Visuals van wiet?!

antonius

Experimenterende gebruiker
Heb zaterdagnacht nogal veel gesmoord waarvan ook nog eens een hele dikke pure.
We gingen naar een feestje en ik voelde me echt SUPER vreemd, (smoor nu al 2 jaar) en ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.
Ik stapte en ik voelde mijn knieën bij elke stap heel erg hard het gevoel geven als je normaal stapt.
Er stond een groepje mensen in de verte en we moesten er voorbij, ik dacht dat ik er erg vreemd uitzag dus ik had wat bang om er langs te gaan.
Op de moment dat ik een persoon paseer, zie ik hem 3 keer paseren, het beeld bleef haperen en zich herhalen.
Ik dacht dat ik bad ging gaan ofzo.... pas na een kwartier voelde ik me zoals ik me altijd voelde.
Ik vraag mij af of dit kan van wiet.... of ligt het aan iets anders?
Ik ben er toch van verschoten dat wiet dit met mij kon doen...

Mindless1985

Badass junkie
Het kan prima, ik heb gisteren ook flink lopen hallucineren van wiet.. ik heb bepaalde mensen uit mijn leven wel 100x voorbij zien lopen. Het waren andere mensen die er wel wat op leker maar ik dacht elke keer weer dat het die persoon was. Als ik dan goed keek was het (natuurlijk) niet zo, maar toch wel apart. Ik heb zoiets wel eens vaker gehad van wiet.

antonius

Oh oké!:)
Even gerustgesteld, ik had het nog nooit meegemaakt...
Ik had wel zo'n 5 dagen na elkaar elke nacht maar 2 uurtjes geslapen...
Dat speelde volgens mij ook een rol...

Doerak

Bewuste gebruiker
Je had alleen geen visuals, antonius. Tenzij je geometrische patronen e.d. zag. Ik heb zelf ook 1x een dergelijke ervaring gehad na een pure wiet/hasj blunt. Ik zat in een soort 6 hoekig bouwerk (dit was echt) met 4 uitgangen. Dit zorgde voor een extreme verwarring, want waar was ik nou binnen gekomen? Eigenlijke boeide het helemaal niet zo waar ik was binnen gekomen, maar goed. Verder gebeurde er nog iets vreemds. Als ik me op een punt concentreerde en mijn hoofd daarna wegdraaide had ik het idee dat ik nog steeds hetzelfde beeld voor me had met het nieuwe beeld er vaag overheen. Dit kon ik echt wel trippen noemen en is maar 1x gebeurd.

Midway

Wijs gebruiker
jaja de simon aant flashe op wiet :tongueout:

mja het zal de hoeveelheid geweest zijn, je smoort wel vrij veel tegenwoordig, probeer mss eens wat pauzes in te lassen

azgaza

Badass junkie
Ik heb zelf de vreemste dode dictators flink stoned voorbij zien lopen, ik denk dat dat komt omdat je de associaties gewoon veel sneller maakt. Ik wist wel dat het niet zo was en ze hadden gewone kleren aan enzo, maar het leek er toen erg op.
Ook heb ik soms bijna-paddo-achtige CEV's op wiet als ik stoned genoeg ben. maar normaal gesproken natuurlijk niet, dit geld voor echt héél erg stoned allebei.

antonius

Hehe zaligheid.
Het was best wel een vette ervaring.
Had er voor ook nog wel een flinke slok jenever binnen...
Nog eens doen:wink:

eXeCuze

Bewuste gebruiker
ook nog nooit gehad nee en ik geloof ook niet dat het me ooit gaat lukken mja verschilt ook qua persoon denk ik ?

Jeller

Badass junkie
wel al schimmen in mijn ooghoeken, maar daar moet ge eigenlijk zelfs nie stoned voor zijn; met weed lijken ze wel overtuigender

st an

Bewuste gebruiker
Ik krijg geen visuals, maar ik kan me soms echt wel heel bizar voelen. Heb een tijd gehad dat het steeds voelde alsof m'n knieschijf uit de kom was ofzo. En dat er precies botten gebroken waren. Weird eh! :tongueout:

MetaalKonijn

Badass junkie
Dat soort aparte dingetjes ken ik idd ook ja, in diepe twijfel verzonken jezelf afvragen of d'r nou echt iets mis met je is. :mrgreen:

jasper

Wijs gebruiker
nog nooit visuals gehad van weed
welk hoor ik tegenwoordig stemmetjes die er niet zijn of hoor ik m'n muziek nog ook al staat ie af

gebruiker

Newbie
jah, toevallig heb ik recent ook zoiets meegemaakt, maar dat was nadat ik voor het eerst uit een zelfgebouwde vaporizer heb zitten hijsen :mrgreen:

was net als een paddotrip, écht heel bizar!

sjaartrol

Bewuste gebruiker
barry zei:
welk hoor ik tegenwoordig stemmetjes die er niet zijn of hoor ik m'n muziek nog ook al staat ie af

gehoorshallucinaties heb ik ook al wel gehad van wiet, maar da was toen ik maar pas smoorde...
het leek altijd of er erges muziek aan het spele was, en als ik dan dacht van "allee waar komt da nu vandaan" dan ging de muziek weg, voor effe wel, want het was er direct terug als ik trug aan iets anders aant denke was...
da was ookwel raar, maar tegenwoordig hebbik daaar geen last meer van...

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Heb ook wel eens visuals van wiet. Maar dat is alleen als ik echt veel smoor. Dan blijven sommige dingen die ik zie hangen. Bijvoorbeeld als je kijkt naar een persoon en je draait je om dan zie je hem nog steeds. En als ik lang naar iets staar dan kan ik ook vaak vreemde dingen erin verbeelden.

Bewild

Bewuste gebruiker
Dit heb ik de laatste tijd altijd, sinds ik een goed puur-pijpje gekocht heb :P , ik vind het gewoon prachtig om zo fucked up te zijn van weed, alleen weet ik vaak wel gewoon niet meer wat er nu allemaal echt is en wat niet als ik echt te stoned ben (maar dan bedoel ik echt wel TE STONED :P ).

brommer-nozem

ik heb audio hallucinaties gehad van wiet
veels te veel spacecake...

ik heb dat best vaak als ik erg lijp ben, dan blijf ik muziek horen
maar dat liedje zat dan meestal ook al in mn hoofd :wink:

BENNIET GEK, BEN EEN VLIEGTUIG

pepito

Bewuste gebruiker
Hmmmm. na 20 jaar blow ervaring is mij nimmer zoiets voorgevallen. Vindt t aardig heftig klinken, denk persoonlijk dat je eigen angst een grote accelerator is voor de beschreven hallucinaties. Even stoppen en wat minder roken in het vervolg lijkt mij best een goede reactie. ..

ZI09

Bewuste gebruiker
Wel eens een fietswiel van een stilstaande fiets zowaar zien draaien, maarja, ik was moe, en had te fanatiek aan de bong gezeten, hehe.

Niet dat het echt draaide, maar, het leek best wel te bewegen, en dan rond ofzo. Verwarring alom.

Vervormde geluiden gaan me beter af.
Geluiden worden vaak stemmen en muziek, dat is echt ideaal.
Zelfs een dynamo die heel de tijd zoemt vormt muziek.

vlaemink

Belezen gebruiker
sjaartrol zei:
barry zei:

gehoorshallucinaties heb ik ook al wel gehad van wiet, maar da was toen ik maar pas smoorde...
het leek altijd of er erges muziek aan het spele was, en als ik dan dacht van "allee waar komt da nu vandaan" dan ging de muziek weg, voor effe wel, want het was er direct terug als ik trug aan iets anders aant denke was...
da was ookwel raar, maar tegenwoordig hebbik daaar geen last meer van...

Ind heb ik ook ooit gehad, of dat je ineens je wiel hoort vn je fiets en je op vn alle vn die geluidjes begint te letten. Zeer vreemde ervaring.

Bovenaan