Vince tegen de rest

***Star_System***

Bewuste gebruiker
Hoihoi,
ik vroeg me af wie van jullie allemaal naar Vince tegen de rest gaat??
(31-03-07 in Eindhoven)
Er is echt een vette Line up dus eigenlijk moet iedereen gewoon komen :p

***Star_System*** zei:
Hoihoi,
ik vroeg me af wie van jullie allemaal naar Vince tegen de rest gaat??
(31-03-07 in Eindhoven)
Er is echt een vette Line up dus eigenlijk moet iedereen gewoon komen :p

ben sowieso niet van de hardcore en 32 euri is me teveel om het te proberen! veel plezier! :wave:

Euwh, hardcore, blurgh. Ik dacht eerst een soort volwassen versie van Ernst, Bobby en de rest. Maar dan met Vince, die tegen is.

Eier zei:
Euwh, hardcore, blurgh. Ik dacht eerst een soort volwassen versie van Ernst, Bobby en de rest. Maar dan met Vince, die tegen is.
De eerste post op dit forum die mijn daadwerkelijk laat lachen :D Lekker absurd; daar hou ik van :beer:

ik ga 30e al naar Dark.Negative.Anti-social party in peppermill.
maar das meer speedcore/terror, voor een goede innerlijke rust en positieve levenshouding. :)

***Star_System*** zei:
Eier zei:

WHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA
wat een geweldige comment :love:

WHAHAHAHAHA
bestond dat maar he
Bestond wat? Een volwassen versie van Ernst, Bobby en de rest? Dat klinkt gewoon ziek, fokking bukkakefest.

:( Ik heb de griep, en nu kan ik dus niet gaan!!!
Dit is echt verschrikkelijk :( ik had er zo naar uitgekeken en nu gaat het alsnog niet door
aaarggg wat een ellende :p

TimeKiller zei:
ik ga 30e al naar Dark.Negative.Anti-social party in peppermill.
maar das meer speedcore/terror, voor een goede innerlijke rust en positieve levenshouding. :)

...innerlijke rust? met dat soort muziek? Zelfs Cannibal Corpse is nog rustgevender :P
Maar volgens mij was het een sarcastische opmerking :rolleyes:

Terug
Bovenaan