Vloeitje's vraagje

Kjellovich*

Experimenterende gebruiker
Weet iemand of Smoking King Size Eco een lekkere vloei is om mee te roken?

Ik heb gehoord dat deze gemaakt is van hennep papier, smaller is dan de Smoking King Size Green en... uit gerecycleerd papier is gemaakt. :confused:

Ik rol tot hiertoe enkel met Smoking King Size Deluxe en Slim.

Iemand ervaringen?

Kjellovich*

De groene noemt gewoon Green
Eco is een geel gestreept pakje
Ik zag ze al eens liggen en ik heb het opgezocht

Jeller

Badass junkie
maakt toch weinig uit wat voor blaadjes (of vloeitjes voor jou Ellesdee :stoned: ) je gebruikt, zolang het maar geen zeemvellen zijn (zo noemt men hier van die dikkerds), want als er dan een windje op jouw joint komt, dan brandt hij de helft op

dag joint zeg je dan :wave:
behalve in de winter is dat nog handig, want dan blijft hij langer aan

Ellesdee

Badass junkie
whahaha :grin:
Je mag van mij gewoon lange blaadjes blijven zeggen :P

klinkt veel leuker dan vloeitjes :P

Intoxicated

Wijs gebruiker
Die eco smaakt niet anders dan de andere vloeitjes. Ik merkte er niks van, maar ik merk ook het verschil tussen deluxe en slim niet, dus misschien ben ik wel dom.

Dus hier komt een vraag van mij uit voort: Wat is het verschil tussen smoking deluxe en smoking slim vloeitjes?

Osi`

Bewuste gebruiker
Intoxicated zei:
Die eco smaakt niet anders dan de andere vloeitjes. Ik merkte er niks van, maar ik merk ook het verschil tussen deluxe en slim niet, dus misschien ben ik wel dom.

Dus hier komt een vraag van mij uit voort: Wat is het verschil tussen smoking deluxe en smoking slim vloeitjes?
Smoking deluxe = breder dan Smoking slim =) (denk ik toch)
Het dunste is, Master (zilver van Smoking King Size)
Blauw is dacht ik iets kleiner dan rood maar groter dan deluxe, en rood is het grootste.

Klopt dit? Kan het evengoed fout hebben hoor :)

Frisko

Badass junkie
zilvere rizla is 1 vd dunste en deze gebruik ik altijd bijna...
daarnaast vind ik rizla goud ook wel goed!! :)

Jeller

Badass junkie
rizla zilver of smoking goud

de tabaksoort en zéker de wietsoort vidn ik persoonlijk belangrijker :tongueout:

lot

Badass junkie
dr bestaat zo'n topic waarin iedereen zedgt wattie het lekkerste vind en waarom mss kan je daar wat vinden? :)

Dags

Bewuste gebruiker
verschil tussen delux en slim is vlgens mij alleen de dikte(deluxe nog iets dunner dan slim, qua oppervlakte (L x B) zijn ze hetzelfde. Rood en Blauw zijn ook evengroot maar hierbij is blauw ook weer dunner dan rood volgens mij

Kjellovich*

Ik heb die topic al bekeken lot, maar toch bedankt.

Hier ff een kort en bondige uitleg over Deluxe en Slim.

Smoking King Size Slim
Smoking King Size Slim is het meest populaire king size vloeitje op de markt en een uitvinding van Smoking. Slim staat voor een lang vloeitje dat iets smaller is dan de gewone lange vloeitjes. Uit onderzoek is namelijk gebleken dat de roker van een joint vaak niet de volle breedte van het vloeitje nodig heeft om de inhoud op te rollen. Hij houdt dus papier over. En omdat een roker van een joint geen papier wil roken sneed hij het overtollige papier vaak weg. Met de Slim versie is dit probleem opgelost. Bovendien is dit rijstpapier ook nog eens dunner dan de gewone lange vloei. Smoking KS slim komt in een goud pakje (ook wel boekje genoemd) en wordt daarom vaak Smoking goud genoemd.

Smoking King Size de Luxe
Deze variant is verleden jaar geïntroduceerd en is dus de jongste telg uit de Smoking familie. Voortbordurend op het succes van Smoking goud is ook dit vloeitje van een slim formaat. Het rijstpapier is echter nog dunner dan Smoking goud. In korte tijd is dit vloeitje populair geworden en is nu de nr 3 van Smoking.

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
weer wat geleerd :grin: al1 ik houd het tog maar om blue of red. gwn lekker ommetje draaie^^ rook je nooit teveel floeii

Osi`

Bewuste gebruiker
Als ge het nog dunner wilt, King Size Master, gebruik ik nu op't moment, small genoeg voor een knap lekker j-ke

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
jepzz je bedoelt die zilvere pakje, niet egt mijn favoriet, want de ene joint is net wat dikker als de ander. en die floei is alleen maar voor iinnimienie jointjes. en af en toe draai ik ook wel een dikke :grin: en dan kom je al snel floei tekort :openmouth: :stoned:

:wave:

Osi`

Bewuste gebruiker
wwaazzaapp zei:
jepzz je bedoelt die zilvere pakje, niet egt mijn favoriet, want de ene joint is net wat dikker als de ander. en die floei is alleen maar voor iinnimienie jointjes. en af en toe draai ik ook wel een dikke :grin: en dan kom je al snel floei tekort :openmouth: :stoned:

Mja, master is dan ook meer voor uw eigen gebruik bedoelt hé, voor een avondje tv kijken in je eentje of met iemand anders, maar king size deluxe/slim zou ik eerder gebruiken als der veel man in je kot zit, perfect voor ne partyjoint.

davie

Wijs gebruiker
Iemand ervaring met Glass vloei?

Het is er weer, de nieuwe rage uit Brasil. Doorzichtige vloei. Gemaakt van cellulose zorgt het voor een egale verbranding van je jointje.

2,50 Euro per pakje met 50 vloeitjes.

Deze vloei bevat geen chemische bestanddelen, heeft een langzame verbranding en is biologisch afbreekbaar. Viva Brasil !!!

http://www.koffieendromen.nl/index.phtml

Ik heb het zelf nog niet geprobeert, maar ben wel benieuwd ernaar. Waarschijnlijk heb ik er vanavond wat om eens te testen.
[/quote]

yellowmoon

Bewuste gebruiker
davie zei:
Iemand ervaring met Glass vloei?

Het is er weer, de nieuwe rage uit Brasil. Doorzichtige vloei. Gemaakt van cellulose zorgt het voor een egale verbranding van je jointje.

2,50 Euro per pakje met 50 vloeitjes.

Deze vloei bevat geen chemische bestanddelen, heeft een langzame verbranding en is biologisch afbreekbaar. Viva Brasil !!!

http://www.koffieendromen.nl/index.phtml

Ik heb het zelf nog niet geprobeert, maar ben wel benieuwd ernaar. Waarschijnlijk heb ik er vanavond wat om eens te testen.
[/quote]

haha die doorzichtige heb ik vorige week gedraaid niet veel verschil in smaak, alleen het ziet er super vet uit

yellowmoon

Bewuste gebruiker
davie zei:
En volgens mij geen plakrand. Het vloeitje zou altijd plakken.

klopt je kunt het van alle kanten draaien, was wel leuk maar ik heb liever gewoon normale shit

en ik vond het te klein om een lekkere jointje van te draaien

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
jepzz, kheb hier pakje met die doorzichte vloei liggen. Op zich niet verkeerd vind ik, alleen nog even wachten totdat de brede variant ervan verkrijgbaar is :rolleyes: wan nu hebben ze voor zover ik weet al1 extra slim, dat vind ik een minpuntje, maarja je kan niet alles hebben :grin:

davie

Wijs gebruiker
Glass vloei is wel wazig om te zien als die is gedraaid. Bij het draaien zie je de vloei haast niet liggen, maar goed is wel grappig en als het ook nog gezonder is. :stoned:

qinn

Bewuste gebruiker
Ik had laatst ook wazige vloeitjes, leek net plastic :confused:
Als ik me joint draaide, dan zag ik de vloei haast niet liggen.
en als ik de joint aanstookte, dan leek het netalsof het plastic was, wat ik de fik staat.

maar je proefd haast geen verschil, is alleen wel mooi als je je joint gedraaid hebt. want dan kun je pas egt zien wat er in zit :P

Bovenaan