Vingertopjes

Beanhead

Badass junkie
Ik heb zo af en toe wel eens de laatste paar maanden een vingertopje binnengehad (pakweg 3 op twee maanden)

Gaat tolerantie dan zo snel omhoog? Gister een bommetje van 200mg, ik ben best wel hard gegaan maar het was toch anders als normaal. Ligt dat aan die vingertopjes?

Daar stoppen we dan maar mee, heb je toch vrij weinig aan :grin: .

Geen kater en superblij :rock:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Als je te vaak gebruikt verneuk je het voor jezelf en word het steeds minder en minder tot het eigenlijk helemaal niet meer zo leuk is.

Beanhead

Badass junkie
Petrovic zei:
Zelfs als je 3 maanden er tussen houdt wordt het minder.

Damn dat is wel minder :grin: was iets van een viertal maanden geleden (naast miniscule vingertopjes dan)

Oke halfjaartje wachten, gezond eten, supplementjes pakken sporten en gewoon weer eens LSD bijnemen volgende keer :tearsofjoy:

Beanhead

Badass junkie
Oom Klaas zei:
En juist die mini vingertopjes zijn zonde, kan je beter eens in de zoveel tijd het goed doen.

Inderdaad want eigenlijk feitelijk proef je maar een tipje van de ijsberg (wat geen effect heeft) maar je verpest het zo wel als je het eens fatsoenlijk wilt doen.

Geen vingertopjes meer! :)

Oom Klaas

Badass junkie
Vingertopjes mogen nog wel hoor, maar dan eens in de 3 maanden op een vet festival of feest en dan zo vaag worden dat je na een tijdje met je pink 't zakje niet meer inkomt

Beanhead

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Vingertopjes mogen nog wel hoor, maar dan eens in de 3 maanden op een vet festival of feest en dan zo vaag worden dat je na een tijdje met je pink 't zakje niet meer inkomt

Nee zo is het niet gegaan. Het was telkens eigenlijk dat er een of andere MD spacer zich goed voelde en dat hij wel een vingertopje kon missen.

ééntje was dat dan, niet dat dat effect heeft ofzo maar toch wel op de tolerantie, me dunkt.

Bovenaan