Vochtverlies

Beanhead

Badass junkie
Dat neem ik er graag bij voor alle positieven dat speed geeft maar toch eens een keer vragen of er toevallig niet iets is dat je lichaam een beetje beter zijn vocht blijft behouden? Ik drink genoeg tegen de dehydratie maar...

Water loopt er soms nogal makkelijk door en dat vind ik soms wel vervelend. Bier drink ik overigens niet als ik onder invloed ben, of misschien eentje als ik van mezelf vind dat ik ietsje te strak sta en de scherpe kantjes er een beetje wil afhalen.

Dus, kan ik hier alleen maar van dromen of bestaat er effectief zo iets?

Thanks in advance :)

knolselderij

Wijs gebruiker
Beanhead zei:
Dat neem ik er graag bij voor alle positieven dat speed geeft maar toch eens een keer vragen of er toevallig niet iets is dat je lichaam een beetje beter zijn vocht blijft behouden? Ik drink genoeg tegen de dehydratie maar...

Water loopt er soms nogal makkelijk door en dat vind ik soms wel vervelend. Bier drink ik overigens niet als ik onder invloed ben, of misschien eentje als ik van mezelf vind dat ik ietsje te strak sta en de scherpe kantjes er een beetje wil afhalen.

Dus, kan ik hier alleen maar van dromen of bestaat er effectief zo iets?

Thanks in advance :)

sport drankjes als AA,extran enz enz om je vocht beter vast te houden

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Water is inderdaad helemaal niet zo goed als je strak staat.
Na een tijdje krijg je er alleen maar nog drogere mond van.

Ik neem ook altijd sportdrankjes sinds kort.
Werkt veel beter en is nog lekker ook. :)

Beanhead

Badass junkie
Is het verschil zo hard merkbaar?

Alright dan zal ik er wel een aantal van meenemen :) alle kleine beetjes helpen.

Immo

Badass junkie
Ik neem ook al tijden sportdrankjes tijdens, voor en na het gebruik van speed en xtc. Ik heb het idee dat het de kater ook nog eens flink verminderd.

geox

Bewuste gebruiker
Eerst wat zouts eten, zouten chips fzo.
Zout zorgt er voor dat vocht gemakkelijker kan ogenomen worden in je lichaam. =)

it'sme

Belezen gebruiker
Zout is het beste tegen vochtverlies, dit houd het vocht dat je binnenkrijgt enigzins vast. Op stap is dit natuurlijk wat moeilijker, maar als ik thuis ben of ergens anders waar de mogelijkheid zich voordoet drink ik regelmatig een kopje bouillion. En houd vocht vast en legt een fijn bodempje op je maag :)

Maar idd iets van zoute chips eten kan ook prettig zijn :wink:

knolselderij

Wijs gebruiker
it'sme zei:
Zout is het beste tegen vochtverlies, dit houd het vocht dat je binnenkrijgt enigzins vast. Op stap is dit natuurlijk wat moeilijker, maar als ik thuis ben of ergens anders waar de mogelijkheid zich voordoet drink ik regelmatig een kopje bouillion. En houd vocht vast en legt een fijn bodempje op je maag :)

Maar idd iets van zoute chips eten kan ook prettig zijn :wink:

wel van te voren dan

want als ik pep heb gehad krijg ik die zoute chips dus egt niet naar binnen gewerkt

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik dronk onder invloed van pep altijd graag van die "Opkikkertjes" (zoute bouillon uit zo'n zakje, kun je gewoon in de supermarkt vinden, bij de Cup a Soupjes e.d). Werkt trouwens ook goed tegen krampen!

it'sme

Belezen gebruiker
Zoute chips is inderdaad niet zo'n feest als je strak staat :kots: Maar idd zoiets als opkikker doet het erg goed :wink:

NocturnalJohnny

Belezen gebruiker
Ik denk dat Aquarius wel goed is! Nadeel is wel dat al die sportdrankjes zoals Aquarius en AA drink nou niet drink mee van het goedkoppste zijn. Zelf drink ik meestal gewoon water of biertjes....

it'sme

Belezen gebruiker
Goh......en dan gezellig helemaal uitdrogen :wave: Bier EN water is dan nog beter dan alleen bier :P Moet zeggen, zo tegen het "crash" punt vind ik wat sterke drank om wat in te kakken wel lekker, maar meer niet....

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
it'sme zei:
Goh......en dan gezellig helemaal uitdrogen :wave: Bier EN water is dan nog beter dan alleen bier :P Moet zeggen, zo tegen het "crash" punt vind ik wat sterke drank om wat in te kakken wel lekker, maar meer niet....

Hoe ongezond het ook moge zijn...

ik moet toegeven dat ik zelf ook wel eens wat sterke drank achterover sla tegen de crash.

Zo lullig als je je gebroken voelt maar je ogen nog steeds op 11 uur staan :xtc:

Sterke drank is 'het' medicijn tegen starende doppen :openmouth:

.... :beer: :)

En dan lekker in slaap vallen :mrgreen:

W.F.L.

Badass junkie
pbwebmaster zei:
Zo lullig als je je gebroken voelt maar je ogen nog steeds op 11 uur staan :xtc:

Sterke drank is 'het' medicijn tegen starende doppen :openmouth:

.... :beer: :)

En dan lekker in slaap vallen :mrgreen:

Woord! Ik drink na pep altijd een paar biertjes. Genoeg om tipsy/dronken te zijn, maar niet genoeg om mijn kater te verergeren. Drink ook water achteraf enzo. Dan zie ik er tenminste nog ietwat normaal uit als ik thuiskom. :grin:

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
een of twee blikken bavaria 8.6 na pep voor ik ga slapen en ik wordt als herboren wakker... :grin:

Bovenaan