Vliegenzwam

Jannes

Newbie
Hey
Ik wil volgende week vliegenzwam gaan doen
nou heb ik nog wel een paar vraagjes?
En wat is het effect precies? Of is het hetzelfde als andere paddo's
En kan ik de vliegenzwam het beste gewoon eten of thee van trekken?
En met hoeveel kan ik het beste beginnen? met een halve portie? (ik heb wel al 15 x andere paddo's gedaan)

Ik hoop dat jullie mij hier mee kunnen helpen?
Ik zal nog wel een report achter laten.

BacingsPen

Badass junkie
Ik denk dat er al wel topics zijn hierover, maar als iemand die gevonden heeft ben ik er ook wel benieuwd naar :grin:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Je kan het eten en er thee van zetten. ALs het gedroogd en/of poeder is kan je t gewoon in een capsule doen, heb je geen last van de smaak.

Deze paddo is erg onvoorspelbaar. Er zijn een keer Russische onderzoekers geweest die 4 of 5 proefpersonen deze paddo gaven. De één viel in slaap (wat overigens vaak schijnt voor te komen en dat je na 1-2 uur opeens midden in je trip wakker word) , de ander was een soort bezopen, iemand anders merkte weer helemaal niks terwijl de ander een echte paddo trip had.

Heel erg wisselvallig dus...
Schrijf een report zou ik zeggen, ben best benieuwd! :)

ohja, dit is de enigste paddo waarvan je een overdosis kan nemen dus check erowid.org voor de dosering!

Oom Klaas

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Oom Klaas zei:
Bij enkele gevallen of in een hoge dossering komt toch alleen een delerium voor, bij de vliegenzwam...?
Maar hoe weet je hoe potent de flush is.. of werkt dat niet zo?

't Lijkt me wel, alleen is bij deze paddo ook de werkzame stof ook nog anders...De belangrijkste werkzame stof bij de vliegenzwam is muscimol, geen psilocybine/psilocine. En ook al heb je iedere keer exact dezelfde hoeveelheid muscimol binnen, het effect verschilt drastisch per keer....
Grote voorzichtigheid is niet onverstandig met deze onstabiele paddestoeltjes.

space scientist

Wijs gebruiker
was het niet dat je bij deze paddo eerst hem moest verhitten/drogen zodat en stof die je anders misselijk maakt word omgezet in werkzame stof?

als ik tijd hem zal ik het wel even opzoeken

EDIT: De meest giftige stof, de muscarine verdwijnt uit de paddestoel wanneer deze wordt gedroogd. Hierdoor is het beslist aan te bevelen om de vliegenzwam te drogen voordat je hem gaat gebruiken. De vliegenzwam, die laat in het seizoen geplukt wordt bevat gemiddeld tien maal zoveel muscimol en iboteenzuur als eentje die in het voorjaar wordt geplukt.

bron: http://64.233.183.104/search?q=cache:Vl ... cd=2&gl=nl

Is misschien ook wel handig de hele site door te lezen, staat ook info over de sterke dacht ik

Jannes

Newbie
Als het goed is vanavond de vliegenzwam iemand nog tips voor innamen? Of aanrader om er iets bij te pakken?

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Ik neem aan dat je poeder hebt? Ik zou een dikke fruitshake maken of zo'n smoothy kopen bij de AH, vervolgens die vliegenzwam erin flikkeren!

Jannes

Newbie
Adrenochroom zei:
Ik neem aan dat je poeder hebt? Ik zou een dikke fruitshake maken of zo'n smoothy kopen bij de AH, vervolgens die vliegenzwam erin flikkeren!
Naja hoop het? moet het dalijk even hale bij sirius mah is vliegenzwam altijd poeder? als je het koopt?

liquid state

Belezen gebruiker
Even een beetje off topic maar wel over de vliegenzwam. Ik zat op Azarius te kijken en daar zag ik dus dat de vliegenzwam in de aanbieding was en daarbij stond: Nu het nog kan!! Houd dit in dat de niet psylocibine bevattende paddestoel ook verboden gaat worden?

Bovenaan