bad gaan, altijd suiker en/of vitamine c doen wonderen. Of neem wat brood mee, mijn ervaringen met andere mensen die bad gingen zijn over het algemeen nog wel redelijk goed afgelopen nadat ze wat van deze stoffen naar binnen hadden gewerkt, het werkt niet meteen, maar na een half uur moet de trip al wat milder zijn.

En idd go-with-the-flow en ga het niet tegenwerken, dit heeft een averechts effect.

Deranged

Badass junkie
Toen ik een gare trip had kon ik mezelf er amper toe aanzetten om van de bank te komen. Het idee van suiker halen was al helemaal iets onwerkelijks.

zakkie

ja Deranged, daar heb ik al veel over gehoord. We zullen dus op safe spelen en er zal iemand bij zijn die niet tript

Deranged

Badass junkie
Mja paddo's zijn nou eenmaal onvoorspelbaar. Maar als je er met een goede stemming aan gaat en er vanuit blijft gaan dat de trip goed zal verlopen dan denk ik niet dat de kans groot is dat het misgaat.

melissa

Wijs gebruiker
nu wil ik t weten ook.......
aangezien ik de laatste keer een hele slechte ervaring had met wiet ben ik huiverig voor alle drugs waarin je de controlle over jezelf verliest voor een bepaalde tijd......
is er geen manier om een hele "milde"trip te hebben om zo te kijken wat t precies met je doet.......
of zeg ik nou iets belachelijks......
ik wil t heel graag proberen :)
maar ben over t algemeen natuurlijk gewend dat iets niet langer dan een half uur duurt......
dat geeft mij juist een veilig gevoel

Psykaholik

Wijs gebruiker
zakkie zei:
ja Deranged, daar heb ik al veel over gehoord. We zullen dus op safe spelen en er zal iemand bij zijn die niet tript
da vind ik echt nie fijn
ne nuchtere in de groep
da stoorde mij echt eig
liever da iedereen aan het trippen is
doe het gewoon bij uw beste kameraden en op een goede plaats voor te trippen waar je echt op je gemak zit
dan gebeurt er niks
alleen goede dingen

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Of stop de niet-tripper in een andere kamer! :P

melissa zei:
nu wil ik t weten ook.......
aangezien ik de laatste keer een hele slechte ervaring had met wiet ben ik huiverig voor alle drugs waarin je de controlle over jezelf verliest voor een bepaalde tijd......
is er geen manier om een hele "milde"trip te hebben om zo te kijken wat t precies met je doet.......
of zeg ik nou iets belachelijks......
ik wil t heel graag proberen :)
maar ben over t algemeen natuurlijk gewend dat iets niet langer dan een half uur duurt......
dat geeft mij juist een veilig gevoel

Als je bang bent de controle te verliezen lijkt het me dat paddo's gebruiken niet echt iets voor jou is. Een heel kleine portie heb ik nooit geprobeerd dus ik weet niet hoe een milde trip is, hoewel ik mijn eerste trip vrij mild vond. Maar ik was dan ook voorbereid op heftige dingen :). En eigenlijk is het ook niet niks als je voor het eerst door zulke andere ogen kijkt!

Mac...

Badass junkie
Nja rustig trippen bestaat volgens mij niet echt imo. Net als met Dallandra dacht ik voorzichtig genoeg te zijn met een halve portie paddo's maar die waren nog wel een beetje heftig.
Nja ik heb heel sterk het vermoeden dat paddo's op iedereen anders reageren, zo werken alle sterkere paddo's bij mij heel erg mild, terwijl mexican gold (meestal de goedkoopste) uitstekend zijn werk doet bij me. Maar truffels is mij echt veel en veel te mild, terwijl andere mensen (psychonaut bv) vinden dat die weer behoorlijk sterk zijn. Nja ik kan je dus niks aanraden.

A

Anonymous

Gast
Wat er ook gebeurt je moet het accepteren en jezelf overgeven. Dat hou ik altijd in gedachten helpt echt :)

Waarom neem je geen paddoreep? Begin met 1 stukje, en als het goed gaat snoep je wat bij :)

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
zakkie zei:

greetz

16 he..zou ik het lekker vertrouwd thuis doen.

1.Ouders moeten weg zijn
2.Met 1 van je beste vrienden doen,en geen halve bekende.
3.Telefoontjes uit
4.Relaxte muziek/film/drinken etc.. klaar hebben staan
5.Bel eraf
6.100% lekker in je vel zitten,zenuwachtig is niet erg,maar niet half ziek zijn ofzo.
7.Trippen maar!!, en als het je ff teveel wordt dont panic,gewoon blijven zitten of liggen waar je bent,het wordt zo beter instelling houden,en je bv juist concentreren op een bewegend motiefje en de schoonheid er van inzien en zo een warm tevreden gevoel je lichaam binnen laten komen want dat kan je...

Ik ben zelf niet begonnen truffels,maar mischien is dit nog beter om mee te beginnen.Lees maar eens...
http://www.de-sjamaan.nl/nl/1810_Psiloc ... ls_(portie).html

Goeie reis alvast!

melissa

Wijs gebruiker
BobG zei:
Wat er ook gebeurt je moet het accepteren en jezelf overgeven. Dat hou ik altijd in gedachten helpt echt :)

Waarom neem je geen paddoreep? Begin met 1 stukje, en als het goed gaat snoep je wat bij :)

hmmm dat lijkt me wel wat ja.......
ga vanavond bij ons naar de smartshop.........
ik heb zowiezo een hoop vragen,over van alles en nog wat......
als ik een keus heb gemaakt laat ik t jullie wel weten :wave:

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
BobG zei:

heb je dan ook paddorepen? kan je die bij een smartshop kopen??

Freaky high

Bewuste gebruiker
mijn eerste keer paddos heb ik niets van gevoeld. we waren aangeraden een halve portie te gebruiken de eerste keer. het enige wat ik ervan voelde was dat ik veel moest lachen en ik voelde me high. rond bepalde voorwerpen zag ik een vage regenbooggloei, maar dan echt vaag. een vriendin van mij zag in een frietkot plots een tafeltje 'smelten' bij wijze van spreken, ze zag het midden helemaal in zakken. ze was er bang van en begon te roepen dat het moest stoppen en dan zijn we naar buiten gegaan.

Qocaïne

Badass junkie
baarsjesbewoner zei:
BobG zei:

Yep :)

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
Qocaïne zei:
baarsjesbewoner zei:
BobG zei:

lijkt me een stuk beter dan van die vieze dingen te moeten eten! Als ik weer is vakantie heb moet ik dat maar is gaan proberen :mrgreen:

Qocaïne

Badass junkie
baarsjesbewoner zei:
Qocaïne zei:
baarsjesbewoner zei:
BobG zei:

lijkt me een stuk beter dan van die vieze dingen te moeten eten! Als ik weer is vakantie heb moet ik dat maar is gaan proberen :mrgreen:

Dat is wel waar...

Alleen hou ikzelf ook meer van het plaatje.. daarmee bedoel ik, dat ik het échte paddo gevoel heb wanneer ik ook echt páddo's eet.
Of het echte gevoel wanneer ik pillen ook slík i.p.v. crushen en drinken.

enkele voorbeelden :wink:

Bovenaan